Helmikuisia

Moikka!
Mä tuun uutena sekaan. Odotan ensimmäistä lasta, jota on tehty tässä hartaasti nyt reilu 2vuotta. Lapsettomuushoidot olivat juuri käynnistymässä kun tärppäsi.
Olen 28 ja mieheni 32. Huomenna tulee tasan 9viikkoa täyteen ja aikamoiset jännitykset on käynnissä että kaikki menisi hyvin.
 
Kiitos Nyytti! :)
Kerrotko vielä tyhmälle aloittelijalle, että mihin tämän kuun ketjuun siis kannattaa tulla? :)
 
Heips kaikille! Tänne on ilmestynyt suureksi harmiksi jäätävä issiaskipu!! Tuntuu että olen aivan rampa!!
 
Voihan kurjuus. Raskaus oli keskeytynyt ja nyt odotellaan vuotoja, jos niitä ei tule niin lääkkeelliseen tyhjennykseen. Lääkäri yritti tsempata että monet ensimmäiset raskaudet päättyy keskenmenoon, joo, tiedän, sanoi varmaan vaan että mulle tulee parempi mieli :D
Raskaaksi tuleminen tapahtui nopeasti, joten toivotaan että se onni säilyy seuraaviinkin kertoihin. Tsemppiä teille odottajille! :)
 
Heippa!:)

Tulen uutena tänne sekaan ja olisi kiva saada juttu seuraa / tapaamisia. Meillä on LA 10.2.2014 ja jännittää aivan vietävästi! Olen 19-vuotias nuorukainen ja tämä on ensimmäiseni. Mieheni on 28-vuotias ja meillä on 2-vuotias chihu.
Ensimmäiseen ultraan päästään torstaina ja jännittää pirusti! :):Heartred Odotetaan innolla, että kaikki olisi hyvin. (Toivotaan :Heartred) Olisi ihanaa nähdä onko sieltä tulossa yksi vai kaksi pienokaista.

ANTEEKSI tämä avautuminen, mutta olen vaan kertakaikkiaan niiiiiiin innoissani ja harmittaa, kun en tunne ketään ketä saisi samoihin aikoihin pieniä :) :Heartred
 
Hei Kyfi7674530! :)
Voin kertoa, että ainakin edellisen mammaryhmäni henkilöt ovat tänä päivänä jo niin läheisiä, että käymme yhdessä mökkeilemässä ja järjestämme muutenkin tapaamisia ympäri suomea. :) Kun meitä on rovaniemeltä helsinkiin. :) Toivon että tästä ryhmästä tulisi yhtä hyvä ja tiivis :)
 
ajattelin nyt kans vähän kertoa itsestäni! Elikkä olen 24-vuotias! Mieheni on saman ikäinen. Asumme Tampereella. Meillä on ennestään elokuussa 2010 syntynyt Jasper poika joka täyttää nyt 3vee ja viime syyskuussa syntynyt Eevert poika =) Tämä raskaus oli todellinen ylläri sillä mulla oli kierukka joka mitä ilmeisemmin on tippunut pois huomaamatta jostakin syystä! Vilinää ja vilskettä meillä siis tulee olemaan alkuvuodesta kun nuorimmaisen ja tulokkaan ikäeroksi tulee 1v 4kk ja esikoinenkaan ei kovin vanha ole =)

kirppuli86: Mulla kanssa toisen lapsen tämmösestä ryhmästä tullut tosi läheisiä. Järjestetään tapaamisia toistemme luona ympäri suomea. Olemme olleet laivallaki pelkät mammat =) Ja nyt juuri järkkäillään mökki viikonloppua! Minäkin toivon että tästä ryhmästä tulisi samanlainen ja saisi uusia kavereita =)
 
Heipsan, ilmoittaudun ketjuun :) meillä la 2.2.2014 ja ensimmäinen tulossa. Ikää minulla on 30v, mieheni on noin kuusi viikkoa minua nuorempi, eli kohta hänkin 30 :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMH
Täällä liitytään myös joukkoon! LA 24.2.2014 ! :)

