Helmikuun höpinät

Huomenna tulee kuukausi siitä, kun plussasin. Huomena myös eka neuvola. Oli työn ja tuskan takana, että sain järkättyä itelleni vapaata, että neuvolaan pääsen. Toivottavasti saisin ultraan ajan sovittua vapaapäivälle...

aBu aattelin just samaa, et tässä kuussa vois olla Helmikuun höpinät :) Kuukausi meni kuitenki yllättävän nopeeta, vaikka sitä sanotaan, että odottavan aika on pitkä... :)
 
Niin se aika vaan kuluu! :D Itsekin just tuumin, että tässä kuussa tosiaan on jo nt-ultra, vaikka se tuntui ensin kovinkin kaukaiselle..

Toivottavasti saat vapaapäivälle ultra-ajan! Paljon helpompaa. Itsekin tajusin, että mulla on tullut työvuorot jo ulta-viikolle asti ja eihän ne sovi yhteen. Täytyy huomenna soitella työnantajalle, että ei onnistu..
 
Mä en oo ees tajunnu et on menny kuukausi plussasta..kohtahan se on jo syyskuu :D kolme viikkoa nt-ultraan, huhhuh. Ja suunnilleen saman verran tokan kolmanneksen alkuun
 
Tsemiä kaikille tuleviin ultriin ❤ minulla olis vielä vähän reilu viikko varhaisultraan. :) Loppujen lopuksi nopeaa menee aika. Läheisille haluis jo kovasti päästä kertomaan, mutta pakko se on vielä malttaa ainakin vähän aikaa odottaa. :) Minkälainen teillä on vointi näin helmikuun alussa?
 
Helmikuu! Jes! :)

Me ollaan parin viikon päästä lähdössä Afrikkaan lomalle, ja just eilen juteltiin siellä päässä odottavien sukulaisten kanssa Skypessä. Vähänkö ne on suunnitellu tiivistä ohjelmaa meille sinne! Hiukan huimaa, kun oon ollu kuitenkin tosi väsyny ja melko huonovointinenkin nyt. Luotto on edelleen kova, että ihan hyvin se matka menee ja jaksan sinne kyllä lähteä, mutta voi olla, että vähän täytyy ohjelmaa keventää! Ei kuitenkaan paljastettu vielä salaisuutta, vaan odotetaan, että saadaan paikan päällä kertoa. :Heartred
 
Jee helmikuu!! Mä en ole yhtään talvi-ihminen ja ootan jo kovasti kevättä. Helmikuu on taas vähän lähempänä kevättä ja tässä kuussa on vielä viikko lomaa ja reissu tiedossa! :) eniten kuitenkin nyt odottelen ar-ultraa ja siihenkään ei enää oo kuin pari päivää!
 
Tää helmikuun alkaminen siinä mielessä kyllä valaa uskoa, että jaksaa näiden olojen kanssa, että pystyy aattelee, että 12. viikko kerkiää pyörähtää käyntiin ennen kuun vaihdetta. Toivon että viimeistään 13. viikolla loppuu paha olo niin kuin esikon odotuksessa kävi. Ja mahdollisesti vielä tän kuun puolella vois olla eka ultrakin!

Millään en kyllä pysty yhtymään tuohon, että tammikuu ois menny nopsaan. Musta se tuntuu tältäkin puolen tuskasen pitkältä ja stressintäyteiseltä niin tän raskauden kuin muutonkin suhteen. Mutta kyllähän se aika kuitenkin kulkee ja torstaina ois jo eka neuvola (edit: tässä luki ensin väärin ultra) :) Samana päivänä tulee 4 vkoa plussasta.

Ens kuussa ois kyllä parempi olla nää olot jo poissa, koska sain synttärilahjaksi mieheltä liput kattomaan Cirque du Soleilia! Sinne pitää päästä hyvissä voinneissa, että voi nauttia showsta :)
 
Muokattu viimeksi:
Mielipidekysymys: Oon samaa mieltä siitä, että tammikuu mateli aika hitaasti. Tuntuu että olisin ollut raskaana paljon pidempään ja ite saavutan ton 12vko vasta maaliskuussa eli tän kuun saa vielä kärvistellä jännityksessä ja pienessä stressissä. Omalla kohdalla toi USA:n reissu tässä kuussa on kyl hyvä voimavara, toivon vaan ettei sillon oo pahoinvointia. Tänään heräsin taas niin että heti yökötti, päätin kuitenkin jatkaa unia ja onneksi se auttoi ja pahoinvointi meni ainakin hetkeksi pois. Mutta sen tiedän että tulen olemaan tulevat pari päivää ihan ylistressaantunut ennen kuin saan varmistuksen että kaikki on hyvin.
 
Hemsku: New Yorkiin. Harmittaa kun dollarin kurssi on ihan surkea tällä hetkellä. Olisi ihana ostaa sieltä vauvajuttuja, mutta en välttämättä uskalla vielä siinä vaiheessa..
 
Oi kiva :) oon kans surkutellu tota kurssia, vielä 6 vuotta sitten eurolla sai 1,7 dollaria... mutta toivottavasti muuten on hieno reissu :)
 
Kaikki muut on lähdössä upeille ja jännille matkoille! Tahtoo, tahtoo, tahtoo kanssa maailmalle! :D
 
Hopellakin siis pitkä lento luvassa!
Me mennään Itä-Afrikkaan, ja pidempi lento on 9 tuntia. Tarttee laittaa mukava mekko päälle, ottaa paljon vettä ja eväitä mukaan ja muistaa jalotella! Mietin myös, kannattaisko hankkia jotkut tukisukat... Ne vois olla seisomatyössäkin ihan jees jatkossa.
 
aBu, mä voin tulla sit avautumaan upeasta ja jännästä, ku oon matkustanu koko päivän kuoppasilla mutateillä hirveessä helteessä, pissahätäisenä ja pahoinvoivana :D :D
 
Tukisukat on lennoilla ihan parhaat vaikka ei oliskaan raskaana :D suosittelen!
 
Takaisin
Top