Me oltiin viime viikko hiihtolomalla. Uskaltauduin rinteeseenkin parina päivänä ja yllättävän hyvin jaksoin. Oli sitten tietty päiviä jolloin otin rennosti ja joka päivä nukuin päikkärit esikoisen kanssa.
Uskomatonta on kyllä toi vaunujen/rattaiden varastaminen.
Meilläkin huutaa jossain naapurissa lapsi aina välillä.. kerran heräsin aamuviideltä siihen ja toisinaan sitä on kuulunut joskus yhdentoista jälkeen illallakin.. Että sitä odotellessa... :D
Höh, mulla on vähän lämpöä ei mulla kyllä mitään flunssan oireita muuten ole, vähän limaa vaan liikkeellä. Mikähän pöpö nyt on iskenyt... Yleensä kun ei kuume nouse, niin tollainen alle asteen nousu tekee jo ihan höntin olon.
Pongasin tällaisen uutislinkin Simpukan facebook-sivuilta..
Tosi järkyttävä tarina ja kertoo siis kohtukuolemasta. En halua tahallaan järkyttää tällä linkillä ketään, vaan muistuttaa, että yritetään olla herkkiä tuntemuksillemme ja hieman tavallista itsekkäämpiä, ja vaatia tutkimuksia jos tulee tunne, ettei kaikki ole hyvin.
Hirvee juttu. Kun ajattelee miten kamalalta keskenmeno tuntui,niin voi vaan kuvitella sen surun ja tuskan määrän, kun vauva on jo "valmis" elämään kohdun ulkopuolella. Ja sitten käy noin. Viimeisenä opiskeluvuonna mun luokalla yhden opiskelukaverin vauva kuoli kohtuun, se oli sellainen asia, joka järkytti koko meidän ryhmää tosi kovasti.
kätkyt kuolema on kans tosi kova paikka,ystävä joutui tämän kokemaan,pysäytti tosi pitkäksi aikaa..
Oletteko miettinyt äitiyspakkausta?kävin just kurkkimassa,tänään julkastu 2015 pakkaus:)
Oli kyllä surullinen tarina, ei toivois kenellekään käyvän. Osasyynä tuollaisiinki tapauksiin on ihan varmasti se, että hoitajat ja lääkärit on niin kovan kiireen ja paineen alla ihan jatkuvasti, että ei yksinkertaisesti ehditä huomioimaan sitä todellista hätää, vaikka pitäisi.
Mä katoin kans uutisen siitä äitiyspakkauksesta, mut en vielä käyny tarkemmin tutustumassa. Meillä on molemmille lapsille pakkaus otettu, että en tiedä sitten jätetäänkö tällä kertaa välistä. No, täytyy nyt kyllä mennä kuitenkin katseleen mitä siellä on!