Hiukan on sormet syyhynny, et pääsis kattelemaan tonne naamakirjaan..:)
Nyt tuntuu jotenkin oudolta, ku näkkee minkänäkösii ihmisii tääl keskustelee ja muut näkkee vähän et minkänäkönen ihminen tääl kirjottelee..:)
Oiskohan se Nia lähteny nyt synnärille, ku ei oo mitään kuulunu.. Toivottavasti kaikki on hyvin..
Kcatri: Kiitos reseptistä.. Täytyykin viikonloppuna sitä kokeilla.. nam nam..
Moon: Miten se aina tuntuu, et se lapsi purkaa äitiin kaiken.. Muut saa kattoa vierestä.. :) Meilläkin havaittu pientä hankaluutta tän viikon aikana. Kaikesta kiukutaan ja mitään ei haluais tehä.. Tai sit se vaan tuntuu siltä..
Wilperi: Kiitoksia nopeasta toiminnasta ja onneksi olkoon taas viikkojen täyttymisestä.. Niin se aika vaan menee.. (ja kuitenkaan ei mene...) :)
Oltiin sitten ostamassa mulle imetysliivit. Mun nykyinen koko on D.. Myyjän mielestä mun olis kannattanu ostaa sitten F.. Nooh.. menin jotenkin sekasin ku tulin sieltä kopista, ni päätin sit loppujen lopuks ostaa E:n... Ku ne kuitenkin tuntus paremmalta.. En tie oliks nyt järkevä ratkasu..Jos menevät pieniksi.. Mut järkeilin sitä sillon sillä, että jos ei imetys onnistu, ni eiväthän mene hukkaan, ku toi F oli kuitenkin liian iso.. Myyjä kyl iteki sano, et kyl ne antaa jonkin verran periks.. noh, sen näkee.. Ja tietää merkin, ni voi mennä sitten vaan äkkiä ostamaan uuet.. Maksohan ne 40 euroa.. Mikä kyl tosta liikkestä melko halvat.. Mut olivat kyl hyvän tuntuset..
Inhottaa tosi paljon, ku vauva liikkuu sil taval, et painaa johki semmoseen paikkaan mikä aiheuttaa ihan hirveet issiaskivut.. Tänään kaupungilla useempaan otteeseen jalka lähti alta pois.. Ja supisteli kippeesti.. Huoh..
Mut hei.. nyt nukkumaan.. väsyttäää....