Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hiljentyyköhän tää paikka sit. Tää on niin kiva kun saa useita keskusteluissa eri otsikoiden alle. Eikä facebookissa taida saada? En täysin luota facebookkiinkaan, kun niillähän on myös oikeudet käyttäjien kuviin yms. Onhan se tosin tätä suljetump ja vois tiettyjä juttuju kirjoitella helpommin, mutta sitten kaikki taas näkee mun naaman, joten en tiedä voinko sittenkään kirjoittaa niin vapautuneesti. Pitää harkita pari päivää:grin Osaa ihmisellä olla pulmat.

Ei tää mitään hiljene! Mä saan täällä paapattaa sellaisia asioita, mitä en faces halua paapattaa. Faces voi tutustua muihin mammoihin vähän ehkä lähemmin, mut täällä saa olla anonyymimpi! En mä ainakaan täällä paapattamista lopeta!

Elekee työ tyttöset luulko, että työ minusta näe helepolla piäsette! Minä istun tiällä ku rupi persseessä!

Mä en myöskään liity naamakirjaan, joten mun löpinöitä saa edelleen lukea täältä :) Ja ollaanhan me kaikki kuitenkin nimimerkin takana, joten aika anonyymisti täällä ainakin mun mielestäni saa kirjoitella. Vaikka eihän tuollainen tekstien lainailu mukavaa ole ilman lupaa kysymättä.

Ehkä tämä tästä laantuu :confused:

Moniko nyt liittyy tuonne face-sivulle? Mä en löytäny sitä ryhmää..

Öööööö...

Muoks. piilotan ryhmän nimen. Se on muutettu ja sen saa yv:llä.

Muokattu viimeksi:
Siiiiiistiiii! :D No laitan sen ny hetkeksi sit julkiseksi. :D Sit menee taas piiloon.

edit: no en tajua... siin on ny sellaset asetukset, et kaikki näkee ryhmän, mut julkaisut näkee vaa jäsenet... Ööööääh? Pitääköhän mun oma profiili olla sit astetta "julkisempi".... täytyy tsekkaa.

Muokattu viimeksi:
Olen samassa jamassa, ku Jätski ja Orvokki eli en ole vielä eksynyt faceen ja vielä toistaiseksi pysynkin poissa. ELi tämäkin mamma jatkaa täällä.
Jotenkin mulla oli epäilyskin, että Jätski ei ole facessa, ku notkuu täällä kaikki päivät hyvin aktiivisesti, ainakin kommenteista päätellen :laughing002

Ja mä niin repesin noille "vonkaputous"-keskustelun kommenteille. Pitääkin näyttää miehellekin :laughing014

No enpä sit tiedä, miksi ei löydy. Se ei ole kuitenkaan niin salattu, ettei sitä voisi muut nähdä. Enpä osaa sanoa, mikä tökkii. Toki voi laittaa vaiks mulle meilin, nii pistän kutsun sit sinne meiliin, mut ny loppu kyl ymmärrys. Ehkä tää ois pitäny jättää jollekin ammattilaiselle tääkin homma.

Esikko kysyi:"Äiti mikä on hauskaa?". Jatkan tyhmänä vieläkin kommenttien lukemista tuolta vonkaputous palstalta :laughing025
Älkää enää laittako tollaisa linkkejä :smiley-angry019:laughing001

No ketkä sinne ryhmää on liittynyt täältä? Vai pelkästä Sinbun omia kavereita? :)
Mut ei se kyl oo sama asia jos siel ei oo kaikki täältä... :p

No ei kukaan ku ei kukaan löydä sitä ryhmää. Ja tällä hetkellä tunnen kolme niistä kuudesta, jotka ryhmässä on. Kolme tuli kaverin kautta mukaan. Poistan koko roskan, kun ei näemmä toimikaan. Täällä ei vaan uskalla laittaa ees omaa nimeään minnekään viesteihin tms ku vielä menee julkisuuteen johonki lehtijuttuun... O.o

Mä yritin ettiä, mutta en löytäny.. Olisi kyllä kiva jos olisi tän meidän foorumin juttu. Mutta kun osa ei faceen kuulu ni ehkä paras unohtaa koko juttu.. Ollaan sitten tarvittaessa julkkiksia, onko se nyt niin kamalaa :grin

Niin, eihän sinne faceen oo kenenkään pakko liittyä.. enkä mä usko, et se vie tältä foorumilta sen enempää tilaa. Siel vaan jotkut asiat helpompia jakaa ja sit taas toisaalta mä en siellä ihan kaikkee halua jutella. Mä en vaan voinu perustaa ryhmää vaan elomammoille, koska ei oo ketään elokuussa vauvaa saanutta kaveria.. ja pitäs olla ees yks jäsen perustamisvaihees. Ehkä jollain toisella on parempi tilanne?

Takaisin