Heinäkuun jutustelut

Onnittelut uusille plussanneille! Ja tuplaonnittelut Suvitsuikka kaksosista ja ultrakuulumisista ❤️💐

Ihanaa, kun ootte monet jo kertoneet lapsillekin 😍 Minä en vielä taida pitkään aikaan uskaltaa kertoa, ainakaan ennen kuin on ultrassa todettu kaiken olevan hyvin. Viimeks kerrottiin esikoiselle vasta joskus puolivälissä, kun itse kyseli, että miks minun maha on niin iso 😊

Me oltiin loma reissussa niin en ole ehtinyt vieläkään kunnolla sisäistää tätä raskautta 😆 Eilen illalla kaivelin dopplerin esille, ja yritin jo kuunnella kuuluisko sydänääniä 🤭 Pari kertaa ehkä heikosti kuului nopeaa suhinaa joka ois voinu olla istukasta, mutta nyt jälkikäteen epäilyttää, että kuvittelinko omiani 😂 Nuorimmaisesta sain tuolla kuuluviin äänet joskus 7+6, mutta ultrassa olikin 4 pvää enemmän viikot, joten tuolloin olikin oikeesti jo 8+3. Mulla nyt siis 7+3, mutta epäilen, että on oikeesti taas sen 3-4 pvää enemmän (mulla lyhyt kierto).

Minäkin uskautudun mukaan..
Tuplasti onnea Suvitsuikka!
Me ei kerrota ennen ultraa lapsille. Täällä onnea varjostaa maaliskuun kkm (kasvu oli pysähtynyt rv6+5). Onneksi lääkkeellinen tyhjennys onnistui hyvin ja jo toisesta kierrosta saatiin plussa. Nyt toivotaan että tämä raskaus jatkuu normaalisti ja saadaan vauva syliin maaliskuussa🙏:Heavy Black Heart:

Muokattu viimeksi:
Just eilen valitin miehelle, että on jotenkin niin ristiriitaista, kun ei ole mitään oireita. No, tämä aamu alkoikin sitten oksentamalla. 😅

Minäkin uskautudun mukaan..
Tuplasti onnea Suvitsuikka!
Me ei kerrota ennen ultraa lapsille. Täällä onnea varjostaa maaliskuun kkm (kasvu oli pysähtynyt rv6+5). Onneksi lääkkeellinen tyhjennys onnistui hyvin ja jo toisesta kierrosta saatiin plussa. Nyt toivotaan että tämä raskaus jatkuu normaalisti ja saadaan vauva syliin maaliskuussa🙏:Heavy Black Heart:
Mulla oli myös esikoisen jälkeen kkm, kasvu oli pysähtynyt 6+3. Siitä on aikaa jo paljon, mutta siitä huolimatta se varjostaa kyllä paljon. Rv 10 todettiin, että ei ole sykettä ja kasvu pysähtynyt, kun alkoi rusehtava vuoto ja menin yksityiselle. Ei osaa yhtään olla luottavainen.

Mulla oli myös esikoisen jälkeen kkm, kasvu oli pysähtynyt 6+3. Siitä on aikaa jo paljon, mutta siitä huolimatta se varjostaa kyllä paljon. Rv 10 todettiin, että ei ole sykettä ja kasvu pysähtynyt, kun alkoi rusehtava vuoto ja menin yksityiselle. Ei osaa yhtään olla luottavainen.
Niin, mua ainaki eka ultra ahdistaa.

Heippa kaikille!
Olen seurannut omasta plussasta asti foorumia kuten kahden edellisenkin lapsen kohdalla, en ole heti alkanut kirjoitella. Tämä on meille mieheni kanssa 4.s lapsi ja vaatinut sulattelua. Vanhaa taustaa sen verran että kaksi ensimmäistä lastamme on ollut monta vuotta toivottuja ja yritettyjä ja kolmas sekä tämä neljäs nyt tullut vähän ”kuin itsestään” nyt on menossa 7+2 ja laskettuaika 4.3.

