Helteisen heinäkuun höpinät

Täällä ollaan oltu raivotarjonnassa lähes joka kerta.. mut must koko ajan tuntuu, et ne potkut ja liikkeet alkaa tuntumaan niin oudoissa paikoissa, et olisko kuitenkin jotenkin kenossa siellä.. Pelottaa jotenkin, et kääntyy viel sillai ettei alateitse oo mahollista synnyttää.. Toivotaan ettei..

Oispa täälläkin saanut jotain muita uutisia lekurilta.. et tuntuis jotenkin pää tai jotain.. Nyt kaikki ihan samallatti ku aiemminkin.. väsyttää.. tahtoo synnyttään.
 
mulla tuntuu kans välillä liikkeet ihan alhaallakin 
en mie halua et mua leikellään, ainut pelko oikeastaan koko synnytyksessä... 
 
Hei oon huomannu että monet muut kuukaudet on tehny Facebook-ryhmät ittellensä, kiinnostaisko ketään täällä semmonen? Kun täällä on meitä niin monia aktiivisia, ja etenkin nyt kun laskettu aika lähenee niin se ois mukavaa olla vieläkin reaaliaikasempi... :D :) Ja tehtäs tietty semmonen facebook-ryhmä mitä kukaan muu ei siis voi nähdä. Jos joku muukin innostuu ajatuksesta niin ois tosi huippua.. Mä en siis osaa varmaan mitään ryhmiä siellä tehdä niin että asetukset menis oikein, joten joku muu vois sen sit mahdollisesti tehdä(?)
 
Kannatan fb-ryhmää :)  Mäkään en varmaan sitä osaisi luoda mutta eiköhän meistä joku osaava löydy???

Jes, poika uusi banaanivarkautensa siellä vauvakerhon kahvittelussa...  Aikaansaava yksilö.  Hmm.

Täällä vauva hengaa melko ylhäällä.  Kaiketi sen pään tuntee alakauttakin mutta ei ole niin "vastassa" kuitenkaan.  Hyvä kun ei kuitenkaan niin närästä vaikka ylhäällä onkin.  Pissalla saa juosta puolen tunnin välein kuitenkin joten toivottavasti ei laskeudukaan ennen synnytystä :D

Eilen muuten meinas käydä ohrasesti kun illan ratoksi raahasin läppärin sohvalle ja vedin sohvapöydän siihen hiirialustaksi.  Oli pikkasen hankala kämmertäytyä pissalle sieltä sohvalta pöydän yli kone siinä kaverina tiellä pyörimässä, hyvä kun en housuuni pissiny XD  Mutta kun maha oli taas niin pinkeenä ettei pystyny normaalisti istumaan...

idaho:  Täällä kanssa tuntuu liikkeet todella omituisesti välillä ja sillon aina säikähtää että liekö vauva kääntyny väärään tarjontaan.  Luultavasti sen kyllä kuitenkin tuntisi, onhan nää jo melko isoja vonkaleita tässä vaiheessa :)
 
Kannatan myös fb ryhmää :) Mie oon sen verran fb-addikti että vosin sen ryhmän osatakin tehdä.

Oisko ideoita ryhmän nimeksi?
 
pitäsköhän sitä alkaa taas käymään koneellakin facessa, kuukauden käyny vaan puhelimella pyörähtään  

heh, yks "kaveri" näki minut viime ja oli vissiin tänhän kyselly ukolta et olenko raskaana ja kyselly laskettua aikaa, ukko oli vaan sanonu ettei muista niin tää kyseinen tyyppi oli todennu että vissiin aika alussa vielä emoticon   ei mun maha kovin iso sit taida olla :D
kuiten oli semmonen tiukka paita päällä et maha kuiten näky... 
 
Siala: Aika hyvin oot saanu pidettyä raskauden salassa :DDD! Ja siitä viimesimmästä kuvasta ainakin näkyi, että hyvinkin selvästi odotat. Onkohan ihmiset sokeita vai muuten vaan tyhmiä...

Tää kannattaa kans sitä fb-ryhmää. Siellä tulee kyllä roikuttua useampi tunti päivässä kerrallaan.

Voi mitä kipuja ja vihlaisuja on nämä muutamat päivät ollu. Aivan kauheita sukkapuikkokipuja, lantion liitoskipuja, häpyluuta pakottaa ihan hirveästi ja tulee semmosia vihlaisuja sinne, että jos on liikenteessä kävelemässä, niin meinaa lähteä jalat alta ja älähdän aina ihan ääneen. Kovasti on maha pinkeenä, että jotain harjoitussupistuksia koko ajan. Ennen ajoittuneet vain iltaan, mutta nyt ihan aamusta asti pitkin päivää.

