Helmikuisten plussatestien kuvia

Seurasin kanssa viivan vahvistumista. Päivämääriä en muistanut ylös merkkailla, tällä hetkellä menossa 5+4 viimeisin testi tehty pari päivää sitten. Josko uskaltaisi jo alkaa uskomaan, että on oikeasti raskaana.😍
IMG_20250606_163900.jpg

Mies käy hakeen apteekin testin, kun nää viivat pregcheckiin ilmestyy niin tuskaisen hitaasti. Sit jos apteekin omaankin tulee hitaasti niin oon huolissani.

Tässä nyt Dpo 10 toi haalein ja Dpo 14 toi toinen ja Dpo 15 eli tänään toi joka ei ole vielä kuivunut. Hyvältä näyttää, mutta toi viivan ilmestymisen hitaus on niin merkillistä, kun ennen ei ole pregcheck eli 4 vuotta sitten tehnyt noin…IMG_5792.jpeg

Tässäpä nyt nää mun myös, toi viimesin oli jo niin vahva, että vähän sain helpotusta ahdistukseeni 😇 Lisäks oon tehny niitä cb herkkiä, mut ne menee kuivuessaan ihan keltasiks ja niistä on vaikee kattoa ja sit tein sen digin joka näytti 2-3vk ❤️

Liitteet

• 20250607_090142.jpg
    20250607_090142.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 49
1000049684.jpg
Tässä testikuvat arviolta 3+6, 4+1 ja 4+3. Vähän mietin, että onko tuo alin tarpeeksi vahvistunut, mutta se on mielestäni "tuoreena" jo täysin tasavahva, edellinen ei vielä ollut.

Pahoittelut vähän huonolaatuisesta kuvasta, mutta mua nyt vähän jotenkin epäilyttää, onko nämä pc:n testit jotenkin muuttuneet. Tässä siis dpo 14, 15 ja 19 (tänään). Heti dpo 14 tuli epäilyttävän vahva viiva, mutta se ei tunnu juuri vahvistuneen. Toisaalta alin näyttää aika samalta kuin kuopuksen raskaudessa dpo 19, mikä siis meni hyvin. Siinä en saanut ihan täysin tasavahvoja viivoja (vikan testasin dpo 20).
IMG_8633.jpeg

Ei oikeasti ehkä pitäis harrastaa tällaista viivojen tulkintaa. Tässä tulee vain hulluksi😅

Tässä raskaudessa lupasin itselleni olla huolehtimatta koko ekaa kolmannesta (okei ja kahta seuraavaakin), mutta pitääkö olla huolissaan jo digitesti näyttää 1-2 viikkoa, vaikka laskennallisesti itse ajattelin olevani ehkä viikoilla n. 4+2 tai 4+3 eli pitäisi näyttää 2-3 viikkoa 🙈 stressaanko turhaan😂

Tässä raskaudessa lupasin itselleni olla huolehtimatta koko ekaa kolmannesta (okei ja kahta seuraavaakin), mutta pitääkö olla huolissaan jo digitesti näyttää 1-2 viikkoa, vaikka laskennallisesti itse ajattelin olevani ehkä viikoilla n. 4+2 tai 4+3 eli pitäisi näyttää 2-3 viikkoa 🙈 stressaanko turhaan😂
Oletko testannut ovulaatiota jotenkin? Onko mahdollista, että se on ollut vähän myöhemmin?

Oma kokemus ja mitä täältä olen muita seuraillut, niin nämä testailuhommat ovat aina vähän epävarmoja. Vahvatkaan viivat ei takaa, etteikö voisi mennä kesken ja toisaalta tosi haaleista viivoista ja hitaasti nousevasta hcg:stä huolimatta raskaus saattaa edetä ihan normaalisti loppuun asti😊

Onkohan ihan normaalia, että tänään esim noinkin paljon vaaleampi kuin eilen? Järkyttävää kuinka stressaa tätä 😬

Liitteet

• IMG_3137.jpeg
    IMG_3137.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 88
Oletko testannut ovulaatiota jotenkin? Onko mahdollista, että se on ollut vähän myöhemmin?

Oma kokemus ja mitä täältä olen muita seuraillut, niin nämä testailuhommat ovat aina vähän epävarmoja. Vahvatkaan viivat ei takaa, etteikö voisi mennä kesken ja toisaalta tosi haaleista viivoista ja hitaasti nousevasta hcg:stä huolimatta raskaus saattaa edetä ihan normaalisti loppuun asti😊
En oo testannut, voi hyvin olla! Ja siis turhahan näitä on murehtia, kun ei näille mitään voi.

Onkohan ihan normaalia, että tänään esim noinkin paljon vaaleampi kuin eilen? Järkyttävää kuinka stressaa tätä 😬
Pidätysaika, pissan laimeus tai vahvuus, kuinka kauan uittelit tikkua... kaikki voi vähän vaikuttaa. Tää viivojen vertailu on oikeesti ihan arpapeliä. Ja silti teen sitä itsekin🙈🙈

Takaisin