Meillä taas ei pääse millään ultraan eikä hCG-testiin. Jos vuotaa rajusti pitää mennä sairaalapäivystykseen, mutta muuten pitää vaan seurata ja odottaa. :arghh:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko noi nivuskivut nyt sit liitoskipuja vai liittyykö kohdun kasvuun? Mietin vaan, et jos nyt jo liitoskipuja on, niin voi apua mikä raskaus on edessä :D
Tsemppiä kaikille joilla vuotoja on enemmän tai vähemmän.
Uutukainen täälä ollaan jo sormet ja varpaat ristissä että kaikki olisi perjantaina ultrassa hyvin ♡
Meillä taas ei pääse millään ultraan eikä hCG-testiin. Jos vuotaa rajusti pitää mennä sairaalapäivystykseen, mutta muuten pitää vaan seurata ja odottaa. :arghh:
No, mulla on tosiaan se varhaisultra nyt ylihuomenna ja viikkoja silloin laskennallisesti 6+1, joten kaiken järjen mukaan silloin pitäisi jo sykekin näkyä, mikäli sellainen löytyy.
Mulla siis oli vuotoa viime viikon maanantaista aamuyöstä tiistai-iltaan. Terkkarikin ihmetteli tätä ja kun oireet ovat niin epäselvät, niin aikaisti ultraa. Sillähän sen varmimmin näkee.
Ei hajuakaan. Viime taskaudessa kyllä oli tosi paljon lannealueen kipuja, joten voipi hyvin olla että hormoonit jo alkaa vaikuttaa. Kiva...
Minulla oli viime viikolla, pienikin rasitus provosoi. Olikin pissatulehdus, joka ei oireillut kirvelyllö tms.Onko kellään muulla vatsakipuja ? On nimittäin tosi kipeitä supistuksen tuntusia kipuja alavatsalla. Kohdunulkoisen mahdollisuus poissuljettu ja lääkäri sanoi että pitää soittaa jos jatkuu. Mut onko muilla? Varsinki jos ei oota ekaa
Mulla ei tarvi olla ees rasitusta kun sattuu... Välillä tulee kipukohtaus. Juurikin semmonen kohdun venymiseltä tuntuva mutta kipeämpi. Ihan kuin supistus.Minulla oli viime viikolla, pienikin rasitus provosoi. Olikin pissatulehdus, joka ei oireillut kirvelyllö tms.
Kiitos nene! Itellä kans. Jostain syystä vatsa on turvonnut, aamulla kumminkin ihan normaali maha, mut päivän aikana turpoaa... enkä kyllä oo syöny mitenkään erikoisesti, ei oo pitkään aikaan ruoka enää turvottanu. Sitäkin on joskus ollu...
Käsittääkseni kivut ovat ihan normaalia (kohdun kasvu?), mutta itselläni ei ekassa raskaudessa ollut mitään kipuja. Tämä on muutenkin täysin erilainen alku ilman pahoinvointia. Onneksi väsyttää ja kahvi ei mene kunnolla alas, muuten ehkä olisin tätäkin hysteerisempi siitä, onko kohdussa ketään.
Tuo, ettei neuvolassa oteta HCGtä on outoa. Ainakin Pirkanmaalla esim. Alkuraskauden keskenmenon hoitoketjuun se kuuluu, ja sitä seurataan jos on jotain erityistä esim. Vuotelua.