Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
home sweet home! Tenefiffan reissu onnistuneesti takana. d-vitamiinia tankattu niin,pitäs lopputalvi jaksaa! tosi hyvin meni neitin kans matkat,lentokoneessa nousut ja laskut melkeimpä nukkui,korviin ei tainnut koskea,toisin kun äipällä. tais neiti muutenkin tykätä reissusta kun nukkui ja söi todella hyvin! tyytyväisenä rattaissa päivät seurasi tohinoita!:)

Meidän ketjussa on "julkkiksia". ;)

http://www.vau.fi/Perhe/Perheessa/En-halua-takaisin-toihin/

Vaan enpä minäkään halua laittaa lasta tarhaan "liian aikaisin". Ehkä sitten, jos ryhmä olisi taatusti pieni ja hoitajalla on jokaiselle lapselle tarpeeksi aikaa... mutta en silloinkaan alle 2-vuotiasta. Toisilla ei ole edes mahdollisuutta kotihoitoon ja se on surullista. Valtio kyllä syytää rahaa kaikkeen muuhun paitsi vanhuksiin ja lapsiin.

Mitä, mä luulin et ne negatiivisuus ratet on poistunu tuolta profiilin alta? Ainaki mult on hävinny koko vaihtoehto, jälel vaa noi positiivinen ja neutraali. Vai johtuuko se tost mun vip-logosta. Tosin oli ne punaset pisteet viel joku aika sitte siinä :think005

Sinbbu just olin tulossa samainen linkki kourassa huutelemaan, että tässä on tuttuja =) Ennätit ensin!
Kyllähän tuo töihin paluu pikkasen hirvittää... Alkuperäinen suunnitelma oli, että palaisin töihin Elokuussa, mutta nyt olen jo kovasti laskenut ja pohtinut, pystyisinkö millään olemaan vuoden loppuun kotona.
Rahallisesti ei pärjättäisi. Kelan tukeni menisi jo yksistään asunnon puolikkaan maksuun. Mitä ihmettä sitä keksis...:smiley-angry003

Täh?? Ovatko he olleet tietoisi, että kommentit liitetään juttuun?

Ajatelkaas, kun kohta pärähtää juttu parisuhteesta tms ja meidän keskustelut miehistä siihen :excited001 täytyykö tässä ruveta kattoo mitä kirjoittaa :oops:

Mulle tuli Tiutsi ihan sama mieleen :eek: Toivottavasti he pitävät jonkin näköisen rajan tossa juttujen julkaisussa o_O

Ja nyt kun sanoit Bettie huomasin saman eli se nagatiivisuus on poistunut!! Olipa kiva huomio. Tämä äiti on niin pihalla, että näkee punaista joka paikassa. Anteeksi myös sulle Niranda00 :smiley-ashamed005

Mä huomasin kans. Mä tosin laitoin pari viikkoo sit negapeukuista palautetta, et onko se tosiaan pakko olla. Et ei tykkää-nappi vois olla neutraali toiminto.. just niinku et ei vaiks tykkää siitä, et vaavi on kipee tms. Liekkö niil ollu työn alla jotain sit jo..

Muokattu viimeksi:
Olen myös ajatellut että menisin töihin sitten kun poika on päälle vuoden mutta ajatuskin siitä saa stressaamaan ja varjostaa joka päivää minkä saan pikkuisen kanssa olla. Ressi per**le! Ei todellakaan selvittäs sillä kodinhoidontuella vaikka mies käykin töissä. :crybaby2

Voi ei, nyt mua naurattaa toi artikkeli ja tietämättömät kommentit. Voi luoja, kohta tulee artikkeli meijän miehistä, menkoista tai kakkakeskusteluista (niin omistamme kuin vauvojen) ni siinähän sitä oliski :laughing001

Pitäisköhän vaihtaa nimimerkkiä ja jättää kuvat pois.. ehkä ei niin tunnistettais :eek:

Bettie ja Sinbbu Onko nyt myös sitten hävinnyt mahdollisuus poistaa laitettuja kuvia? Aikaisemmin ne sai poistettua, mutta nyt kun kokeilin tuolta vauvakuvista ottaa kuvan pois ni ei enää ollutkaan Poista-nappula.. How Nice!!

Mä oon huomannu aikoja sitte että kuvia ei saa poistettua.
öööö mikä negatiivisyys on poistunu?

