Helmikuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne voitte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille!

Kuinka monta testiä teit?

Tässä on mun testit dpo 12-14. Tänään dpo14 ja 4+0. Viimekierrossa oli kemiallinen raskaus, joka kummittelee todella pahasti päässä, ja pelottaa että tässä käy samalla tavalla. Molemmat hoitoalkuisia raskauksia, joka tuo ekstrahuolta, kun tietää että näitä mahdollisuuksia ei tule loputtomiin 😬

Mutta toistaiseksi raskaana ollaan, ja tulen varmasti testaamaan paljon ja päivittelemään tännekin sarjoja 😅
IMG_1315.jpeg

Anisiina, mulla on testauksen kanssa sama juttu. Mies haluaa tosin kans varmistaa et viivat vahvistuu. Tänään se teetti viikkonäytöllisen testin, ja 1-2 viikkoa siihen pamahti, eli pitää paikkaansa. Ihanaa, kun toinen on ihan täysillä mukana. Ekaa kertaa ikinä.

Tässähän näitä muutama 😅 Dpo 8 eka tosi haalee, joten on ollut pitkä tie testata. 😏
Huhtikuussa kemiallinen dpo 12 samanlainen just erottuva, mutta seuraavana päivänä alkoi menkat. Voitte arvata, et oon jännittänyt pysyykö nyt matkassa. IMG_3308.jpeg

Muokattu viimeksi:
View attachment 144600
Onko tässä vahvistumista? Tänään dpo16. Hankala saada samalla valotuksella kuvaa 😁

Minusta on vahvistumista. 👍 Kannattaa säästää liuskat ja verrata vahvuuksia kun uusinkin kuivunut. 😊
Kikkäilin vähän kuvankaappauksilla, suoristamisilla ja toisen kuvan valotuksella, niin huomaa kyllä eron. Dpo 16 viiva erottuu selkeämmin, eli hormonia enemmän. Tällaisen koostin noista sun testeistä :
(alempi on dpo 16)

Liitteet

• IMG_3314.jpeg
    IMG_3314.jpeg
    340.9 KB · Katsottu: 73
Elämäni ekat plussat ikinä testillä! Olin aivan shokissa hyvällä tavalla. YK2 ja luomu. Taustalla vuosien lapsettomuus ja nyt kumppani vaihtunut.

Vähän ihmettelen, kun pamahti leffaviivat heti, pidätysaika päivällä 3h, veikkaisin et dpo16 on tää eka testi? En siis testannut ennen tätä, en ajatellut olevani raskaana. Dpo 18 taas 2h pidätylsellä päivällä viiva oli testiviivaakin tummempi. Aattelin testailla seuraavan kerran maanantaina dpo23 oman mielenrauhan vuoksi. 🙂

Dpo16
Dpo16

Muokattu viimeksi:
Hyvin varovaisesti ja toiveikkaana liityn tänne.😍 Iloiseksi yllätykseksi testiin piirtyi kaksi viivaa. Kovasti jännittää lähteekö viiva vahvistumaan, mutta eihän se auta kun odottaa. Tänään dpo 11.

Liitteet

• IMG_3580.jpeg
    IMG_3580.jpeg
    702.8 KB · Katsottu: 40
Takaisin