Kiva kun meitä alkaa tulemaan lisää, kauheasti onnea uusille plussanneille :)
Minäkin mielellään faceryhmään mukaan tulisin, jos ohjeet jostain saa, eli kuka on se joka lisäilee? Hänelle kaiketi täytyy kaveripyyntö siksi aikaa laittaa, että pystyy lisäämään ryhmään. Ja salainen ryhmä pitää ehdottomasti olla, silloin sitä ei näy kuin omassa listassa.
Aika oireetonta on täällä ollut. 4 kertaa olen kaikenkaikkiaan oksentanut, joista kolme ennen plussaa. Ainoastaan todella pahat hajut saa aikaan välittömän oksentamisen, varsinaista yleistä pahoinvointia ei onneksi ole. Alamassa tuntuu välillä vähän jännältä. Tänään alkoi kyllä massiivinen väsymys, jota ei viime raskaudessa ollut. Toivottavasti tarkoittaisi nyt hyvää, kun esikoisenkin raskaudessa tätä samaa oli koko alkuraskauden ajan. Turvotus on myös jotain käsittämätöntä, ei uskoisi että näin alussa mennään pömppiksen perusteella ja mieskin jo masua silittelee ja hellästi katselee, vaikka selväksi oon tehny että se on pelkkää turvotusta

Vaaleanpunaista limaakin tuli eilen parilla pyyhkäisyllä, mutta jospa olisi normaalia alkuraskauteen liittyvää. Koitan olla panikoimatta ainakin liikoja.
Nyt kun omaa tekstiään lukee, niin onhan noita oireita sittenkin

Neuvolaan soitin ja lasketuksi ajaksi tuli 12.2 eli viikkoja 4+5 tänään. Neuvolan kautta ei mihinkään seurantaan pääse ja omalle lääkärille kun yritin omahoitajan kautta aikaa saada, niin hän vain nauroi että ei se onnistu kun lääkäri on 2vkoa lomalla. Eli en pääse mihinkään seurantaan vaikka 2kk sitten todettiin keskeytynyt keskenmeno ja haluaisin tietää lähteekö tässä raskaudessa hcg nousemaan normaalisti.
Maksettava parin viikon päästä itse sit varhaisultra ja sen jälkeen sit neuvola-aikaa varamaan. Th sanoie ttä ihan Hyvin saa samalla viikolle sit ajan kun varaan ja toivoi että rv7-8 tulisin.
Clearbluen digitestin hain tänään apteekista jos sillä huomenaamuna testais ja kattois vastaako viikot.
Meillä mies toivoo ja odottaa lasta niin kauheasti, että en halunnut viimeksi(onneksi) enkä nyttenkään viedä häntä neuvolaan kuuntelemaan ja keskustelemaan vauva-asioista, ennenkuin tiedän varmasti että masussa on kaikki ok. Viimeksi kehitys oli lakannut 2viikkoa ennen varhaisultraa.
Mä yrtitän kyllä ajatella positiivisesti ja uskoa, että tällä kertaa kaikki menee ok ja saadaan vauva terveenä syliin ja kotiin :)