Oonks mä ainoa jota ei hirvitä töihin paluu ainakaan vielä? Toisaalta, olen päättänyt että palaan vasta 2015 tammikuussa, joten ehkä se ei tunnu vielä ajankohtaiselta. Mä luotan päiväkoteihin kaikesta huolimatta ja mulla on jo nyt vähän ikävä töihin...Mun työ on sittenkin aika leppoisaa ja helppoa verrattuna tähän vauvan 24/7 hoitoon. :D

Mä jään kotia,ei oo töitä mihin mennä.voisin kyllä käydä ex-työpaikalla töissä aina sillon ku silt tuntuu,siel oli kivaa:)

Joo, en oo palaamas töihin. Poika saa rauhassa täyttää ainakin kaksi vuotta. Sitten katon osa-aikahommaa, jos siltä tuntuu. Muuten hoidan kolmevuotiaaksi kotona. Mun pää kyllä kestää kotona olemisen. Välillä kaipaan kyllä töihin "rentoutumaan" mutta samalla sitten poden jo huonoa omatuntoa, kun katson pientä ihanaa poikaani. Mutta mun on nyt muutenkin tarkoitus tehdä lapset tässä putkeen.. pari lisää olisi kiva ja sitten varmaan jo pää kiljuu takaisin työelämään. Ja tosiaan.. sitä vois alkaa tuossa kesällä pohtimaan sitä opiskelua. :)

Jaa, en oo koskaan kokeillu poistaa mitään kuvia täällä. Aika tylsää kyl, et poimivat kommentteja juttuihin tuonne. Periaattees mua ei haittaa, kun en mitään salattavaa kirjoita.. mut en ny siltikään haluaisi, että ilman lupaa postailevat. Eli saa postaa, mut kysyisivät luvan ensin. Ois kauheaa, jos kaikki kakkajutut tai menkkakivut tosiaan leviäisi jossai naamakirjassa tai muualla uutismediavirrassa.. Ku ne on sellaisia asioita, etten niistä puhu "julkisesti". Tarkoitan siis että esim. naamakirjaan EI KUULU pojan kakka-asiat kaikkien ihmeteltäviksi. Täällä ollaan kuitenkin vähän niinku anonyymejä, nii ei o ni väliks.

Hui kauhia, siellähän ne komeilee meitsinki kirjotukset ;D *taitaa lähtee myymään näitä vaatteita sit*

Mäjatkan syyskuun alussa yliopistolla. En uskalla pitkää taukoa pitää tai muuten en muista mitään ja pitää uudestaan hakea kaikki rutiini tuohon opiskeluun. Eipä mulla enää olis hirveesti jäljelläkään, mut saa nähdä, miten nopeesti saan tutkinnon valmiiks. En oo vielä päättänyt pistäiskö pojan osa-aikaisesti vai kokopäiväisesti hoitoon. Alkaa jotenkin nyt jo jännittää vähän, kun kesään mennessä pitäis laittaa päiväkotipaikka hakuseen. Mulla on silti ihan hyvä luotto päiväkoteihin, kun itsekin tykkäsin pienenä olla siellä.

Meillä on tossa viereisellä kujalla perhepäivähoitaja. Olis aivan ihanaa jos sais pojan siihen ja aluksi ajattelin tehdä lyhempää päivää kunnes poika ja varsinkin ÄITI sopeutuu tilanteeseen :)

Mulla näkyy edelleen punainen raksi ja peukku alaspäin...
Mä oon päättänyt, että menen töihin 2015 tammikuussa, tai jos näytää siltä, että ei enää rahallisesti pärjätä niin sitten pitää ilmoitaa töihin josko jo pääsisi tulemaan. Kauhistuttaa ajatus arjesta, jossa ei vauvaa ehdi nähdä enää niin paljoa! :sad001
Naurattaa nyt oma ajatukseni ennen vauvaa, kun kylmän viileästi ilmoitin, että elokuussa viimeistään menen töihin ja että me kyllä touhutaan ja mennään samaan tapaan kun ennenki, mutta vaan vauvan kanssa ja että minusta ei kyllä tule sitten sellaista äitiä joka ei malta koskaan käydä missään ja puhuu vaan lapsestaan :grin
Pah. Tämä vauva on vienyt minut niin mennessään :wink
Ihana pieni sydänkäpyni :love017

Takaisin