Helmikuisten plussatestien kuvia

@Snadi D no niin oli! 😄 Mulla meinas vielä alkuun jäädä tekemättä, kun unohdin pidättää, mutta riskillä tein lyhyemmällä pidätyksellä 😅
Meinasin kirjoittaa tohon mun edelliseen postaukseen, et olisko tää nyt sit vika, mutta en uskaltanut alkaa lupaamaan mitään 🫣

Uskalsin tehdä nyt vasta ekan testin, viikkoja 7+0. Viime raskaus meni kesken ja vuoteli jo ennen ja jälkeen testin. Pelkäsin että taas alkaa vuoto jos testaan liian varhain. Viiva tuli heti kun testi kastui. Olin kyllä melko varma raskaudesta olojen perusteella mutta nyt vielä tikku sen todeksi todistaa. 🥹❤️

Liitteet

• IMG_20250704_234527_MP.jpg
    IMG_20250704_234527_MP.jpg
    351.2 KB · Katsottu: 50
Uskalsin tehdä nyt vasta ekan testin, viikkoja 7+0. Viime raskaus meni kesken ja vuoteli jo ennen ja jälkeen testin. Pelkäsin että taas alkaa vuoto jos testaan liian varhain. Viiva tuli heti kun testi kastui. Olin kyllä melko varma raskaudesta olojen perusteella mutta nyt vielä tikku sen todeksi todistaa. 🥹❤️
Ihanaa onnea! 😍

Pitkään olet malttanut😊 paljon onnea!❤️

Takaisin