Heinäkuun jutustelut

Meikä liittyy porukkaan!

Ensimmäinen tulossa näin 34v iässä ja rv 5+2 menossa. Pidetään peukkuja, että pysyy kyydissä.
Meillä hieman lisäjännitystä, kun irtosi kaksi munasolua tässä kierrossa. 🙏

Ai miten ihanan zen tuo teidän asenne keskenmenoon. Voi kun saisi itseenikin sitä imettyä. Aivan järkyttävä keskenmenonpelko vaivaa ja kuulostelen oireita jatkuvasti. Tiedän, ettei sille mitään voi, eikä pelkääminen asiaa auta, muttamutta. 🙈

Eih, mulla oksettaa!! Viimeksi aloin oksentamaan 5+4 ja nyt on 4+6. Elättelen vielä toiveita, että pääsisin nyt helpommalla, mutta ei näytä hyvältä. Nyt vielä nähdään paljon sukulaisia, eikä haluta vielä paljastaa raskautta.

Viiva vahvistuu. 🤩 Mitähän mä sitten teen, kun ei voi enää viivoja kyttäämällä yhtään indikoida, mikä on meno. 😅 Flo'n mukaan kemiallisessa alkoi eilistä päivää vastaavilla viikoilla tiputtelu, joten rasti seinään, ainakin on päästy pidemmälle! Silloin mä en tajunnut digin jälkeen enää testailla, joten en tiedä, miten viiva olisi käyttäytynyt.
IMG_20220706_181400.jpg

Viiva vahvistuu. 🤩 Mitähän mä sitten teen, kun ei voi enää viivoja kyttäämällä yhtään indikoida, mikä on meno. 😅 Flo'n mukaan kemiallisessa alkoi eilistä päivää vastaavilla viikoilla tiputtelu, joten rasti seinään, ainakin on päästy pidemmälle! Silloin mä en tajunnut digin jälkeen enää testailla, joten en tiedä, miten viiva olisi käyttäytynyt.
View attachment 114227
Vau, miten hieno viiva! Mie tein vaan yhden haamun ja yhden digiplussan. Niiden voimalla pitäisi jaksaa odottaa ultraan asti 😁

Pitää ma soittaa äitiyspolille varhaisultraan aikaa, ja neuvolaan myös. Toivottavasti molemmat olisi heinäkuussa. Aloitan elokuussa uuden työn, enkä millään haluaisi olla heti pois 🙄.

Onko teillä jo raskausoireita? Mulla ei vielä mitään. Viime rakkaudessa oksensin raskausviikolta 6 synnytykseen asti ja pelkään sitä jo nyt.
Moi! Mäkin aloitin vasta uudessa vakkarityössä🙈 ja ei oo mulla mitään oireita vielä, ehkä hieman ilmaa kertyy masuun enemmän muttei kummempaa. Nyt viikkoja vasta 4+4.

Mulla menkoista laskettuna la siis ois helmikuun lopulla niin odottelen pääsyä helmikuun salaiseen ryhmään. Mut muuten siellä alkaa olla aika vaisua jo yleisellä puolella keskustelu, niin käyn täällä välillä vierailulla 😄

Kävin eilen 5+3 mittauttamassa hcg:n ja 29270 tuli tulokseksi. 4+0 oli 398 ja 4+2 1130. Hyvin on siis noussut.

Vähän sain ostettua mielenrauhaa (ainakin hetkeksi).

Harmi, ettei varhaisultraan ollut aikoja. Haluaisin nähdä onko siellä yksi vai kaksi. Ja ylipäätään tietää, että onko sittenkin esim. tuulimuna tai jotain muuta häikkää. 😅

Viiva näkyi tänää jo selvemmin, joten uskallan liittyä joukkoon. 3+6 tänää ja la ois 18.3 laskurin mukaan. Aloitan ite kans 1.8 uudessa/vanhassa paikassa, olin tuolla aiemmi vakkarina mutta kävin kattelee kauden muualla ja sain takas nyt vakkarin sieltä ja näillänäkymin ehdin sitte olla just koeajan töissä ennen öippälomaa :tears: Vähä jännittää miten töissä otetaan, mutta ihanaa porukkaa siellä että uskon hyvään vastaanottoon. Tätä kakkosta on nyt jouduttu yrittämään, esikoinen on lokakuinen -20 ja tuli ennen ku alettii yrittää, joten ollut hiukan ressaava kevät takana. Olin kevään uudessa työpaikassa ja siellä toki työstressit ja sitte helmi/maaliskuussa alettii yrittää tätä kakkosta nii kaikki kasaantu, loma alko 20.6 ja kas juhannuspupuilut toi tulosta ja tuplaviivat tikkuu eile:smiling face with heart-eyes: Toivottavasti pysyy kyydissä tämä :red-heart:

Kävin eilen 5+3 mittauttamassa hcg:n ja 29270 tuli tulokseksi. 4+0 oli 398 ja 4+2 1130. Hyvin on siis noussut.

Vähän sain ostettua mielenrauhaa (ainakin hetkeksi).

