Mullakin on ollu vähän invampi ja ärtyneempi olo muutamia viikkoja, vaikka ei nyt mistään erityisemmästä syystä. Lisäksi ärsytti se, että neuvolalääkäri totesi tän pysyvän varmaankin sisällä vielä tovin.
No, olipas kuitenkin hauskaa, kun lähdettiin hienosti syömään hyvässä seurassa ja sieltä jatkettiin iltaa muutamissa eri paikoissa, joissa tekivät mahtavia alkoholittomia drinkkejä ja oli mukava jutustella. Ihan illan, tai no aamun, lopuksi mentiin vielä kunnolla tanssilattiaa kuluttamaan! Ei haitannu yhtään meikäläisen menoa tää masu tai kymmenen sentin korot tai se, että muu seurue otti varsin löysin ranneliikkein ja mä olin selvinpäin. Eipä ole tullut tuollaista reissua tehtyä varmaan vuoteen muutenkaan, ellei nyt ihan kevätkesästä kerran(?), ja oli kyllä mahtavaa vaihtelua tähän odotteluun! Normaalisti en ole mikään bilehile, ja ehkä kerran tai pari vuodessa tulee käytyä noin perusteellisesti ulkoilemassa, mutta tähän tilanteeseen sopi paremmin kuin hyvin! Piristi kummasti. Ehkä juuri siksi, että kuvittelin etukäteen väsähtäväni masun viereen jo ruokailun jälkeen tai viimeistään puoliltaöin, mutta seura ja ilta veivät täysin mennessään ja nautin täysin siemauksin ilman väsymyksen häivääkään.
Luottokengät eivät pettäneet tälläkään kertaa, vaikka kehon painopiste on eri kuin normaalisti, ja nyt ei kolota selkää, ei jalkaa, ei mitään! Eli selvästi koko kroppa oli vain väsähtänyt näihin liukkaisiin keleihin, kun ei ole voinut korkkareita käyttää ja on pitänyt laahustaa menemään missälie mammavaatteissa. Nyt kun sai hyvässä ryhdissä keinutella vähän lanteita ykköset päällä(ihana lapsenpäästäjänpuodin mekko...) ja erityisesti nauttia seuran tarjoamasta henkisestä ravinnosta useiden tasokkaiden ruokalajien ja mehukkaiden 'drinkkien' ohella, niin ei enää olekaan niin vanha ja väsynyt olo! :) Oli myös hupaisaa saada sekä ihailevia että paheksuvia katseita(alkoholittomissa drinkeissä kun ei lue lasin kyljessä isolla alkoholiton, mutta mulle riittääkin että itse tiedän) ja mahdollisesti myös tämä hienoinen 'epäsovinnaisuus' oli osa koko illan piristävää vaikutusta.
Tänäänkin olen siivoillut hymyssä suin ja ahkeroinu vaikka mitä muutakin, kun on niin hyvä fiilis. Aika muutos verrattuna edellisin viikkoihin, jolloin on tuntunut vain, että ärhentelee miehelle ja ei jaksaisi tehdä mitään.
Suosittelen siis kaikille: lapset hoitoon ja miehen ja/tai muiden kanssa rauhassa hyvin syömään ja ja iltaa jatkamaa niin pitkään kun huvittaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kohta nimittäin roikkuu yksi tississä kiinni ja vastaaville huveille voi taas vuoden päiviksi heittää hyvästit...(ei niin että niitä silloin kaipaisikaan, kun keskittyy nauttimaan senhetkisestä tilanteesta, mutta silti pieni irtiotto näköjään voi tehdä hyvää vaikka sitä ei olisi YHTÄÄN osannutkaan kaivata).
Ei kun kokeilemaan siis! :D