Nyt siis ilmeisesti meneillään 10+3, tosin olen tosi huono tässä, en oo koskaan perillä missä mennään. Itse olen vielä 17v, mies 25v. Kummallekkin ensimmäinen lapsi. Yritetty ollaan marraskuusta 2012 lasta, ja nyt tärppäsi. Eka neuvola käyty heinäkuussa ja nyt np-ultraa odotellessa 12.8 (: olenkohan teistä nuorin täällä, vaiko onko muitakin nuoria odottajia? (:
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMH
Moi kaikille! Mä olen kanssa uusi täällä, LA 1.2.14 eli rv 13+6 tänään (HUI!)
Olen 25-vuotias odottaja ja mies on 30. Molemmat joulukuun lapsia, että vuoden vanhempia sitten kun vauva syntyy. :)
Np-ultrassa kävin jo viime viikolla, ja pikku kaveri siellä vilkutteli meille ja kaikki hyvin. Ensi viikolla sokerirasitus.

Oikeastaan liityin tänne, koska haluaisin löytää lähistöltä odotuskavereita, jotka olisivat samassa tilanteessa kanssani, kun kaverit eivät vielä ole lähelläkään edes lasten ajattelua. Meillä on kolme kissaa ja tosiaan ensimmäinen "karvaton" lapsi masussa tuloillaan.
 
Hei kaikki!
Täällä myös uusi liittyjä. :) LA 23.2.2014. Olen 27-vuotias ja mieheni on 30. Vauvaa on yritetty nyt reilu puolitoista vuotta ja raskaus sai alkunsa Clomifenilla.
 
Hei minäkin haluan mukaan! :) Laskettu aika on 14.2. Eilen oli np-ultra :) Siellä pikkunen potkiskeli ja söi peukaloa. Pituutta oli 5,8 ja turvotusta 1,1, eli kaikki hyvin :) Toinen lapsi meille, esikoinen 1 v 3 kk.
 
Heissan! Mäkin voisin tällekin palstalle liittyä. :) Ikää mulla on 25 ja toinen lapsi olis meille tulossa. :) Entuudestaan meillä siis kaksi vuotias poika. Toinen lapsi ollut toiveena jo pitkään n. 1,5 vuotta, johon mahtuu sisälle suuria pettymyksiä.. Lapsettomuushoidot olisivat juuri alkaneet, mutta tärppäsikin. :) Oltais kovasti haluttu mahd pienellä ikäerolla, mutta tuleekin se kolme vuotta. Nyt vaan pidämme peukut pystyssä, että tämä matkalainen pysyisi kyydissä loppuun asti. :)
Nyt on vk 11 ja kaikki niinkuin pitää. :) Laskettuaika siis 22.2.2014 :Heartred Onnea kaikille kenen raskaus sujunut hyvin ja hirmusesti voimia huonojen uutisien saaneille. :Heartred
 
Mistäs päin muut odottajat ovat? Vaikutan itse pohjois-pohjanmaalla! Olis mukava saada juttuseuraa muistakin odottajista :)
 
Mä ilmoittaudun uutena mukaan :) Meille esikoinen tulossa, minä kolmekymmentä ja mies täytti kesällä 33 v.
LA 10.2. ja viime viikolla nähtiin jo venyttelevä ja potkimista harjoitteleva tyyppi NP-ultrassa :Heartred
 
Täällä kans ilmoittaudutaan uutena mukaan, laskettu aika 23.2. Minulle ensimmäinen, miehelleni toinen.
 
Hei vaan!

Nyt uskaltaa ehkä jo tännekin hypätä mukaan, kun viikkoja on takana 12+4. Laskettu aika 17.2. ja eilen oli np-ultra, jossa kaikki näytti olevan kunnossa :) Fiilikset ehkä hieman sekavat monistakin syistä, mutta ehkä tää tästä tasottuu odottelun myötä?
 
Takaisin
Top