Helmikuun höpinät

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aika hurjia turvotuksia osalla! :O Voi olla hieman hankala peitellä raskautta. :-D Saas nähdä milloin itsellä alkaa näkyä, kun esikoisesta odottaessa meni reilusti yli puolen välin. Miulla on taaksepäin kallistunut kohtu, niin se vähän rajoittaa näkymistä.
 
Täällä vaan illalla turvottaa kauheesti. :) onneksi .. Oon aika pienikokoinen niin hankala piilottaa alavatsan turvotusta
 
Täällä vaan illalla turvottaa kauheesti. :) onneksi .. Oon aika pienikokoinen niin hankala piilottaa alavatsan turvotusta

Tääl myös turvottaa, meinasin töissä alkaa käyttämään ponchoa niin se vähä auttaa piilottamaan
 
Täällä vaan illalla turvottaa kauheesti. :) onneksi .. Oon aika pienikokoinen niin hankala piilottaa alavatsan turvotusta

Joo ei itselläkään onnistuisi piilottelu, kun oon 155 cm pitkä ja painan tällä hetkellä 51 kg, eli toivottavasti ei tulekaan turvotusta. :-P
 
Multa tota etureppua löytyy omasta takaa hiukan, että vähän jännittää tuo mahan kasvu. Raskausarpia tulee, sen tiedän ja olen jo hyväksynyt. Iho on sellasta laatua että tulee niitä helposti. En edes vaivaudu yrittämään mitään rasvaamisia kun tiedän, ettei tule auttamaan asiaa. Lihomisen vuoksi on jo arpia vatsanahassa, niin mitäpä niitä raskauden tuomiakaan sitten estämään. :happy:
Mulla eteenpäin kallistunut kohtu, joten jännittää et kuinka varhain alkaa erottua. Tietysti tällä ylipainolla saan salattua jonkun aikaa, mutta kun vatsa alkaa pyöristyä niin sit se on jo vaikeeta. :hilarious:
 
Täällä vaan illalla turvottaa kauheesti. :) onneksi .. Oon aika pienikokoinen niin hankala piilottaa alavatsan turvotusta
Täällä on myös hankalaa... Pidän jo nyt miehen t-paitoja, jos nähdään ihmisiä jotka ei tiedä :grin Oon pitänyt siis ennenkin, niin ei oo epäilyttävää. Oon aina ollu lievän alipainon ja normaalipainon rajalla, niin pienikin turvotus näyttää heti isolta. Iltaisin mies taputtelee mun turvonnutta massua "siellä se on" :grin
 
Vaikka mulla tota mahaa on muutenkin, niin iltaisin se näyttää siltä, et voisi synnärille olla lähdössä. Ihan järkkyä.

Mä en muista et aikaisemmissa raskauksissa olisi ollut nivuset kipeenä. Tai ei ainakaan näin alkuraskaudessa.
 
Miisah mulla kans on tänään nivuset kipuillu. Ja mammahousut käytössä kun normit ahdistaa! Taivas, mihin tän möhkön kans joutuukaan?! :D
 
Miisah mulla kans on tänään nivuset kipuillu. Ja mammahousut käytössä kun normit ahdistaa! Taivas, mihin tän möhkön kans joutuukaan?! :D

Onko noi nivuskivut nyt sit liitoskipuja vai liittyykö kohdun kasvuun? Mietin vaan, et jos nyt jo liitoskipuja on, niin voi apua mikä raskaus on edessä :D
 
Tasan viikko varhaisultraan ja tähän asti oon pystyny olemaan yllättävänki rennosti vaikka vuotoaki oli vähän, mut nyt alko jännittää ja jopa epäilyttään et onko tuolla edes mitään elämää. Tulee kyllä pitkä viikko :nailbiting:
 
Tasan viikko varhaisultraan ja tähän asti oon pystyny olemaan yllättävänki rennosti vaikka vuotoaki oli vähän, mut nyt alko jännittää ja jopa epäilyttään et onko tuolla edes mitään elämää. Tulee kyllä pitkä viikko :nailbiting:

Samat fiilikset täällä. Mun ultraa aikaistettiin nyt ylihuomiselle eli perjantaille. Olis ollu vast ens tiistaina. Selitin sen mun vuotohässäkän sille terkkarille, niin se aikaisti sitä ihan mun oman mielenrauhan vuoksi. Jännittää ihan sikana, et mikä on lopputulos. Sanoin jo miehelle, et tuun vollottaan joka tapauksessa. Kova toive olis et ilosta. :sorry:
 
Uutukainen ja muut vuotelijat; kannattaa pyytää neuvolasta että määrittävät verestä HCGn nyt ja ensi viikolla (arvon pitäisi merkittävästi nousta, jos raskaus jatkuu). Itse stressaan tämän oirettomuuden takia, ja harmittelen kun meidän labran itse maksettavissa ei tätä seerumin hcgtä ole. En kehtaa neuvolaan soittaa ja valittaa, että pelkään tuulimunaa kun en oksenna

Tiedättekö saako täällä foorumilla laitettua ketjuja seurantaan siten, että tulisi viesti jos kommentoimaan ketjuun on kirjoitettu?
 
Uutukainen ja muut vuotelijat; kannattaa pyytää neuvolasta että määrittävät verestä HCGn nyt ja ensi viikolla (arvon pitäisi merkittävästi nousta, jos raskaus jatkuu). Itse stressaan tämän oirettomuuden takia, ja harmittelen kun meidän labran itse maksettavissa ei tätä seerumin hcgtä ole. En kehtaa neuvolaan soittaa ja valittaa, että pelkään tuulimunaa kun en oksenna

Tiedättekö saako täällä foorumilla laitettua ketjuja seurantaan siten, että tulisi viesti jos kommentoimaan ketjuun on kirjoitettu?

Tuossa Sivun ylälaidassa, tai ylimmän kommentin yläpuolella lukee että ”seuraa ketjua”. Sitä klikkaamalla onnistuu varmaan.
 
Tsemppiä kaikille joilla vuotoja on enemmän tai vähemmän.

Uutukainen täälä ollaan jo sormet ja varpaat ristissä että kaikki olisi perjantaina ultrassa hyvin ♡
 
Uutukainen ja muut vuotelijat; kannattaa pyytää neuvolasta että määrittävät verestä HCGn nyt ja ensi viikolla (arvon pitäisi merkittävästi nousta, jos raskaus jatkuu).

No, mulla on tosiaan se varhaisultra nyt ylihuomenna ja viikkoja silloin laskennallisesti 6+1, joten kaiken järjen mukaan silloin pitäisi jo sykekin näkyä, mikäli sellainen löytyy. :happy:
Mulla siis oli vuotoa viime viikon maanantaista aamuyöstä tiistai-iltaan. Terkkarikin ihmetteli tätä ja kun oireet ovat niin epäselvät, niin aikaisti ultraa. Sillähän sen varmimmin näkee. :happy:
 
Takaisin
Top