Helmikuun höpinät

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joko sinne on jäseniä lisätty?
Pyynnön laiton heti kun toi ilmotus tuli että se on luotu. Mie eikö siinä oo tietyt olit vaan kun lisäävät sinne porukkaa?
 
Kävikin ihan netistä kattomassa nii olihan minutkin sinne laitettu. Osaako joku neuvoa et miksi ei näy tässä sovelluksella se salainen ryhmä ? :rolleyes:
 
Heinäkuisista huutelen, että itse ainakin aiemmin jouduin lataamaan sovelluksen uudestaan kännykkään, jotta tuo salainen puoli tuli näkyviin sovelluksessa myös :)
 
Nene miulla tuli näkyviin sovellukseen kun kävin ensin selaimen kautta salaisella puolella.
 
Itse ihmettelen tuota kuukauden sääntöä. Aktiivinen tietenkin pitää olla, mutta jos tänne kirjautuu positiivisen testin tehtyään, on kuukausi pitkä aika odottaa, ja salaisella puolella olisi enemmän annettavaa, kun siellä uskaltaa paremmin puhua.
 
Mä kans liityin tänne heti plussattuani, oon vielä alkupäästä listaa ja silti on vielä pari viikkoa odotettavaa...
 
Käytiin tänään Lidlissä ja sielä oli tullut taas myyntiin niitä vartalotyynyjä ♡ nyt oli pakko ostaa kun oon aina niitä kuolannut varsinkin raskaana ollessa.
Vitsit tää on ihana ♡:p
 
Käytiin tänään Lidlissä ja sielä oli tullut taas myyntiin niitä vartalotyynyjä ♡ nyt oli pakko ostaa kun oon aina niitä kuolannut varsinkin raskaana ollessa.
Vitsit tää on ihana ♡:p

Miula oli viime raskaudessa käytössä toi tyyny, äiti osti yllärinä :) tosi kiva oli ja siihen saa erilaisia tyynyliinojakin ostettua :)
 
Huomenna siis reissu Lidliin! Ite kaipailin jotain sellasta esikoisen aikana muttei mitään kivaa koskaan kävellyt vastaan.
 
Sisko kertoi mulle äsken kans tuosta Lidlin tyynystä. Täytyy panna se aisialle. Itse en pääse sinne aikoihin ja niitä ei sit tietysti enää ole.
 
Nyt mulla tuli vessassa käydessä verta paperiin toivottavasti tämä on jotain viatonta alkuraskauden tiputtelua. Hermoni
 
Nyt vähän huolestuttaa! En ole saanut tänä aamuna itseäni suoraksi, tai sattuu niin maan perkuleesti. Vihloo oikeeta puolta vatsasta. Kippurassa kaikki ok, mutta kun yrittää seistä suorassa niin ei tuu mitään, vihloo pirusti. Töihin tässä menossa, pelottaa mitä tästä tulee..
 
Takaisin
Top