Hermoilut ja pelot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja M&S
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiputteluvuoto alkanut eilen, josta jo tuonne flunssa osioon kirjoitin. Vaaleanpunaista verensekaista limaa vessapaperiin jo toista päivää. Eli siis hermoilu ja tietämättömyys lisääntyi tiistain ultraan asti. Voi h*******! Voitte arvata, että olen jo varautunut pettymykseen ja mietin jo, miten jaksan taas kaavinnat sun muut, vaikka toivoa silti pitäisi olla. Ainahan ne neuvolassakin hokee, että tuollainen pieni vuoto on ihan normaalia ja pälä pälä.

Oi ei :( milloin sulla on ultra? Ei kuitenkaan mitään kipuja? Toivotaan, että on ihan harmitonta vuotoa!

Tuhruvuoto jatkuu täälläkin -.- miksei vois jo loppua!? Pistää kuitenkin aina miettimään et mistä on kyse vai onko harmitonta.. tosi kiva joka kerta vessassa käydessä tarkkailla että mitä sieltä nyt tulee :/

Ultra on tiistaina eli kaksi päivää epätietoisuutta. Tosi ärsyttävää aina toivoa, ettei paperiin tulisi mitään, mutta sit kumminkin aina tulee.

Huolta huolta huolta täälläkin. Mulla on nyt eilisen ja tän päivän aikana kadonneet oikeastaan kaikki oireet. Rinnat ei ole samalla lailla arat,eikä yökötä eikä oikeastaan mitään.
:( olen huolesta soikeana, koska edellinen keskeytynyt alkoi juuri näin. Ää.
Ei kyllä silti millään viittis toista yksityistä ultraa varata. Np ois ei ens mutta seuraavan vkon perjantaina.
Onkohan mahdollista että vkolla 9+2 alkais jo oireet lievenemään :/

Ituitu, nuissa muiden kuiden odottajien ketjuissa on joillakin oireet helpottaneet jo varhaisessa vaiheessa ilman, että vauvalla hätää olis. Vaikka taustasi huomioden ymmärrettävää, että huolestut. Joillakin saattaa olla helpompia päiviä, kunnes oireet taas palaavat. Mulla ainakin pahimmat rinta-oireet tais jäädä 4.-5. viikoille, nyt 8. viikko meneillään...

Mulla on nyt 9+0 ja pahoinvointi on helpottanut selkeästi. Rinnat on toisena päivänä vähä kipeät ja toisena aivan normaalit. Kyllä se oireilu voi tosiaan helpottaa, toivotaan että sulla on Ituitu kaikki kunnossa.

Kiitos ihanat kanssasisaret tsempeistä! Jotenkin mua helpottaa aina kun käy vainottamaan niin jo pelkkä tänne kirjotus saa sydämen rauhoittumaan.
Mut sitten itse asiaan: mä sain äsken kotidopplerilla ihan selvät pikkuisen sydänäänet :'''') niiiin helpottunut olo. Ja ne löyty vielä suhteellisen helposti. Eikä läheskään niin alhaalta kuin ensin etsin. Ehkä n. 5 cm navan alapuolelta ja vasemmalta sivulta :)

Voi täällä on huolta :(
Tsemppiä kaikille vuotojen kanssa painiville :hug013 Ei se aina tarkoita kuitenkaan pahinta.

Ihanaa Ituitu että löysit sydänäänet :happy119 Kyllä siellä kaikki on hyvin !

Tää jännitys on kyllä turhauttavaa. Itselläkin koko ajan pieni pelko päällä miten tässä käy vaikka kuinka koitan rauhoittua.

Milloinkohan sitä osaisi ottaa rennosti ja "nauttia raskaudesta" kuten itselleni lupasin, kun tämä tulee todennäköisesti olemaan toinen ja viimeinen. Noh, ehkä sitten kun saan kuvallisen todisteen, että siellä todellakin on joku.. Tai kuulisi edes ne sydänäänet.

