Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
vitsi miten ärsyttävää kun kaakaojauhe joka ei leviä tonne maitoo,sit saa lusikalla kauhoa jauhoklönttejä:smiley-angry019

Tiiäkkö mikä siihen on hyvä apu? Se sellainen mini maidonvaahdotin. Ikeassa maksaa euron ja sillä mä oon hurruuttanu kaakaon sekaisin maitoon.

En viitis sen takia lähtee kuopioo ikeaa:laughing002 pitäs vissii ostaa ihan kunnon kaakaota eikä tota rainbowia.

Noooh, mut jos joskus tuut käyneeksi, nii katoppa löytyykö. Mä käytän kans kunnon fazerin kaakaota, mut ei sitäkää oo iha helppo aina sekaisin saada. :)

Ikeaan olis kiva päästä. Viime kesänä kävin siel ekaa kertaa koko elämässäni, ostettiin silloin esikolle sänky.

kirottu kone,taas piti päivittää se pirun valinnainen päivitys et kone ei jumita.miks sen pitää olla valinnainen ja minkä hiton takia mun pitää se päivittäin laittaa??argh.

Mul menis vartti vantaan ikeaan tästä autolla... joku päivä pitäis taas käydä siellä. Nyt voikin olla hauska mennä, kun poika on jo isompi nii sais istuksia rattaissa ja ihmetellä. Mä en vaan siihen maanpäälliseen helvettiin astu loma-aikoina, viikonloppuisin ja iltaisin. Arkisin aamusta heti, nii ei oo nii järkyt ruuhkat.

Mä kävin tunnin lenkillä ja sillä aikaa tippunu ihan kärryiltä mille tääl naureskellaa :think005

Joku äijä tuli korjaa meijän toista vessanpyttyä, kun se kuulemma vuotaa josta en edes ollut tietoinen :grin mutta nyt se tuskailee tuol kylppärissä, kun se yrittää korjata sitä ni asia vain pahenee "no mikä ihme tähän nyt tuli. nyt tää on kyl mysteeri"-kuuluu kylppäristä jossan on vieras roteva mies työhaalarit jalassa :laughing021 Että kuinkas monella muulla on kodissaan vieras mies tai saatika mysteeripönttöä?! :laughing001

Tiutsi kai sun mies oli tietonen siit vuotavast pöntöst ? Ettei kukaan ilmottamatta teille tullu?

No ei ollu. Mutta siis kun asia selvisi niin, että joku pari-kolme viikkoa sitte tekivät tarkastuksen kaikkiin kylppäreihin ja vessoihin, ja jotain kosteusmittauksia. Siitä kyllä siis ilmoitettii etukäteen. Sen perusteella oli huoltoyhtiöö tehty ilmoitus ja miehet tuli pimpottelee oven taakse...

nyt ei oo kyllä meijän päivä.mies tuli kotia mukanaan tytölle luomumaitoo,no päiväys oli 2.2-14!! helvetti miks ne ei tarkasta niitä päiväyksiä?(mies ja kauppa).Muutenkii tuntuu olevan taas joka paikasta loppu toi maito ja just kun sitä löytää ni sekii on vanhaa.

Meiän koirasta lähtee kans aina yhen koiran verran kerralla karvaa. Onhan se turkki sit sileempi ja kiiltävämpi, jos ei muuta.

Mä luovutin meiän vessanpöntön kanssa, ku ei huoltomiehet saanu sitä kuntoon. Universaali ongelma näköjään. Ido taitaa tehdä vaan noita mysteeripönttöjä (en tiiä oliko teiänkin)

Me lähtää maaliskuussa Turkuun, ni samalla vois käydä ikeassa. Ainaki syömässä hodarit :D

Mä pidin maidonvaahdotinta maailman turhimpana asiana. Ostin sit jouluks miehelle semmosen. Se onki ihan mahtava. Se tosin makso kympän, Clas Ohlsonilta.

Laita jäde valitusta. Kyl niitä pitäis kaupan seurata. Ite katon aina tosi tarkkaan. Ärsyttää, ku välil on vaan pari päivää käyttöaikaa.

Jäde meillä kävi tänään ihan samallailla luomu- maissinaksujen kanssa joissa päiväys oli 31.01.2014 ja vittuku ehdin jo antaan pojalle niitä maistiaisiks ennenkö katoin päiväyksen!!!! :o

Liikkuuks noi luomujutut jotenkin heikommin, etteivät tajua tarkistaa päivämääriä? Maissinaksut nyt tuskin on menneet vielä miksikään, mut maito... hyih.. :/ Mä ostin vanhaks mennyttä cola-tiivistettä viime syksynä anttilasta ja huomasin sen vasta kotona, kun kaadoin veden sekaan.. oli ihan klimppinen. Noh, sain hyvitykset.

niissä ei se päiväys kestä niin kauaa ku noissa normi tuotteissa.
mäkii join kerran vanhaa kokista,se oli ihan hapotonta.

Takaisin