Helmikuisten plussatestien kuvia

Pidätysaika, pissan laimeus tai vahvuus, kuinka kauan uittelit tikkua... kaikki voi vähän vaikuttaa. Tää viivojen vertailu on oikeesti ihan arpapeliä. Ja silti teen sitä itsekin🙈🙈
Nojoo totta! Koitan lohduttautua ajatuksella, että tuo dpo 17 on myös inan vaaleampi kuin dpo 16. Yksi testi olisi vielä jäljellä, järjellä jos ajattelisi voisi tehdä sen vasta muutaman päivän päästä. Todennäköisesti sorrun kuitenkin aamulla 😂 Pitkät on viikot odotella varhaisultraa.

Hei! Hyppäsin takaisin ryhmään, kun tilanne näytti kovin huolestuttavalta, mutta digi yllättikin näin! On mahdollista että ovulaatio oli myöhemmin ja plussasin Dpo 8 hailuran, milloin tämä kävisi järkeen…IMG_5817.jpeg

1000049745.jpg
Oliko muillakin kokemusta, että noissa Pregcheckeissä viiva ei juuri leffaviivasta enää tummene, eli testiviiva ei tule kontrollia vahvemmaksi? Muistan tällaista ennen lukeneeni. Tänään 4+5, ihan max. 5+0, ja digi näyttää siis ihan oikein kyllä. Viiva vaan ei ole ainakaan merkittävästi tummentunut 48 tunnissa.

Dpo 21 ja leffaviivat tuli🙏 Testiviiva ehkä jopa aavistuksen tummempi kuin kontrolliviiva.
IMG_8651.jpeg

@harsokukka mulla on sellainen käsitys, ettei tällä pc:llä pitäisi käytännössö tulla kontrolliviivaa vahvempaa. Mä en ainakaan ole saanut. En itse asiassa ole koskaan aikaisemmin saanut edes näin vahvaa viivaa kuin tänään🤔

dpo 21 ja sorruin nyt vielä testaamaan pc puikolla. Tällä testiviiva himpun vahvempi kuin kontrolli 😍 Viikkodigi saa odottaa vielä viikonloppuun, niin pitäisi ainakin näyttää sitten 3+

Liitteet

• IMG_3162.jpeg
    IMG_3162.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 16
Dpo 21 ja leffaviivat tuli🙏 Testiviiva ehkä jopa aavistuksen tummempi kuin kontrolliviiva.
View attachment 144945

@harsokukka mulla on sellainen käsitys, ettei tällä pc:llä pitäisi käytännössö tulla kontrolliviivaa vahvempaa. Mä en ainakaan ole saanut. En itse asiassa ole koskaan aikaisemmin saanut edes näin vahvaa viivaa kuin tänään🤔
No niin, huojentavaa ja hyvä tietää, kiitos! Viime raskaudessa testasin "isommilla" viikoilla vaan RFSU:lla ja sillä tulee selvästi tosi tumma viiva.

Heippa, mä en oikein tiedä uskallanko vielä tulla mukaan keskusteluun tämän enempää, mutten oikein tiedä mikä olisi parempikaan ryhmä tätä kysyä. Kovin on iso epävarmuus tästä raskaudesta ja testeistä. Alla kuva jossa ylin su 3+5, keskimmäinen eilinen 4+0 ja alin tänään 4+1. Nää viivat ei oo lähtenyt yhtään vahvistuu jopa haalistunut sunnuntaista, mutta silti vielä suht selkeät viivat. Onko kenelläkään aiempaa vastaavaa kokemusta ollut? Oon asennoitunut ettei varmaan ole normaali raskaus kyseessä 😔

Liitteet

• 20250611_104845.jpg
    20250611_104845.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 75
Heippa, mä en oikein tiedä uskallanko vielä tulla mukaan keskusteluun tämän enempää, mutten oikein tiedä mikä olisi parempikaan ryhmä tätä kysyä. Kovin on iso epävarmuus tästä raskaudesta ja testeistä. Alla kuva jossa ylin su 3+5, keskimmäinen eilinen 4+0 ja alin tänään 4+1. Nää viivat ei oo lähtenyt yhtään vahvistuu jopa haalistunut sunnuntaista, mutta silti vielä suht selkeät viivat. Onko kenelläkään aiempaa vastaavaa kokemusta ollut? Oon asennoitunut ettei varmaan ole normaali raskaus kyseessä 😔
Voi olla, että jää kemialliseksi, mutta ei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon❤️ Musta näyttäisi siltä, että tämän päivän testi olisi kuitenkin ehkä hitusen tummempi kuin eilinen🧐 Testaa vielä uudestaan ylihuomenna, se varmasti kertoo jo mihin suuntaan on menossa. Peräkkäisinä päivinä tehdyt testit eivät välttämättä hirveästi eroa toisistaan, joten siksikin kannattaa odottaa nyt päivä tai parikin selkeämmän tuloksen saamiseksi.

