Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onhan se toi 3+ selkeästiHih hih. Tein vikan digin kumminkin ja sehän oli rikki, eikä näyttöön ilmestynyt mitään.
Avasin sen ja katoin viivoja ja sen mukaan ois 3+ tai ihan lähellä. Mitä mieltä? Mun toi alempi…View attachment 145126View attachment 145127
Sunnutaina ja eilen PC:n testillä värillinen haamulainen saatu ja tänään digitestillä 1-2, Edellisten menkkojen mukaan olis nyt 3+3 (rv 4).Taustaa: Keskenmeno 3/25 (viikot 11+ jotain) 3 kiertoa kerkesi tässä välissä tulla ja kierto oli 25-30.Minusta myös näyttää että olisi jo 3+ viivatHih hih. Tein vikan digin kumminkin ja sehän oli rikki, eikä näyttöön ilmestynyt mitään.
Avasin sen ja katoin viivoja ja sen mukaan ois 3+ tai ihan lähellä. Mitä mieltä? Mun toi alempi…View attachment 145126View attachment 145127
Tervetuloa!Uskaltaiskohan näillä hypätä tänne mukaanhuomenna pitäis olla kaiketikin dpo 14 ehkä.

Välttämättä 3+ ei tuu vielä huomenna ja silti kaikki on hyvin. Mä sain esikoisesta sen 3+ viikoilla 5+5 ja terve lapsi syntyi.Teen nyt näitä testejä pois mitä kaapissa on, tänään 5+0 (oviksesta 5+1) ja onestep näyttää tältätummentuukohan näissä testiviivat ylipäätään kontrollia vahvemmaksi
nää on mun mielestä vähän kehnoja muutenkin kun väri jää toiseen reunaan, herkkiä nää kylläkin on!
Huomenna pitäisi se viikkodigi tehdä ja hirveesti jotenkin jännittää kun niin kovasti odotan, että tulee 3+että mitäs jos ei tulekkaan
jotenkaan en vieläkään usko olevani raskaana ilman hoitoja
View attachment 145268