Helmikuun höpinät

En voinut vastustaa. Tein perusdigitestin äsken ja plussa tuli melko lailla nopeasti. Aamuvirtsakin muistutti väritykseltään väljähtynyttä olutta... hups, pitäsköhän tehostaa tota nesteytystä?

Anyway, kertokaapa kokeneemmat: kuinka luotettavana voin tätä plussaa pitää noin loppujen lopuksi?
Ensi viikon lopulla ajattelin tehdä vielä viikkonäytöllisen digin siltä varalta, että tää näyttää nyt ihan jotain utopiaa.
Itse ajattelen, että ennen alkuviikon vuotohässäkkää tekemäni tikkutestit oli tosi haaleita plussia, näin ollen logiikallani aattelisin että HCg-olis ollu aika matalilla? Koska ne tikkutestien plussien vahvuus perustuu just siihen HCg:n määrään virtsassa.
Niin et jos ne oli ennen vuotoa tosi haaleita ne viivat, et ihan sai siristellä, niin sillonhan HCg olis ollu aika matalilla ja ku näissähän on se herkkyys joku 25 pääosin?

Niin että ajatuksia aiheesta? Olipas jotenkin sekavasti selitetty... :angelic:
 
En valitettavasti osaa sanoa tohon yhtään mitään Uutukainen, paitsi että toivon todella et kaikki menis hyvin säikäytyksistä huolimatta:Heartred Ottaako ne neuvolaan sut varhaisultraan?
 
Uutukainen kyllähän se positiiviselta kuulostaa, että digitesti näyttää plussaa, mutta varmaksi ei tietysti voi mitään tässä vaiheessa sanoa. Mun ymmärtääkseni se testi kääntyy negaksi aika nopeasti jos raskaus päättyy näin aikaisin, koska hCG ei ole ehtinyt nousta korkealle. Ensi viikon testi antaa varmasti lisävarmuutta. Sormet ja varpaat pystyssä että kaikki olisi hyvin. :)
 
Ottaako ne neuvolaan sut varhaisultraan?

Fiinu, joo mulla on varattuna jo 13.2. varhaisultra, silloin olis 6+5. Varasin sen jo ennen tätä vuotohässäkkää, kun soitin neuvolaan plussasta niin se varattiin heti ja ohjeistettiin varaamaan sen varhaisultran jälkeen eka neuvola.

Kiitos, mangustimamma! Itsellä edelleen pieni toivonkipinä on tuolla jossain, mutta ollaan miehen kanssa vähän hämillämme kun kaikki raskausoireet tuntuivat loppuvan siihen maanantain vuotonhässäkkään... No, ens perjantaina tiedän enemmän.
 
Uutukainen, hyvältä minustakin kuulostaa. Toivon sydämestäni, että se vuotokohtaus olisi ollut ihan harmiton. Valemenkat? Naisen kroppa on uskomaton.
 
Kiitos Taifuuni, itse toivon myös että olisi kyse jostain harmittomasta.
Teen silti ensi viikon lopulla viikkonäyttötestin, josko se olisi ainakin uskottava. :happy:
 
Siis musta on tullut ihan hullu synnytys sarjojen katsoja. Tänään sitten erehdyin katsomaan Baby hospitalia ja mua alkoi itkettämään ihan hirveästi ja ahdistamaan ihan sikana. Joten suosittelen välttämään kyseistä sarjaa. Kertoo ennen aikaisesti syntyneistä...
 
Kauhea väsy, nukuin päikkärit.
Tänään tuli pyyhkiessä vähän verta, oli pakko testata ja olihan se viiva eilisestä vahvistunut :Heartred
Minä mietin kävisikö ensi viikolla jo verikokeissa vai kävisikö ostamassa viikkonäytöllisen testin.
 
ei juma mikä turvotus! edellisessä raskaudessa jo eräs tuttava arvas noin rv8 että ootan (vaikka oli huppari päällä!), kun näytin siltä et oisin ollu paljon pitemmällä. nyt kun kattoo tätä pötsiä nii en kyllä ihmettele! vaikeuksia pitää piilossa mahaa, tuntuu että kohdun lihasmuisti on nyt HIEMAN ylireagoinu, prkl! näytän siltä et oisin puolivälissä..
 
ei juma mikä turvotus! edellisessä raskaudessa jo eräs tuttava arvas noin rv8 että ootan (vaikka oli huppari päällä!), kun näytin siltä et oisin ollu paljon pitemmällä. nyt kun kattoo tätä pötsiä nii en kyllä ihmettele! vaikeuksia pitää piilossa mahaa, tuntuu että kohdun lihasmuisti on nyt HIEMAN ylireagoinu, prkl! näytän siltä et oisin puolivälissä..
Sama juttu... Edellisessä vatsa näkyi rv16 selkeästi ja nyt jo rv5 hirvee turvotus :D
 
ei juma mikä turvotus! edellisessä raskaudessa jo eräs tuttava arvas noin rv8 että ootan (vaikka oli huppari päällä!), kun näytin siltä et oisin ollu paljon pitemmällä. nyt kun kattoo tätä pötsiä nii en kyllä ihmettele! vaikeuksia pitää piilossa mahaa, tuntuu että kohdun lihasmuisti on nyt HIEMAN ylireagoinu, prkl! näytän siltä et oisin puolivälissä..

Täällä myös järjetön masuturvotus! Ja nippailee kohtuun siihen malliin että alan pian epäilee siellä kasvavan useammanki vauvan
 
Täälläkin turvottaa.. etenkin iltaisin tosissaa näyttää siltä et ois puolessa välissä :D onneks ostin ne alkuraskauspökät, farkut on jo yhtä tuskaa! Etenkin kun iltavuoron jälkeen kömpii autoon istumaan, pitää avata housut et pystyy ajaa :D
 
Täälläkin mahaa turvottaa ja en tiedä mihin telttaan pitäisi vuorautua :shy:
 
Täällä sama homma ton turvotuksen kans! Mut onneks toistaiseksi lähinnä vaan iltaisin niin töissä voi olla ihan normaalisti ilman et kukaan epäilee mitään :angelic:
 
Takaisin
Top