Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi teitä elomammat! :D Ootte kyllä olleet tänään oikein elohiirimammoja, kun on tätä tekstiä tullut ihan hurjasti tänään! Aatelkaapas, jos oltais yhtä innokkaita liikkujia kuin kirjoittelijoita, niin kyllä oltais aika äkkiä niitä timmejä elomammoja! :grin

Mie oon ajellu tänään Jyväskylästä Joensuuhun tyttöjen kanssa, joten jouduin lukemaan nyt tämän päivän jutut kerralla. Ihan meinasi hengästyä jo tuosta. ;) Minä kirjoitan kyllä edelleen tällä samalla nickillä ja huomatkaa, kaunis ;) pärstänikin näkkyy rohviilikuvassa. Kaiken kukkuraksi minulla on tämä sama nicki käytössä muuallakin, joten olen kyllä helposti ystävieni tunnistettavissa. Mutta olen ilmeisesti jotenkin poikkeava, koska enpä ole yhteenkään heistä täällä ainakaan törmännyt. :D Itse nyt olen muutenkin aika avoin, esim. raha-asioista saatan höpöttää puolituttujenkin kanssa avoimesti. Jonkin verran sensuuria itse käyttää omiin teksteihin, mutta ei sinänsä haittaa, jos joku vaikka tunnistaisikin.

Jos saatte sen lärvikirjan ryhmän toimimaan, niin voisin mieki sinne liittyä. Vaikka täältä en kyllä häviä minnekään, kun meillä on kerta niin vilkas ryhmä täällä! Miusta on kiva, että myö jutellaan vielä niin hyvin täälläkin, kun siksi olen tänne foorumille liittynyt, että täällä juttelen. Naamakirjassa se juttelu on kuitenkin yleensä vähäisempää noissa ryhmissä.

Kyl sen pitäis nyt toimia, on meitä siellä jo tasan kaks :D

En miekää täältä häviä, ku kerran vaivauduin tänne profiilin vääntää. Onhan tuo face tosin hauska siinä mielessä, et saa kasvot ihmisille, joilla ne ei täällä näy :)

Mä laitan hyväksyntä pyyntöä myöskin :) Kattelin ketä muita siellä on niin pärstät ja nimet kuulostaa kivoilta, mutta ketä *elkutti te ootte ku on tottunut vain nimimerkkeihin :grin

En minäkää täältä häviä, mutta facessa varmaan tulee erilailla kirjoitettua kun on kuitenkin ei kaikille nähtävissä. ja oikeastaan facen ryhmässä voin jakaa kaiken minkä jaan muutenkin siellä ja täällä sitten jutella taas muista juttuja. Mä oon yllättyny siitä miten tää on pysynyt näin elossa vaikka vauvojen syntymistä alkaa olee jo puol vuotta.
Jaahas, ja seuraava suunnittelu sitten jätti isoon yhteistapaamiseen :grin kesällä korkeasaareen?!? :)

Näinpä! Tää on kuulkaas vähän niin ku avioliitto tää meidän foorumiryhmä! Ei tästä kuulkaa niin vain erota! Pyhät lupaukset tehtynä ja kaikkee. :grin

liittymispyyntö lähetetty :D

MIKÄ OLIKAAN RYHMÄN NIMI?...LAITOIN TIMMIT ELOMAMMAT 2013...

Muokattu viimeksi:
Lähetin kans pynnön tonne edellisellä sivulla olleeseen elomammat 2013... meniköhän oikeeseen? :grin

Hei hoi ja hirveenä teillä ollu asiaa! :whacky059 Sen siitä saa kun kerrankin lukee foorumia vain kerran päivässä :grin
Minä oon aivan ihastunu tähän foorumiin ja kun mulla ei täällä omalla paikkakunnalla ole noita mamma kavereita niin tämä paikka on mulle kuin henkireikä. Täällä voi turista kaikesta. Minäkin ehkä rohkenen laittaa liittymispyynnön facessa sinne ryhmään :)

Lähetin kans pyynnön :) Mäki jossai kohtaa googlasin meitin mukelon nimen ni kappas se anto tän sivuston ja mun kommentin siihen ni KÄÄÄKS äkkii poistaan se kommentti. Kyl tää kans o =)

Takaisin