Helmikuun helinät

Tsemppiä Mammasmurffi huomiselle! :hello2
Varmasti ihana ja hermostuttava tunne yhtäaikaa, kun tietää etukäteen, että on synnytyksen aika.
 
Paljon tsemppiä huomiselle Mammasmurffi :gen014 ja koita ees hiukan nukkua ens yönä (vaik onkin tosi vaikeeta)
 
Mammasmurffille jännä yö edessä.. toivotaan kaiken menevän hyvin.

Tupla tsemppi hali.

:hug013
 
Täältäkin tsempit Mammasmurffille! :greet025 Me ollaan hengessä mukana!
Itellä ois vielä tää kitukuukausi, 4 viikkoa laskettuun. :woot:
 
Aadaeveliina.: kun sä kävit siel porvoon sairaalas. Sanottiiks sulle et siel ei voi synnyttää 11.3 jälkee. Mä meinaa sain puhelun et siel alkaa jotai remontteja ja synnytys osasto joutuu lähtee. Et synnyttämään pitääkin mennä ton ajan jälkee johonki muualle. Jossai lehes oli juttuu siitä. Pitää kaivaa toi tieto ylös jostai.
 
Eiku se olikin vaan pari päivää suljettuna. 11-13.3
Mä ihmettelinkin et ihme et ei oo kukaan tosta ilmoittanu aikaisemmin.
 
Nane: Joo täytyy toivoo ettei joudu synnyttämään Just tuolloin! Haluan ehdottomasti Porvooseen...

Mammasmurffille isot tsemppihalit ja pikaista paranemista :Heartred täällä myös olet ajatuksissa
 
Tämän päivän projekti olis pakata laukku mukaan synnärille, sai kyllä paljo infoa eilisestä vierailusta siellä...oon pakannu jo jotain, mutta nyt meni kyllä ihan uusiksi...en tosiaankaan pakkaa mukaan mitään turhaa:happy:
 
Mä oon arponu sitä, että pakkaanko omia vaatteita vai meenkö sairaalan kaavuilla. Ne kaavuthan on ihan kamalia, mutta meillä ainakin synnärin ohjeistuksen mukaan omia vaatteita käytettäessä lähetettävä ne joka päivä miehen mukana kotiin pyykkiin. Että ehkä pääsis helpommalla käyttämällä vaan niitä kaapuja...
 
Elikkäs minä pakkaan omat vaatteet vain kotiin lähtöä varten,koska en rupee laittaa omia likapyykkejä miehen matkassa kotia päivittäin. Käytän niitä kaapuja ja saa itse mennä osastolla 24h vaatevarastoon ja valita vaatteet vauvalle ja itselle, huoneissa korit/kaapit niitä varten ja pyykkisäkit joka huoneessa. Ei tartte juoksuttaa hoitsuja vaatteiden takia.
Ainut mitä piti vauvalle varata mukaan oli pipo ja sukkia. Imetysliivit ja suojat pitää ottaa, niitä ei ole osastolla. Villasukat jos tulee kylmä varpaille, sisäkengät saa lainaan.
evästä ei tartte minulle, keittiöstä saa hakee 24h hedelmiä/luumupusseja/leipää ym ja juomaa. Aamupala+lounas+päivällinen tarjoillaan tietysti päivittäin. Tietty jos nyt tulee erikoisia mielitekoja ni mies saa sitte käydä ostoksilla. Omat hygienia tarvikkeet. Luettavaksi joku lehti tai ristikko, kuulokkeet ni voi musiikkia kuunnella puhelimella, kamera ja laturit. Perhehuoneita on 3kpl ja 2 hengen jaettavia huoneita oli 10kpl. Perhehuone olis kiva, mutta mies ei pysty töiden takia asua siellä 24/7, eli meille arkena olis ihan turha lisäkulu...jos ei satu tulee lähtö vkonloppuna:happy: vierailu sallittu vain omalle puolisolle/perheelle ja omille vanhemmille ja niille oli tietyt ajat...en varaa mukaan mitään ehostus härpäkkeitäkään...

pitää vaan muistaa ottaa neuvolakortti ja miehelle eväät synnytykseen... näillä pitäis mennä:grin:grin
 
Takaisin
Top