Helmikuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi nuita vuotoja! :( Tsempit Emssi ja TIlona!

Itellä eilen ihan samaa aamulla: pyyhkiessä paperiin käi oranssia vuotoa. Enempää ei ole tullut, mutta jotenkin tämä mun oireettomuus nyt vaivaa isosti. Viikon päästä ar-ultrassa viim.selviää, onko tuolla ketään. Ei kivaa odotella.

Poistin itseni Lokakuisten listalta, koska ultrassa todettiin tyhjä kohtu ja parisen viikkoa sitten tapahtunut vuotohässäkkä oli sittenkin varhainen keskenmeno.
Joten poistun takavasemmalle, onnea kaikille odotukseen. <3

Voi ei uutukainen, tsemppiä

Emssille peukkuja että kaikki olisi hyvin!

Minulla taas vuotoa ei tullut enää yhden kerran jälkeen, mutta täytyy taas ottaa vähän kevyemmin. Ar ultra on vasta viikon päästä.

Olen niin pahoillani uutukainen, voimia sinne!! :(

Jees, tilannepäivitys täältä.. Ensinnäkin oon ihan älyttömän kiitollinen ja otettu kuinka hyvää palvelua oon tänään saanut ja että mut ja huoleni on otettu vakavasti koko ajan.

Terpparilla lekuri tunnusteli mahaa ja totes kivun olevan selkeästi oikeassa munasarjassa, ja sain lähetteen päivystykseen keskussairaalalle. Yhtään oottelematta pääsin sielä ultraan, ja otettiin myös verikokeet jotta saa hcg:n seurantaan. Ultrasta ei paljoa viisammaksi tullut siinä määrin että raskaus on juuri niillä viikoilla kun oletinkin olevan (5+6), joten varmaksi ei uskaltanut sanoa että sykettä vielä erottaisi. Ruskuaispussi sielä kuitenkin oli, ja raskaus on ainakin kohdunsisäinen. Paljoa ultra ei kertonut, mutta sen, että kaikki näyttää viikkoihin nähden juuri siltä miltä pitääkin! Nyt laittoivat mut seurantaan ja pääsen uudelleen ultraan ja verikokeisiin 20.2.

Siitä en tiedä, mistä valtavat kivut ja verenvuoto johtui, mutta selkeää syytä huoleen ei ole. Haluan vähän valaa uskoo teihin muihinkin vuotaneisiin, että ei se aina välttämättä sitä kaikista pahinta tarkoita <3 Mä olin ite aivan satavarma että kesken on mennyt, tai kohdunulkopuolinen. Oli huikeeta saada yllättyä positiivisesti!

Tsemppiä uutukainen ja olen kyllä niin pahoillani että näin kävi.

Kiva kuulla emssi että sielä kaikki vaikutti olevan hyvin vuodosta huolimatta ♡

Takaisin