Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Facebookissa oli eilen vau.fi:n joku julkasu, mihin oli linkitetty meidän ryhmän ihmisiä suoraan nimimerkeillä ja kommentoinnella.

Eikä toi linkkikään toiminu.. sentään pennust asti tehny koneitten kans kaikkee, nii kyl pikkasen nypyttää, ku ei yks (sensuroitua noitumista) ryhmä faces löytyny tms.

Mut laitoin pyynnön sinne elomammoihin.. oletettavasti oikeaan.

Kyl tos Sinbulaattori oli säätämistä. En meinannu saada sitä millään näkyviin. Mies sai ainaki ton linkin toimimaan ja oletettavasti sinäkin löydyit oikeeseen paikkaan :)

Nii ei kai se nikin vaihto mitää auta, no...ainaki profiilikuvat vaihtu niin tehokkaasti, et mie oon pihalla :)

Jutut näkyy vaan meille, mut kuka tahansa voi nähdä jäsenet ja pyytää liittyä. Sen voi sit muuttaa salaiseks, ku kaikki halukkaat sinne löytää. Tosin hyvin se tuntuu piilossa nytkin olevan, vaikkei pitäis :D

Joo, Kultashiini. Mä kato säädin sen kännykällä ja poika meuhkas tissillä samalla. Sit kun koitin käydä koneella säätää, nii poika vaati huomioo enkä ehtiny paneutuun siihen koskaan. Katoin vaan, ettei se oo suljettuna se ryhmä. Mut hyvä, et ehitte säätää sen ny sit kunnolla. Mulla on ny sit toinen ryhmä faces jos on sit 2013 synnyttäneitä ja pari 2012. Mut sielt saa sit vähä kokeneemmilta infoo. :D

Takaisin