Voi olla, että jää kemialliseksi, mutta ei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon❤️ Musta näyttäisi siltä, että tämän päivän testi olisi kuitenkin ehkä hitusen tummempi kuin eilinen🧐 Testaa vielä uudestaan ylihuomenna, se varmasti kertoo jo mihin suuntaan on menossa. Peräkkäisinä päivinä tehdyt testit eivät välttämättä hirveästi eroa toisistaan, joten siksikin kannattaa odottaa nyt päivä tai parikin selkeämmän tuloksen saamiseksi.
Joo, samaa olen pohtinut että kemialliseksi jää tai varhainen keskenmeno - ei lähde kehittymään normaalisti. Toivoisin vain että nämä raskausoireet helpottaisivat myös. Se ehkä ainoa ihmetys, että kun niissä ei ole mitään muutosta, edelleen paleltaa, etoo, väsyttää, juilii vatsaa ja selkää ja lämmöt ylhäällä. Mutta ei se auta kuin odottaa, se on vain niin hankalaa😬

Joo, samaa olen pohtinut että kemialliseksi jää tai varhainen keskenmeno - ei lähde kehittymään normaalisti. Toivoisin vain että nämä raskausoireet helpottaisivat myös. Se ehkä ainoa ihmetys, että kun niissä ei ole mitään muutosta, edelleen paleltaa, etoo, väsyttää, juilii vatsaa ja selkää ja lämmöt ylhäällä. Mutta ei se auta kuin odottaa, se on vain niin hankalaa😬
Mulla oli samanlainen ongelma, mutta nyt lähteneet yhtäkkiä vahvistumaan. Kerron sitten kyllä kun oon ultrassa käynyt, että miten kävi. ❤️

Hei! Mulla stressaa nää viivantummumiset vaikka tiedän että ei kaikilla oo hyvin tummunut onestepit. Nää on siis niitä 10 herkkyydellä. Sanokaa joku onko tää teidän mielestä ok tummuminen näille dpo lle. Huolehdinkohan turhaan. Odotan postista pc ja Digi testejä. Niillä näkee varmasti sit paremmin.

Liitteet

• IMG_20250611_162352.jpg
    IMG_20250611_162352.jpg
    143.9 KB · Katsottu: 44
  • IMG_20250611_162428.jpg
    IMG_20250611_162428.jpg
    158.5 KB · Katsottu: 43
Moi kaikille!
Plussasin eilen clearbluen digillä (ei se viikkonäyttöinen) virallisena testipäivänä ja tänään viivatesti tällänen. Kyseessä siis hoitoalkuinen raskaus, 28.5 siirrettiin 2-päiväinen alkio eli nyt on 4+3 / dpo17.

Taustalla kohdunulkoinen raskaus, eli kyllä jännittää miten viivat lähtevät vahvistumaan.
IMG_4591.jpeg

Onkohan tää tarpeeksi vahvistumista näille dpo lle? Pc nämä kuvan testit, aiemmin onestepeillä testasin mutta ne aiheuttaa huolta kun vahvistuu niin hitaasti.
Mun silmään on vahvistunut ihan hyvin. Tein ekan testin ”vasta” dpo16 ja näyttäis kuvasta että oli aika saman vahvuinen kun sulla samana päivänä. Parin päivän päästä siitä oli jo aikalailla leffaviivat, siihen loppui sopivasti testitkin joten jätin testailun siihen. Oireet on sen jälkeen kertoneet että mukana on :D

Tein kuitenkin vielä rfsun testin tänään dpo 22 ja nyt voin tyytyväisenä lopettaa. Näissäkin testiviiva vahvempi kuin kontrolli ❤️

Liitteet

• IMG_3177.jpeg
    IMG_3177.jpeg
    339.9 KB · Katsottu: 56
Mun silmään on vahvistunut ihan hyvin. Tein ekan testin ”vasta” dpo16 ja näyttäis kuvasta että oli aika saman vahvuinen kun sulla samana päivänä. Parin päivän päästä siitä oli jo aikalailla leffaviivat, siihen loppui sopivasti testitkin joten jätin testailun siihen. Oireet on sen jälkeen kertoneet että mukana on :D
Kiitos vastauksesta❤️ ihana kuulla että suurinpiirtein samaa vahvuutta😊. Eihän tuo testien tuijottaminen sitä raskauden jatkumista takaa, en vaan osaa tässä ahdistuksessa muutakaan tehdä😅

Maanantaina tehty testi ja digi on tänä aamuna tehty..
Taustaa vielä sen verran että kesäkuun alussa vuodin kuin seula nii en oo uskaltanut tänne hypätä.. mietin että pitääkö hakea viel pari viiva testiä ja vaikka viikko näyttöinen Digi 🤭

Liitteet

• IMG20250609074135.jpg
    IMG20250609074135.jpg
    869.8 KB · Katsottu: 48
  • IMG20250613074026.jpg
    IMG20250613074026.jpg
    762.4 KB · Katsottu: 48
Takaisin