Minkkis
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Huh. Ei tullut eilen täällä käytyä, ku oltiin naapurissa ja illalla jumpassa ja tänään oli kahvila eli on ollut aikalailla meininkiä. Huomenna saa taas homehtua täällä melkein koko päivän 
Postin, ku otin äsken kyytiin tuli kutsu hääillalliselle. Ystäväpariskunta menee vihdoinkin naimisiin, ku ovat olleet yhtä kauan yhdessä, ku me ja helle syntyi kaksi kuukautta aiemmin poika, ku meille viime vuonna. Ja sinne illalliselle saa ottaa lapsetkin mukaan. Jotenkin hauskaa pitkästä aikaa mennä jonnekin "sivystyneeseen" paikkaan omien lasten kanssa, ku he kuitenkin niin vähän näkevät suuren kaupungin menoa täältä maaseudulta
Pidä Jäde pintas ja pysy mun kaa pois sieltä fb:stä
Mua on kans se 6 vuotta sinne kinuttu, niin ystävien, ku sukulaistenkin puolesta, mutta olen huomannut, että on paljon jännenpää olla "olematon". Suurin osa kavereistakin on ihan pihalla olenko mieheni kanssa enää edes olemassa, ku ei olla fb:ssä 

Postin, ku otin äsken kyytiin tuli kutsu hääillalliselle. Ystäväpariskunta menee vihdoinkin naimisiin, ku ovat olleet yhtä kauan yhdessä, ku me ja helle syntyi kaksi kuukautta aiemmin poika, ku meille viime vuonna. Ja sinne illalliselle saa ottaa lapsetkin mukaan. Jotenkin hauskaa pitkästä aikaa mennä jonnekin "sivystyneeseen" paikkaan omien lasten kanssa, ku he kuitenkin niin vähän näkevät suuren kaupungin menoa täältä maaseudulta
Pidä Jäde pintas ja pysy mun kaa pois sieltä fb:stä
Mua on kans se 6 vuotta sinne kinuttu, niin ystävien, ku sukulaistenkin puolesta, mutta olen huomannut, että on paljon jännenpää olla "olematon". Suurin osa kavereistakin on ihan pihalla olenko mieheni kanssa enää edes olemassa, ku ei olla fb:ssä 
mitenhän noita vaatekokoja pitäs oikeesti tulkita?siihen ä-pakkauksen haalarii tyttö meinaa hukkua,ainakii jos istuimeissa istuu ni häviää sinne haalarin uumenii,sit pitää avata haalaria puolee välii ni se tytsykii löytyy sieltä.:)
Täytyy laittaa herätyskello soimaan ku kaveri tulee kans meille kattoon... :) Mulle tuli nyt yöllinen puheripuli. Taidan aamulla ihmetellä kuka nää on tänne kirjotellu =) En jotenki viitti mennä nukkuun ku kohta täytyy kumminki herätä syöttään