Nyytti
Asioista perillä oleva
Miialle pahoittelut :/
Kide, minä ainakin kirjoittelen molemmissa paikoissa :)
rapu-mamma, harmi etteis ielläs elvinnyt syytä, mutta kiva että pääsette varhaisultraan :)
Täällä ollut vatsakipuja ja eilen vähän vuotoakin pyyhkiessä. Huoli on kova, mutta ei auta kuin odotella parin viikon päästä olevaa varhaisultraa, jotta näkee onko siellä kaikki ok. Minulla on myös vasemmanpuoleista juilintaa ihan yleisen alamahakivun ja säryn lisäks. Voi kun osais olla huolehtimatta liikaa, mutta mieli meinaa olla aika maassa ja hermot kireällä.
Kide, minä ainakin kirjoittelen molemmissa paikoissa :)
rapu-mamma, harmi etteis ielläs elvinnyt syytä, mutta kiva että pääsette varhaisultraan :)
Täällä ollut vatsakipuja ja eilen vähän vuotoakin pyyhkiessä. Huoli on kova, mutta ei auta kuin odotella parin viikon päästä olevaa varhaisultraa, jotta näkee onko siellä kaikki ok. Minulla on myös vasemmanpuoleista juilintaa ihan yleisen alamahakivun ja säryn lisäks. Voi kun osais olla huolehtimatta liikaa, mutta mieli meinaa olla aika maassa ja hermot kireällä.

Mies yrittää rauhoitella, että kyllä meidän pieni on sitkeä ja vahva, kaikki menee hyvin. Mutta minkäs voit sille, että stressaat.. 
Mies kertoi omalle perheelleen tuossa vähän aikaa sitten. Muille ei vielä ajateltu jaella tietoa sen kummemmin..
No esikoinen tällä hetkellä päikkäreillä, mut tuo syöttäminen ottaa päähän ja kun ei voi nätisti syödä ja sit kun vedetään puhtaita pyykkejä narulta alas, ja se muka on niin hauskaaa. Äiti on asiasta eri mieltä. Ja viikonloppu ottaa myös niin paljon päähän. siis ollaan menossa miehen äidin luo ja ollaan siel yötä. En oikein ole asiasta mielissään. Yritän kuitenkin miehen mieliksi olla jotenkuten. Anoppi ei siis tiedä raskaudesta viel yhtään mitään. Ei olla muutenkaan mitenkään minun mielestä hyvissä väleissä. 

), mitä jos kyseessä on kemiallinen raskaus ja onko nyt kaikki varmasti niin kuin pitää...