Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei mullekaan ole missään vaiheessa papasta puhuttu neuvolassa tai sairaalassa, mutta kas oli tullut kutsu joukkotarkastukseen. Onko sitä teille yleisesti suositeltu ?

Asiasta norsuun.

Nyt kun tuo ystävänpäivä tulee niin meinaatteko tehdä jotain kortteja vauvojen isovanhemmille?
Ite mietin jos muistan/kerkiän hankkiin sormivärejä niin vois tehä jokku pikkuset kortit missä on Nippulan käden ja jalan jäljet :)

Nyt mä oon taas ihan pihalla,yritin noihin rattaisii laittaa tota jalkapeitettä,mun mä en tajuu et pitäskös se niiku kiinnittää johkii?ku tota ei saa mhinkää kiinni ja kaikenlisäks sinne jää isot raot sen jalkaritilän ja pussin sivuihin..voi pylly.

Tosissaanko? No eihän tää sit mitää hiljene.. jäde pelkää ihan suotta.

Jolanda. Jos tulee kutsu, niin mene ihmeessä. Suomessa on hyvä, et naiset kutsutaan tarkastukseen. Sillä pelastetaan henkiä.

No ihmekkös tänne artikkelien kirjoittajat suuntaavat, nappaavat pian meiltä ideatkin heidän juttuihin :grin Voisivat he sitten kohta tarjota meille vaikka lounaan :wink

Oho.. hups.. mää kälätän. :(
Tosin, mä oon ujo lähteen uusiin tilanteisiin ja vähän jännitän ihmisiä jne, mut sit ku tutustuu, nii kyllä mä juttelen ja höpisen. Ja täällä on kivempaa höpistä ku naamakirjassa. Näkee suoraan, missä on jutut ja helpompaa lukea ku faces. :)

Yksinpuhelua, mitähän siitäkin tulis :grin Varmaa keksis uusia persoonia itellee että voisi keskustella itsensä kanssa "järkevästi" :grin

Kyllä mä juttelen itelleni.. :D Ihan ääneen höpötän: "Pitäsköhän mun keitellä itelleni sumpit.. no mikä ettei."

Mä juttelen täällä aina, että "äitin pitäis.. Pitäisköhän äitin... äiti taitaa.. äiti ehkä..." En puhu itekseni, puhuna vauvalleni :grin

Mäki puhun ittekseni, joskus kylilläkii. On se kiva ku jossai vaihees huomaa iteksee jupisevasa. Enää siihen ei muut niin paljon (kait) kiinnitä huomiota ku kuvittelevat et puhun johku handfreehen :smiley-ashamed008 Toinen mitä teen on et välil huudan tai puhun telkkarille, varmaa isoisältä periny ton taipumuksen. Se huutaa aina uutistenlukijoille kuinka tyhmiä ja naiiveja ne hänestä on :laughing021

Lähetittekö sitä lomaketta vau:hin, josta luvattiin lähettää ne pari kirjaa, joista eka käsitteli lapsen syntymää ja toinen sit lapsen kehitystä?
mulle on tullut vaan se eka mut tota toista kirjaa ei ole vieläkään tullut.
lomake oli siinä äitiys neuvolasta saadussa kirjasessa etusivulla.
Onko muille tullut sitä toista kirjaa?

juu näyttää mulla toi kirja olevan:) en ees muistanu koko kirjaa ja hetki piti sitä ettiä,sieltähän se löyty yöpöydän alahyllyltä parin kirjan alta.

Takaisin