Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan apropoo tuli mieleen, et missäs se äippä on, joka sai ne kaksoset? Sanokaas nimimerkkki, kun ei ny välähdä.. Oispa kiva kuulla, miten siellä vauva-arki sujuu kun on kaksi pikkusta.. Mä saattasin olla nykystäkin räjähtäneempi jos näit ois kaksi.. :P

Sinbulaattori: Eikse ollu Vivi84, joka sai kaksoset. Ois kyllä kiva tosiaan kuulla miten kaksosten kanssa sujuu. Onhan täältä kadonnu muitaki mm. IhaNainen, taitaa käydä välillä foorumilla, mut ei oo tainnu elokuisiin enää aikoihin kirjotella, ois kiva kuulla mitä heillekkin kuuluu. :)

Pitäs tehä ihan lista et ketä täällä vielä pyörii
:grin

Mä kans haluisin kuulla noist muistaki jotka tänne aiemmin niin aktiivisesti kirjotteli. Hatsiiki on jättäny vähemmälle :sad001 Pitäskö niille kaikille laitta yv:nä kutsut tonne meiän fb-ryhmään edes. Jos ne vaik innostus sinne jotai raapustaa?

Mun kanssa oli synnärillä mamam jolla oli seuraavalla viikolla käynnistysaika. Hän asui pirkkalassa myös niinkun mekin ja kun saatiin kutsu kirkon muskariin tammikuulle niin olin innoissaan kun toiveissa oli, että tää kaksosten mamma tulisi sinne kanssa niin olisi voinut kysellä kuulumiset. Me ei sitten koskaan sinne muskariin päästy kun poitsu veteli super päikkyjä pitkin päivää.
Olisi tosiaan mielenkiintoista kuulla jonkun kaksosten äidin arjesta, miten asiat saa hoidettua kun tuntuu ettei yhdenkään kanssa välillä kerkeä :) Kun kummatkin itkee ja haluaa syliin niin mitäs teet? Kaippa kaksos lapset oppii helpommin odottamaan kun ei kaikkea ehkä saakkaan just.heti.mulle.nyt! :)

Esikoiseni sai aina vauva-aika kaiken heti, tietysti kun ei ollut mitää syytä odottaa ja monesti meni vähän turhankin helpolla ininän perässä. Nyt hän onkin sitten tietoinen siitä, että huudollahan kaiken saa.. Nyt kun on vauva talossa, totuus on se, että jo siinä molemmat joutuu odottamaan. Välillä vauva joutuu huutamaan yksin jos se esim tapahtuu juuri silloin, kun olen vaikka esikoisen kanssa vessassa kakkapyykillä tms.. ja taas jos imetän vauvaa ni esikoinen joutuu odottamaan. Eiköhän kaksoset opi siihen, että ihan heti ei voi kaikkea saaha..

On aivan erityistä olla se ensimmäinen, koska onhan se myös äidin sydämessä aina se ensimmäinen lapsi <3 Nauttikaa siis siitä, että on vain se yksi. Koska pystytte täysin rinnoin keskittymään siihen. Sitten taas toisella on oma erityinen paikka, se on se toinen ihana pieni vauva jonka kanssa saa kokea kaiken toisella tavalla, kun siinä häärää se esikoinenkin. Ja se tunne, kun sydän melkein pakahtuu onnesta kun isompi pussaa pienempää.. Se rakkaus mikä sisaruksien välillä on pienestä pitäen ja toivon, että osaan haalia sitä rakkautta niin hyvin että se kantaisi koko sisarusten elämän ajan :)

Tosi kauniisti sanottu Tiutsi :)

Voin mä ainaki noille kolmelle Vivi84, Ihanainen ja Hatsiille laittaa. Sen muistan et ainaki Hatsii tais liittyä siihe toisee fb-ryhmää mikä tääl joskus perustettiin.

IhaNainen on melkein päivittäin kirjautuneena mut ei se vissiin käy millään sivuilla.kun oon käyny vakoilemassa sitä (niinkun teitäkii :grin )niin ei siellä näy et se ois just millää sivulla ollu.

Nii joo vivi84 hän olikin, ketä mietin tuossa... Tuu jäde faceen salanimellä vaklaileen meidän ryhmää. Näät hauskoja kuvia ja videoklippeja ipanoista... ;)

No ei oo vaikeeta tehdä. Sähköposti vaan ja paat nimeks vaikka Jäde. Saat olla anonyymi sielläki. Noh.. heitin porkkanan.. ois pitäny heittää suklaata. :D

Ku mä en periaatteestakaan voi tulla.kaikki yks kaveria ja sisko on mua sinne houkutellu ja oon sanonu et en ikinä liity sinne ni nyt en sit voi liittyä.
Täytynee ruveta lämmittää tytsyl puuroo,neuvolakii ois yheksältä,voi kärsimys.

Mul on sama "vika", ku Bettiel. Hölötän telkkarille, onneks ei oo vielä vastannu. Omasta takaa kommenttiraidat ohjelmiin :D

Yksinpuhelu on kans kehittävää. Onneks nyt on ees toi vauva, ni kukaa ei kato pöhköks :)

No ei ainakaa pääse koskaa tylsistymää ku on aina juttuseuraa :laughing005

Tänne on kyllä tullut melkein liikaa juttua. Mä oon ollut vähän hiljempaa, kun on ollut niin kovasti ohjelmaa koko viikon. Keskiviikkona oli suuret leivontatalkoot kaverin läksiäisiin ja torstaina olivat läksiäiset. Oli mahtavaa päästä kavereitten kanssa pitämään hauskaa ja tuulettumaan. Saunottiin ja paikassa oli myös uima-allas. No sit jouduin menee jo ysin jälkeen kotiin kun vauva ei rauhottunut millään ilman mua muutakun sillä sekunnilla kun pääsi taas mun syliin. Sitten naurettiin ja oli taas mukavaa. Perjantai menikin sitten pakatessa ja autolla ajellessa mummolaan. Mummoloissa on vierailtu siitä asti niin ei jouda hirveesti nettiä selailla. Vasta sunnuntaina palailen sit kotia ja normiarkeen.

Mun täytyis myös mennä papakokeeseen, koska toissa syksynä mulla todettiin papassa 2. asteen muutoksia ja olis jo syksyllä pitäny kontrollissa käydä, mutta ongelmana se, että lähete olis olemassa yths:lle, mutta oon nyt poissaolevana niin en voi siellä käydä. Pitäis siis jotain toista kautta päästä.

Hammaslääkäriin tarviis myös päästä, koska mulla vasta vuos sitten keväällä uusittiin hammassuojat, joita käytän joka yö narskutukseen. Olis pitäny niissäkin olla kontrolli 1/2 vuoden päästä, mutta taas en voi mennä samalle hammaslääkärille yths:lle ja pitäis päästä kunnalliselle erikoishammaslääkärille.

Itekin just mietin, miten onnistuu vauvan kanssa käynti noissa edellisissä. Pitiköhän mun jotain vielä kommentoida. Luin tossa juuri 5 sivua tekstiä, niin en oikein muista :)

Takaisin