Helmikuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heipsan!! Olen uusi täällä ja ajattelin liittyä höpinöihin mulla syyskuun 16pv la ja ens viikon eka neuvola ja 27pv ultra tää on neljäs lapsi mutta silti tää kaikki on aina niin ihanaa ja jännää vessassa saan kans ravata kokoajan ja hiukan kuvottavaa oloa.ihmettelen kun ei sen pahempaa huonovointisuutta kun tästä viimesestä halailin kokoajan vessan pönttöä mut hyvä näin,mut ihan yli väsyny oon kyl kokoajan

Gittana tervetuloo mukaan porukkaan ja onnea uudesta tulokkaasta. Itsellänikin neljäs tulokas, tosin varsinainen iltatähti kyseessä.

Mulla ois tänään kriteerit täynnä, että voisin pyytää pääsyä tonne syyskuumammoihin, mut taidan venailla sinne ens viikon npultraan saakka. Olo on edelleen niin epävarma, etten vielä viitti. Saas nähä tuleko musta syyskuumammaa...

Näytteet sain onnellisesti vietyä labraan. Heräsin yöllä monta kertaa julmettuun kusihätään, mutten tohtinu kattoo kelloo, ku aattelin hädän vaan pahenevan, jos tiiän kauanko vielä pitää pidättää. Vihdoin ja viimein ku vessaan menin melkeen kaksinkerroin istuin autuaana pöntöllä, kunnes tajusin, että se näyte piti ottaa. Luojan kiitos ennätin saaha vielä tarpeeks. Toista kertaa en halua enää ruveta pidätteleen.

Oho! No onpa tosiaan! Onks meitä sit määrällisestikin enemmän? Vai ollaanko vaan lörpöttelijöitä o_O
Kiva et keskustelu käy, mä kaipaan tätä lueskeltavaa nyt kun ei vielä ääneen juuri uskalla puhua aiheesta. :) Paljon ihan oikeeta infoakin on saanu täältä, puhumattakaan vertaistuesta. Ja muiden kokemukset ja tuntemukset auttaa käsittelemään omaakin oloa. Ja sit siinä sivussa ihan hömppääkin sopivasti! :wink

Ehkä ollaan vaan kovia höpisemään :D ja onhan meitä täällä aika monta höpöttelemässä!

Meillä on kyl loistava höpöttäjäsakki. Oon tosi tyytyväinen, et bongasin tän ekana enkä eksynyt muualle :)

Mulle on kans tää vertaistuki täällä todella tärkeätä. Mulla ei ole juuri ystäviä, saati sitten ystäviä, jotka olis raskaana.

Tää vertaistuki on kyllä uskomaton. Varsinkin nyt kun oma lähipiiri ei vielä tiedä ja on omien ajatustensa kanssa saikulla.. Hulluksi tulisi ilman foorumia!

Sama homma, oon niin onnellinen että täällä saa purkaa asioitaan :D ja ehkä me vaan ollaan hölöttäjiä

Neuvola-aamu. Takana huono yö. Illalla oli maha jotekin sekaisin enkä saanu unta. Menin petiin jo vähän kympin jälkeen mutta uni tuli vasta yhden maissa. Esikoinen herätti kuudelta... Heräsin täsmälleen samasta asennosta mihin nukahdin. Aamullakin vielä maja oudon tuntuinen. Pahoinvoiva en ole.

Mäkin menin nukkuun kympiltä ja vielä yhdeltä olin hereillä :S Alkoi myös etoa, ni söin puolen yön aikaan banaanin.

Vertaistuki täällä on ihanaa, mutta ette arvaa, mitä mun työpaikalle kuuluu! :D

Tiesin jo aikaisemmin, että yksi työkaveri on raskaana. Se on mua kuukauden pidemmällä. Jos meilläkin ois tärpänny heti niin mentäis ihan samoissa viikoissa. Mut nyt selvis, että yks kolmaskin odottaa! Mua viikon jäljessä :) Ihan uskomatonta! Naurattaa, kun kuvittelen asiakkaiden silmin, miltä näyttää, kun kaikki kolme lyllerretään siellä maha pystyssä, kun vähän pidemmälle päästään!

Mamaanton, se voi olla ihan hauska näky! Varsinkin kun kaikki noin lähekkäin :D

Huomenta :) yö meni keskimmäisen muksun kanssa valvoen ja illal ei millään meinannu uni tulla ku oli sähly ilta :| silti ihan virkeenä täällä kauhulla syön ja odotan koska iskee etova olo :( siivota varmaan tarttis mut taidan siirtää huomiseen ni on ukko auttamassa ;) ja tänään on hääpäiväkin,saas nähdä saanko kukkia edes :D

Oi, mahtavaa reissua Mamaanton! Toivottavasti pahat olot pysyy aisoissa ja pääset nauttimaan reissusta! :)

Hyvää reissua mamaanton! Toivon hyvää vointia koko matkan ajaksi! :) Montako viikkoa vierähtää reissun päällä?

Takaisin