Kellitys
Piirimestaruustason postaaja
Voi teitä elomammat! :D Ootte kyllä olleet tänään oikein elohiirimammoja, kun on tätä tekstiä tullut ihan hurjasti tänään! Aatelkaapas, jos oltais yhtä innokkaita liikkujia kuin kirjoittelijoita, niin kyllä oltais aika äkkiä niitä timmejä elomammoja! 
Mie oon ajellu tänään Jyväskylästä Joensuuhun tyttöjen kanssa, joten jouduin lukemaan nyt tämän päivän jutut kerralla. Ihan meinasi hengästyä jo tuosta.
Minä kirjoitan kyllä edelleen tällä samalla nickillä ja huomatkaa, kaunis
pärstänikin näkkyy rohviilikuvassa. Kaiken kukkuraksi minulla on tämä sama nicki käytössä muuallakin, joten olen kyllä helposti ystävieni tunnistettavissa. Mutta olen ilmeisesti jotenkin poikkeava, koska enpä ole yhteenkään heistä täällä ainakaan törmännyt. :D Itse nyt olen muutenkin aika avoin, esim. raha-asioista saatan höpöttää puolituttujenkin kanssa avoimesti. Jonkin verran sensuuria itse käyttää omiin teksteihin, mutta ei sinänsä haittaa, jos joku vaikka tunnistaisikin.
Jos saatte sen lärvikirjan ryhmän toimimaan, niin voisin mieki sinne liittyä. Vaikka täältä en kyllä häviä minnekään, kun meillä on kerta niin vilkas ryhmä täällä! Miusta on kiva, että myö jutellaan vielä niin hyvin täälläkin, kun siksi olen tänne foorumille liittynyt, että täällä juttelen. Naamakirjassa se juttelu on kuitenkin yleensä vähäisempää noissa ryhmissä.
Mie oon ajellu tänään Jyväskylästä Joensuuhun tyttöjen kanssa, joten jouduin lukemaan nyt tämän päivän jutut kerralla. Ihan meinasi hengästyä jo tuosta.
Jos saatte sen lärvikirjan ryhmän toimimaan, niin voisin mieki sinne liittyä. Vaikka täältä en kyllä häviä minnekään, kun meillä on kerta niin vilkas ryhmä täällä! Miusta on kiva, että myö jutellaan vielä niin hyvin täälläkin, kun siksi olen tänne foorumille liittynyt, että täällä juttelen. Naamakirjassa se juttelu on kuitenkin yleensä vähäisempää noissa ryhmissä.
Sen siitä saa kun kerrankin lukee foorumia vain kerran päivässä