Täälläkin liikkeet tuntuu ihan oudoilta nykyään. Semmosta nyyhäämistä, pyllyä tungetaan ylöspäin, jalkoja kylkiluiden väliin ja välillä vauva saa jonku pömön ja rupeaa monottelemaan kylkiä. On kuitenkin RT, enkä usko, että olisi kääntynyt mitenkään väärin. Sen verran matalalla oli pää kun lääkärineuvolassa käytiin.

Odottelen malttamattomana synnytystä. Innolla!
 
Kiitos nia, toi exä on varmaan kade kun se ei saanu lasta mun ukon kanssa 
vois yrittää ottaa kuvan tästä mun masusta niin saatte muutki sanoo mielipiteen, laitan jopa viel saman paidan päälle.. en vain tiedä saanko laitettua koneelle kui helposti sen kuvan, kun mulla on kamera vaan puhelimessa ja ei oo tietokona piuhaa 
 
Kuinkas salaisen fb-ryhmän te haluatte?
Fb-ryhmiä voi salata joko niin että kuka tahansa kyllä hakemalla löytää ryhmän ja näkee keitä siihen kuuluu muttei nää seinäpostauksia. Tai sitten voi salata niin, että ryhmää ei haulla löydy ja ainoastaan ryhmän jäsenet näkee mitä ryhmässä tapahtuu.
 
Voi ihanaa kun muutkin tykkää tosta fb-ryhmä ideasta :) No ryhmän nimi vois olla vaikka Elokuumammat 2011,tms.? Meinasin eka sanoa että Elokuiset odottajat 2011, mutta eihän me enää kauaa odottajia olla ;))
 
wilperi Hmm.. No mulle on ainakin ihan sama noista kumpi vaan käy. Pääasia ettei pääse niitä juttuja lukemaan tai liittymään kuka tahansa. Ehkä se, ettei haulla edes löydy on käytännöllisempi sen suhteen että sinne ei sitten yritä liittyä muitakin ketä lie ja meidän sisäpiiri "rikkoudu" :DD Mutta jos sillonkin ryhmään voisi liittyä vain kutsusta, eikä tehdä itse tavallaan sisäänpääsypyyntöä, niin en tiedä..
 
Toisaalta ois tietty parempi ettei sinne pysty kuka vaan liittymään.. 
eli siis ihan salaiseksi koko homma, mut sit siinä on sit tekijällä vastuu ketä kutsuu sisälle ja sit joutuu olemaan sit ns koko ajan huomioimassa sitä...
 
siala Niin, jep. Samalla tavalla mäkin ajattelin. Että ryhmään pitää voida liittyä vaan kutsusta. En tiiä saiko tosta mun selityksestä juuri selkoa. :D Tietysti siinä tulee sit se vastuu ryhmän perustajalle ja homma et pitää kutsua, mut ei meitä onneks mitenkään liikaa oo. :)
 
siala, sulla on kyllä pikkuinen masu! :) 

Jee, fb ryhmä! Mulle ainakin käy kumpikin vaihtoehto nuista, kokonaan salainen tai osittain. Mutta ois tosiaan kiva jossei sinne sitten kuitenkaan kuka vaan ulkopuolinen pääsisi edes yrittämään :)

Jospas huomenna jaksaisi taas kirjotella kuulumisia, ainakin neuvolasta voisi jotain kertoilla kun se on huomenna, mutta katsotaan nyt :)
 
Juu, fb-ryhmä! Mun puolesta se vois olla heti kokonaan salanen, et siä tosiaan olis sitten vaan täällä kirjottaneita ihmisiä, eikä ketään "ulkopuolisia". Samanlainen ryhmä meillä on esikoisesta, ja siinä meni aluks jo sekasin et kuka on minkäkin nimimerkin takana!! Ja eka oli kans sellanen ei-salanen-ryhmä, ni sit siä oli jotain ihan "ulkopuolisia", eikä sinne paljo huvittanu kirjotella lapsesta tai vaivoista tms. Mutta tonne salaseen ryhmään tulee aika paljon kirjoteltua. Et jos wilperi jaksaa vaan tehdä tämmösen niin kiva ois!! En si sitä miten se kutsuminen käytännössä menee, et laitetaanko sulle privana viestiä täällä jos haluaa ryhmään ja sit kutsut, vai pitääkö eka olla naamiksessa kavereina et voit kutsua vai miten?? Ja sinne täytyy si tehä joku keskusktelu, missä tulee ilmi nimimerkki ja oikee nimi :)
 
Siala: On se vauvamassu!! :D

Heräsin kuudelta aamulla jalkoväli märkänä, enkä ollu kyllä pissannu housuun. Yritin käydä pissalla ja sain tiristettyä kaks tippaa. Supistelee kipeästi, tasaisesti... Saapa nähdä mihin kehittyy, menikö mulla lapsiveet ja lähetäänkö tätä lasta vielä tämän päivän aikana synnyttämään. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
 