Mä olen saanut sekä kuvallista että sydänäänellistä todistetta mutta silti on niin vaikeaa antaa itsensä luottaa raskauteen ja alkaa nauttia :/

Hermoilut nostattaa taas päätä. Alavatsaa nipistellyt ja pienesti jomotellut koko päivän (ei kuitenkaan yhtäjaksoisesti, mutta pätkissä) Vuotoa ei ole, mutta pelkään että sekään ei ole kaukana. Huomenna on eka neuvola, ja saa nähä kui paniikissa mie sinne raahaudun.

Alavatsan jomotuksista ja nipistelyistä ei kannata huolestua! Kuuluvat normaalisti etenevään raskauteen.

Toivotaan niin :) Mie vaan ruukaan välillä pelästyä turhastaki. Ja joskus oon ajatellu ett "ei kai se mitään vakavaa ole" niin asia onkin ollut toinen. Mut en maalaa viel piruja seinille.

Mullakin on välillä ollut pientä tuhruvuotoa, joka kyllä vähän huolestuttaa, mutta niin kauan kun siihen ei liity kipua ja raskausoireita muuten on, en hirveän huolissani ole. Ihmeen sitkeästikin nuo pienet saataa mukana pysyä, kun yhdessä raskaudessa vuosin viikolle 14 asti ajoittain tosi runsaasti (pahimmillaan paksusta yösiteestä läpi puolessa tunnissa) ja silti tyyppi pysyi matkassa. Minä tyhmänä vaan ihmettelin tavallista runsaampia menkkoja, kun en raskaudesta tiennyt. :D Jälkeenpäin ajatellen ihan hyvä, etten tiennyt, muuten oisin ollut huolesta suunniltaan. Syytä vuoroilla ei enää rv 15+3 jälkeen löytynyt (tuolloin vasta tajusin tehdä testin ja pääsin heti ultraan) ja raskaus jatkuikin ihan normaalisti siitä eteenpäin.

Pimmi85, mulla kanssa ollut mahanippailua ja muita vatsatuntemuksia hieman enemmän kuin aikaisemmin lauantaista lähtien, jotenkin hirveä pelko, että vuoto alkaa, huomenna eka neuvola, mutta jotenkin sekin tuntuu niin turhalta, kun eihän siellä pystytä millään tarkistamaan onko kaikki hyvin, jotenkin ahdistanut muutenkin tänä aamuna kaikki ja töissä pitäisi jaksaa, tekisi vaan mieli käpertyä peiton alle tämän väsymyksen kanssa :(

Näin viime yönä kamalaa painajaista. Menin unessa vessaan ja verta oli tullut aivan valtavasti housuun ja sitä tuli vaan lisää ja lisää.. Sit kaikkee tosi skitsoa tapahtui muutenkin unessa ja tuntui tosi todelliselta olipa helpotus herätä unesta..

Täälläkin ahdistaa. Aiemmin ollut etovaa oloa, yökkäilyä. Eilen aamulla nämä oireet loppuivat kuin seinään! Viikkoja 8. Rinnatkaan ei tunnu niin aroilta. Pahoinvoinnin tilalle sain sen sijaan oudon jomotuksen alamasulle.. :( Onkoham asiellä ketään enää hengissä. Ar ultrassa tasan kaksi viikkoa sitten kaikki oli hyvin ja sydän sykki kovasti. Eka neuvola torstaina mutta tuskin ne alkaa mitään tekemään. Onko muilla oireet kadonneet jo näin aikaisessa vaiheessa?

Näin viime yönä kamalaa painajaista. Menin unessa vessaan ja verta oli tullut aivan valtavasti housuun ja sitä tuli vaan lisää ja lisää.. Sit kaikkee tosi skitsoa tapahtui muutenkin unessa ja tuntui tosi todelliselta olipa helpotus herätä unesta..

Hyi minäkin näin viime yönä kamalaa ja niin outoa unta imetykseen liittyen.. olin synnyttänyt pienen rotan!! sairasta..

Takaisin