Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Toivotaan parasta. Hieno uutinen ja hieno rivi.View attachment 144729
Hei vaan! Olen kytsinyt teidän testikuvia ja tässä ois nyt omatkin.
Takana meillä on 2 vuotta yritystä. Diagnoosina selittämätön lapsettomuus. Ensimmäinen inseminaatio oli lokakuussa, joka jäi kemialliseksi. Nyt toinen oli viime kuussa ja näyttäisi siltä että Terolutin avustuksella tämä kerta onnistui
Ylimmässä liuskassa näkyy haalea viiva, kun halusin testata Ovitrellen pois. Nuo liuskat oli halvimpia mitä löysin, Normalista, ja en suosittele kun RFSU antoi DPO10 jo paljon selkeämmän tuloksen.
Clearblue sanoi tänään 3.6. 2-3 viikkoa ja 24.4. 1-2 viikkoa.
24.-26.5. näytti siltä että viivat haalistuisivat, ja ehdin jo masentua. Parin päivän odotuksen jälkeen ne lähtivät kuitenkin tummenemaan. On tämä ihmeellistä!![]()
Jos ees jonkun verran tummuu niin on hyvä merkki. Mulla ei edellisessä raskaudessa tullut ikinä noilla liuskoilla "leffaviivoja" ja silti aivan normaali ja terve raskausOnkohan tää riittävää tummumista 4 päivässä
Paljon sulla pitäisikään nyt olla viikkoja? Mun mielestä tossa on ihan hyvä tummuminen esim dpo 10 -> dpo 14. Mulla kahdessa onnistuneessa rasksudessa tummuneet aika hitaasti.Onkohan tää riittävää tummumista 4 päivässä…
Aika samalta mullakin näytti, testit kp29/28 ja kp33/28, ovulaatiosta ei tietoa. Tietenkään mitään varmuutta ei vielä oo et kaikki hyvin.Onkohan tää riittävää tummumista 4 päivässä… View attachment 144803View attachment 144804
Itseasiassa pitäisi olla Dpo 10-14 väliPaljon sulla pitäisikään nyt olla viikkoja? Mun mielestä tossa on ihan hyvä tummuminen esim dpo 10 -> dpo 14. Mulla kahdessa onnistuneessa rasksudessa tummuneet aika hitaasti.