Naksutiili
Asioista perillä oleva
Katselin tuolta listasta et muitakin synnyttää PHKS. :) toivottavasti löydetään täältä uusia kavereita mammalomalle :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Laitanpa tänne uusiksi viestin, jonka laitoin vahingossa tammikuun keskustelujen puolelle. Minulla on meneillään ensimmäinen raskaus, ja nyt reilun viikko plussauksesta olen saavuttanut tämän (varmaan kaikilla asiaankuuluvan) "pelkovaiheen", eli googlaillut kaikkea mahdollista ja stressaaan nyt keskenmenosta, kun tuntuu, että ennen plussausta selkeinä tuntuneet raskausoireet ovat hiipuneet tai ainakin selkeästi lieventyneet. Rinnat ei ole enää yhtä arat, aikaisemmin ollutta voimakasta vatsan turvotusta iltaisin ei ole ollut, valkovuoto on niukkaa, ja pahoinvointia en ole koko aikana kokenut. Mitään kipuja tai verenvuotoa, jotka kai kuitenkin on keskenmenon varmimpia merkkejä, ei kuitenkaan ole ollut. Onkohan tässä syytä huoleen? Rauhoitelkaa viisaammat!
Kauhea olo henkisesti. Jotenkin ahdistaa tuleva vauvavuosi jo etukäteen. Välillä jopa kaduttaa, että miks ryhdyttiin tähän nyt, ois pitänyt vielä odottaa. Miten esikoinen suhtautuu? Uuvunko itse? Katoaako kaikki omat kaverit ympäriltä? Enkö haluakaan tätä lasta?
Mulla vähän samankaltaisia ajatuksia oli ennen ku tulin raskaaksi kun ootti että alkaako menkat vai ei. Niin sillon tollasia mietin.. mutta sitte taas kun mietin jos menkat ois alkanu niin kyllä sekin ois harmittanut. Nyt mulla enemmän positiiviset ajatukset, mutta noi sun mietteet on mun mielestä täysin normaaleja ja ymmärrettäviä. Mua ainaki pelottaa muutokset.
Mulla kans nää ajatukset. Onneks miehen positiivisuus auttaaKismet; mullakin seilaa ajatukset "oujee meille tulee taas vauva" ja "voi hyvänen aika mitä mä oikein ajattelin" välillä. Lapsille tulee tosi pieni ikäero ja esikoinen on hieman äitiinsä tullut ton luonteenaa kanssa :banghead:.
Minulla ihan sama juttu! Ja minäkin joka kerta vessassa syynään paperin tarkkaan, näkyykö vereen viittaavaa...Mua ei jännitä mikään muu kuin se, että tämä ei olisi tuulimuna ja ettei menisi kesken. Jos pääsen nt-ultraan saakka, ja siellä on kaikki mallillaan, uskallan alkaa nauttia masunkasvattelusta. Nyt pitää vielä joka kerta katsoa paperiin vessassa käydessä, että tuliko verta... Vainoharhaista?
Minulla ihan sama juttu! Ja minäkin joka kerta vessassa syynään paperin tarkkaan, näkyykö vereen viittaavaa...
Onko muilla ongelmia tän foorumin kanssa ? Tänne kun kirjoitan niin puhelimen näppäimistö ei tottele vaan antaa eri kirjaimia kuin mitä painan ja hyppii tosi paljon