Lollerssoinen
Piirimestaruustason postaaja
Löysin semmosen raskausappin kuin Layette. Kannattaa tutustua :) itse tykästyin tosi paljon!
Mieki latasin tän, ihan kivalta vaikuttaa :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Löysin semmosen raskausappin kuin Layette. Kannattaa tutustua :) itse tykästyin tosi paljon!
Täällä vaan illalla turvottaa kauheesti. :) onneksi .. Oon aika pienikokoinen niin hankala piilottaa alavatsan turvotusta
Täällä vaan illalla turvottaa kauheesti. :) onneksi .. Oon aika pienikokoinen niin hankala piilottaa alavatsan turvotusta
Täällä on myös hankalaa... Pidän jo nyt miehen t-paitoja, jos nähdään ihmisiä jotka ei tiedä Oon pitänyt siis ennenkin, niin ei oo epäilyttävää. Oon aina ollu lievän alipainon ja normaalipainon rajalla, niin pienikin turvotus näyttää heti isolta. Iltaisin mies taputtelee mun turvonnutta massua "siellä se on"Täällä vaan illalla turvottaa kauheesti. :) onneksi .. Oon aika pienikokoinen niin hankala piilottaa alavatsan turvotusta
Miisah mulla kans on tänään nivuset kipuillu. Ja mammahousut käytössä kun normit ahdistaa! Taivas, mihin tän möhkön kans joutuukaan?! :D
Tasan viikko varhaisultraan ja tähän asti oon pystyny olemaan yllättävänki rennosti vaikka vuotoaki oli vähän, mut nyt alko jännittää ja jopa epäilyttään et onko tuolla edes mitään elämää. Tulee kyllä pitkä viikko
Uutukainen ja muut vuotelijat; kannattaa pyytää neuvolasta että määrittävät verestä HCGn nyt ja ensi viikolla (arvon pitäisi merkittävästi nousta, jos raskaus jatkuu). Itse stressaan tämän oirettomuuden takia, ja harmittelen kun meidän labran itse maksettavissa ei tätä seerumin hcgtä ole. En kehtaa neuvolaan soittaa ja valittaa, että pelkään tuulimunaa kun en oksenna
Tiedättekö saako täällä foorumilla laitettua ketjuja seurantaan siten, että tulisi viesti jos kommentoimaan ketjuun on kirjoitettu?
Tuossa Sivun ylälaidassa, tai ylimmän kommentin yläpuolella lukee että ”seuraa ketjua”. Sitä klikkaamalla onnistuu varmaan.
Uutukainen ja muut vuotelijat; kannattaa pyytää neuvolasta että määrittävät verestä HCGn nyt ja ensi viikolla (arvon pitäisi merkittävästi nousta, jos raskaus jatkuu).