Helmikuisia

ainut

Vauhtiin päässyt keskustelija
Onkos vielä muita helmikuisia odottajia?

Meille tuli eilen plussa ja nyt jännittää! Laskettu aika olisi juuri helmikuun puolelle eli 1.2.2014. Itse oon 27, mies 31. Kummallekin ensimmäinen lapsi kyseessä.
 
Minä plussasin kans eilen :Heartred En vaan vielä tiedä että kuulunko tammikuisiin vai helmikuisiin kun laskettu aika ei ole vielä tiedossa.
 
Voisin lähteä liikkeelle näillä tiedoilla:
1.2 / siny / toinen / OAS

Parin viikon päästä neuvolassa katsotaan ultralla että mikä tulee lasketuksi ajaksi kun minulla sen laskeminen ei onnistu viimeisten kuukautisten mukaan, sama homma oli edellisessäkin raskaudessa. Kuukautisten mukaan olisin jo kymmenennellä viikolla raskaana mikä on mahdotonta koska toukokuun alussa olen vielä tehnyt negatiivisen raskaustestin. Esikoisen kanssa laskettu aika siirtyi muistaakseni neljällä viikolla kun käytiin ultrassa vrt. laskettu aika kuukautisten mukaan ja tässä taitaa olla sama juttu. Aika todennäköisesti siis laskettu aika tulee olemaan helmikuun alussa.
 
ainut! mä taidan kans liittyy tänne!! :D
mulla kans (ylläri ylläri) LA 1.2 :wink
Pidän kyl toisen jalan vielä tuola Raskaaksi 2013-forumin puolella kans...pelottaa meinaa ihan hitosti..
 
_chilly! Aivan sairaan ihanaa!!! Toivottavasti ollaan täällä yhdessä loppuun saakka! Tuo pelko on täälläkin välillä takaraivossa, mutta oon päättäny olla huolehtimatta ja huolestumatta ja ihan hyvin oon saanu siitä pidetyttyä kiinni. Pitää murehtia sitten jos tulee jotain murehdittavaa, suosittelen sitä sulleki! Nyt nautitaan!! :))))
 
Jee, alkaahan tännekin pikkuhiljaa tulla lisää porukkaa :) Onnea kaikille plussanneille!
 
meillä tuli plussa toissapäivänä :) laskettuaika laskurin perustella 5.2. tämä meille esikoinen ja molemmat tosi innoissaan asiasta! tietty myös aivan kauheesti jännittää meneekö kaikki hyvin.
 
enteileekö oireiden katoaminen AINA keskenmenoa? mulla katosi eilen oireet ja tuli kerran voimakas sellainen menkkakipuoire.... mut rintojen arkuus (tai siis nännien) hävisi kokonaan, samoin ku lisääntyny vessassa juokseminen, alaselkäkivut, eikä mulla mitään väsymystäkään ole.. tänäänki pomppasin pirteänä ylös kello 6.. joten nyt pelottaa ja toden teolla.. :/
 
jjennaa: älä nyt turhaan stressaa. Näin aikasessa vaiheessa oireet on vielä niin alkutekijöissä et ne on varmaan aika epäsäännölliset.
Mäki oon koko nyt tän ajan heränny aika aikasin ja aamusin mulla ei oo melkeen mitään oireita...menee pari tuntia ni sit alkaa taas rintasäryt (tarkemmin sanottuna mulla on vaan oikee rinta kipee o_O),ja maha turpoo,ja pissattaa..yms. yms. Oon kans vaan yhtenä yönä hikkoillu.
Et ei oikeesti kannata oireista stressaa näin aikasessa vaiheessa :)