Nia:  Lykkyä pyttyyn!  Toivottavasti ois väärä hälytys vaikka tuskin vauvalla enää näillä viikoilla niin isoa hätää olisi vaikka jo syntyisikin, sen verran kehittynyt on jo kuitenkin :)

Mä kannatan salaista ryhmää Facebookiin.  Kuten on jo ehkä lukuisista kirjoituksistani käynyt ilmi niin jaan mielelläni elämääni muiden kanssa mutta mihinkään julkiseen paikkaan en tahtoisi etenkään omalla nimellä jakaa kuulumisia kuvista puhumattakaan (siis naamalla varustettuna).  Salaisessa olisi suojattunua uteliailta ulkopuolisilta :)

Mites muuten, onnistuuko teistä kukaan käyttämään tätä forumia kännykällä?  Harmittaa kun taas tän uusimman uudistuksen myötä mulla lakkas kokonaan toimimasta :(  Aikasemmin just ja just sai luettua tai vähintään kurkattua oliko tullu uusia kirjotuksia mutta nyt on taas sivusto ihan liian raskas kännykällä pyöritettäväksi :(  Ja mä nimenomaan useimmiten kurkkaan fb:n ja vau:n kännykällä kotona ollessa, kotiverkkoa hyväksi käyttäen siis (täältä taloudesta kun löytyy kaksi innokasta koneella istujaa niin monesti on kätevämpi sitä kännyä sitten hyödyntää).

Kele, tänään lapsi heräsi sitten ennen kuutta :/  En kyllä ala!  Tekis niin mieli antaa se tutti takasin!  Ennen nukuttiin yöunia 12-13h/pvä ja 3h päikkärit päälle.  Nyt viimeyönäkin meni vain 9h unilla ja päikkäritkin on kutistunu hädin tuskin kahteen tuntiin :(  En mä ihan tätä oo ajanu takaa kun oon joskus toivonu niitä lisätunteja vuorokauteen <:)
 
Huomenia. Aurinkoisia semmoisia. Tosin eilen aika viileetä. Josko tänäänkin semmoinen ilma.

Kannatan tota fb-ryhmää. Ite tykkäisin siitä salaisesta, mutta voin kyllä tulla siihen osittain salaiseenkin mukaan. Uskon, että jos joku tuttu tätä palstaa lukee, on jo mut tunnistanut mut en haluu jotenkin ihan tarkotuksella henkilöllisyyttäni paljastaa.

Tajusin eilen, ettei mua oo närästäny piiiiitkäääään aikaan. En oo syöny rennietä ties koska viimeks. Edellises raskaudes mul meni tyyliin laatta päivässä..

Moon: Juu oon aatellu kans, et tuntuis ihan selkeesti jos se oikeesti kääntyis.. Mut jotenkin sitä aattelee, et jos kuitenkin silleen salakavalasti oliski just ennen synnytykseen lähtemistä kääntynyt pylly alaspäin..=D Mä en oo kans piiitkäään aikaan päässy omalla kännykällä tänne vau:n sivuille. Miehen upouudella hienolla samsungilla sitten taas pääsee.. Mut siin on niin nopee nettiyhteys.. Taitaa olla nopeempi ku meiän tietsikassa.. Ärsyttää ihan hirveesti ettei pääse lukemaan näitä omalla.. Älä vielä luovuta ton tuttihomman kanssa.. josko se siitä pikkuhiljaa.. Mutta tiiän et houkutus on suuri, ku väsymys kasvaa. Meillä on nyt tullu tommosii ihme itkukohtauksii keskellä yötä. Mikään ei auta, ku itketään vaan. Ei siis mikään auta. Ittee väsyttää ja tahtois nukkuu.. Meillä nukutaan päikkärit yleensä 1-2 tuntia.. 2 on luksusta..:)

Siala: Selvä vauvamasu se on.. Ehkä pienemmän olonen ku "normaalisti", mutta ei haittaa..:)

Nia: Ui ui.. Oisko eka elokuun lapsonen tuloillaan.. Jännää jännää.. Heti ilmoittamaan tänne sitten..:) Toisaalta olis kyl kiva että pysyis vielä sisällä, mutta uskon että täsä vaiheessa jo todella hyvät mahollisuudet vaavilla.. Ollaan sitä jo niin isoja jo..

Eilen juttelin kamun kaa.. Tulin siihen tulokseen, etten ehkä ihan vielä haluis et vauva syntyy, ku miehen lomakin alkaa vasta nyt. Että ehittäis jotain tehäkin.. Muuten olisin ihan valmis jo synnärille..

Ei maar.. Imurin varteen ja sen jälkeen puistoon.. Aah ihanaa..




 
Takaisin
Top