Lauantain ultran jälkeen onkin sit ollut oranssia ja tummaa punaruskeaa vuotoa. 😬 Ei siis ultran jälkeinen helpotus kauaa kestänyt. 🙈

Heippa! Mä oon kans seurannut tätä nyt pari päivää. Tein viime keskiviikkona positiivisen raskaustestin ensimmäisen pakastealkion siirron jälkeen. Perjantaina oli myös virallinen testipäivä ja hcg silloin 144. Onnea varjostaa toukokuussa koettu kemiallinen raskaus. Toki, silloin rusehtava vuoto alkoi jo ennen positiivista testiä. Nyt oonkin joka toinen päivä testannut, ja viiva on hienosti vahvistunut ja tänään digiin tuli 2-3 mikä oli suuri helpotus. Ja koska esikoista odotan, niin olen luonnollisesti ihan pihalla. En koskaan hoitojen aikaan ajatellut että raskaudun niin nyt olo aika epäuskonen. Ensiksi ajattelin että hcg 144 liian huono mutta kyllähän se sinne viiterajoihin menee.. flown mukaan tällä hetkellä olis 4+6, mutta en voi lyödä päätäni pantiksi 😅
Nyt ehkä vaan lähinnä pelottaa keskenmeno, kemiallisuus ja tuulimunat. Mulla ei nimittäin juuri oo oireita, vähän tissit kipeät, makeaa ei tee mieli (oon sokerihiiri), ja oon nukkunut päikkäreitä joka päivä vaikken yleensä niin tee. 🙄 varhaisultra on 3.8. mutta onhan sinne aika pitkä aika pysytellä järjissään. Sitä ehkä vähän jopa toivois huonovointisuutta niin olisi edes vähän konkreettisempaa. 😅

Liitteet

• DF81FC79-0AA3-43C7-903B-A03371DD41B6.jpeg
    DF81FC79-0AA3-43C7-903B-A03371DD41B6.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 11
Meille ei tulekaan maaliskuista kun aamulla alkoi vuoto:loudlycrying:

Toivottavasti te kaikki muut saatte vauvat syliin:red-heart:
Voimia! ❤

Mulla osa oireista vähentynyt/kadonnut ja niin hirveä stressi päällä että pää sekoaa. Vasta 1.8. varhaisultra... tein tänään (5+2) viikkonäytöllisen digin ja se oli yhä 2-3 viikkoa. Toki tein sen päiväpissasta. Tuo sai vaan enemmän stressaamaan, eikö pitäisi olla jo +3?

Voimia! ❤

Mulla osa oireista vähentynyt/kadonnut ja niin hirveä stressi päällä että pää sekoaa. Vasta 1.8. varhaisultra... tein tänään (5+2) viikkonäytöllisen digin ja se oli yhä 2-3 viikkoa. Toki tein sen päiväpissasta. Tuo sai vaan enemmän stressaamaan, eikö pitäisi olla jo +3?
Jos yhtään lohduttaa, niin mullekin on näin käynyt. Täällä palstalla tuntuu, että ”kaikki” saavat jo 5+0 sen 3+ tuloksen, niin oma 2-3 tulos ahdistaa. Aamupissasta muutama päivä myöhemmin sitten 3+ tullut.

Voimia Mamix4❤️

Muokattu viimeksi:
Pitää ma soittaa äitiyspolille varhaisultraan aikaa, ja neuvolaan myös. Toivottavasti molemmat olisi heinäkuussa. Aloitan elokuussa uuden työn, enkä millään haluaisi olla heti pois 🙄.

Onko teillä jo raskausoireita? Mulla ei vielä mitään. Viime rakkaudessa oksensin raskausviikolta 6 synnytykseen asti ja pelkään sitä jo nyt.
Heippa! Aktivoidun täällä todella myöhässä, mutta teki mieli vastata vielä tuohon kysymykseen. Itse aloitan myös uudessa vakityössä 1.8. alkaen ja jotenkin etukäteen jo hävettää, että jään niin pian äitiyslomalle. Ei sitä varmastikaan kuitenkaan kannata liikaa murehtia, ja toisaalta vauvan odotuksen innostus hyvin syrjäyttää kyllä tuota murehtimista. 😍

Takaisin