Kide: niinku tossa jo totesin et mulla kans on tosi oireetonta menoa.... mitä maha nyt on aina iltasin sen kokonen et luulis et olisin jo tyyliin kuudenellakuulla xD yhet farkut ei mee enää mulle päälle.. ja vessassa saa juosta puolen tunnin/ tunnin välein :D
nauttikaamme suht oireettomuudesta kun vielä voimme! 2 viikon päästä alkaa ne kunnon pahoinvoinnit ym kiva :P

ainut: joo yritän rentoutua. Oon nyt päättäny et tälläkertaa en mieti niin tarkkan syömisiä ym. (tietty nyt niitä super hyi hyi-juttuja en syö). enkä stressaa mahdollisesta keskenmenosta..se tapahtuu jos on tapahtuakseen,sitä ei voi mitenkään ennalta ehkästä.
Oon kyl tyytyväien et mulla on iiiihan erillaiset oireet ku edellisellä kerralla..ehkä se on vaan hyvä asia.
Kyl tää tästä :wink

vähän taustaa minusta: minä 28 mies 31 (vajaan kk päästä 32) ekaa lasta tässä "yritetään" (en vielä uskalla sanoa että tulossa) ja yritetty on vuoden 2012 puolestavälistä.. 1 km takana helmikuussa. Nyt toivotaan että onnistuu :wink
 
voi perä: meidän neuvola on just TÄNÄÄN kiinni! argh! :mad:
Pitää vast ma soittaa sinne ja varaa aika....
 
Chilly_ on muuten aika samat "speksit" meillä. Minä -85 mies -80, eka lapsi, km takana.. Mäki soitin tänää neuvolaan, mutta täti oli kipeenä. Lupas soittaa maanantaina takasin, mutta nopeesti sano, että kaikki ok yhden 10 vuotta sitten olleen veritulpan/veritulppaepäilyn kanssa. Vein keskiviikkona lääkäripaperit sinne ja neuvolalääkäri oli kattonut ne ja päättänyt ettei niiden perusteella tarvitse mitään lääkityksiä yms. raskausajalle. Aikamoinen helpostus!
 
meillä minä 28 ja mieheni 38 ja neljättä odotellaan.tämä on meidän kolmas yhteinen kun sain esikoiseni 16vuotiaana.elikkä lapseni on 12v,3v(heinäkuussa) ja 1,6v.mun oireet on vielä aika lieviä ja vaihtelevia.iltaisin olen aivan mielettömän väsynyt.aamuisin nousen pirteenä,mut sitten puolenpäivän aikaan alkaakin sitten jo silmät lumpsuun kiinni.rinnat aristelee,mut ei koo aikaa.tissiliivien ottaminen pois illalla sattuu.huonoa oloa hieman iltaisin,mut jos nyt menee samoin kuin muissa raskauksissa niin rv7 aikoihin sitten alkaakin ne kunnon oksetukset :confused4

eka neuvola on 10.6 ja sieltä saan lähetteen ultraan kun mulla on ollut yksi kohdun ulkoinen raskaus jonka vuoksi menetin yhden munatorven,niin tarkistetaan että pikkuinen kasvaa oikeassa paikassa. :love017
 
Tein plussatestin keskiviikkona, laskettuaika olisi 3.2.2014, toinen lapsi. Hieman jännittää kuinka tässä käy. Jonkin verran on jo oireita kyllä esiintynyt, väsymystä ja rintojen arkuutta lähinnä. Esikoista odottaessa huonovointisuus/oksentelu alkoi viikolla 6, että jännityksellä odotan kuinka nyt käy.
 
ootteko käyny viel ostaa mamma-vaatteita?
Ite en oikeen viel kehtaa/viitti ostaa..vaik kyl olis jo tarvetta isommille paidoille ja housuille..rintsikoista puhumattakaan xD
 
Mammavaatteille olis kyllä jo tarvetta kun farkut ei enää mahdu kiinni. Koitan silti sinnitellä kesän yli mekkolinjalla, syksyksi on sitten pakko hankkia uusia vaatteita.
 
Mä en oo ostellu mitää äippävaatteita. Vähän mietin, että ostasko nyt mammatalvitakin, koska sitä kuitenki tulee talvella tarviimaan ja näin kesällä niitä saa yleensä alennuksella (ainaki netissä näyttäs olevan). Yritän kyllä olla tuhlaamatta rahaa mammavaatteisiin ihan hirveesti ja kattoa, josko käytettynä sais jotain järkevää. Säästäis neki rahat sit hömpöttelyihin mitä tulevalle vauvalle haluaa ostaa :D
 
Takaisin
Top