Harmi, ettei varhaisultraan ollut aikoja. Haluaisin nähdä onko siellä yksi vai kaksi. Ja ylipäätään tietää, että onko sittenkin esim. tuulimuna tai jotain muuta häikkää. 😅
Miten sä pääsit mittauttaa hcg:n? Pyytämällä vaan? 😃

Miten sä pääsit mittauttaa hcg:n? Pyytämällä vaan? 😃
Viime viikon hcg:t otettiin ihan pyytämättä (ollaan siis oltu lapsettomuushoidoissa Tyksissä ja toi mittaus kuuluu kuvioon), mut tällä viikolla maksoin ja kävin Synlabissa. 😁

Viiva näkyi tänää jo selvemmin, joten uskallan liittyä joukkoon. 3+6 tänää ja la ois 18.3 laskurin mukaan. Aloitan ite kans 1.8 uudessa/vanhassa paikassa, olin tuolla aiemmi vakkarina mutta kävin kattelee kauden muualla ja sain takas nyt vakkarin sieltä ja näillänäkymin ehdin sitte olla just koeajan töissä ennen öippälomaa :tears: Vähä jännittää miten töissä otetaan, mutta ihanaa porukkaa siellä että uskon hyvään vastaanottoon. Tätä kakkosta on nyt jouduttu yrittämään, esikoinen on lokakuinen -20 ja tuli ennen ku alettii yrittää, joten ollut hiukan ressaava kevät takana. Olin kevään uudessa työpaikassa ja siellä toki työstressit ja sitte helmi/maaliskuussa alettii yrittää tätä kakkosta nii kaikki kasaantu, loma alko 20.6 ja kas juhannuspupuilut toi tulosta ja tuplaviivat tikkuu eile:smiling face with heart-eyes: Toivottavasti pysyy kyydissä tämä :red-heart:
Tuleepa meillä saman ikäiset lapset, meidän esikoinen on syntynyt 11/2020 😊

Mä nyt uskalsin liittyä tänne myös. Vielä on tosi aikaista, dpo13 ja rv 3+6 mutta plussa mikä plussa 😊

Meilläkin juhannuspupuilut tuotti tulosta ja sen eteen nähtiin niin paljon vaivaa että parempi olikin 😅 oltiin siis isolla kaveriporukalla mökillä ja ei mitään mahiksia omaan rauhaan ja tietty ovis+ silloin. Keksittiin että miehen tädin mökki on 30km päässä ja onneksi sattui olemaan tyhjillään ja jonkun tekosyyn varjolla ajettiin sinne tallettelemaan. Tosin rengas puhkesi, takaisin kavereiden mökille, renkaanvaihto ja taas 30km köröttelyä 😂 mutta onnistui viimeinkin talletus vaikka kilometrejä tulikin riittämiin 😅

Mä en varmaan vielä ainakaan viikkoon uskalla miettiä neuvolan varausta. Viimekierrosta siis plussasin myös ja ehdin jo innostua ihan kamalasti ja varasin neuvolat yms mutta olikin kemiallinen raskaus. Nyt tämän uuden raskauden kohdalla olemme yrittäneet olla vähän iisimmin ja katsella eka hetki ennen kun innostutaan liikaa.

Pitääpä heti kysyä kanssasisarilta että onko teillä ollut runsasta valkovuotoa näin alussa? Ärsyttävää kun oikein tuntee kun sitä valuu ja pelkää että menkat alkaakin ja ravaa veskissä tarkistamassa 😑

Jaaaaaaa pieni määrä ruskeaa limaista vuotoa paperiin pyyhkiessä. :sad-face: Huhtikuun kemiallisesta vuoto alkoi kirkkaana, joten ihan heti en ole valmis heittämään hanskoja tiskiin, mutta sydän jätti kyllä lyönnin välistä ja nyt ahdistaa. Oon vieläpä yksin kotona seuraavat 7 vrk enkä voi saada puolisoon oikein yhteyttäkään kuin ihan satunnaisesti.

Pitääpä heti kysyä kanssasisarilta että onko teillä ollut runsasta valkovuotoa näin alussa? Ärsyttävää kun oikein tuntee kun sitä valuu ja pelkää että menkat alkaakin ja ravaa veskissä tarkistamassa 😑
Joo on ollut, runsastunut tosi selkeästi. Ja tosiaan automaattisesti tulee kosteasta tunteesta se ajatus, että voi ei, onkohan se verta. :Grimacing Face:

Jaaaaaaa pieni määrä ruskeaa limaista vuotoa paperiin pyyhkiessä. :sad-face: Huhtikuun kemiallisesta vuoto alkoi kirkkaana, joten ihan heti en ole valmis heittämään hanskoja tiskiin, mutta sydän jätti kyllä lyönnin välistä ja nyt ahdistaa. Oon vieläpä yksin kotona seuraavat 7 vrk enkä voi saada puolisoon oikein yhteyttäkään kuin ihan satunnaisesti.
Toivotaan että jotain harmitonta! Kaikenlaiset vuodot kun saattavat kuitenkin olla täysin harmittomiakin. Ymmärrän kyllä täysin sen pelästymisen.

Voi ei, toivottavasti siellä on kaikki hyvin ❤️

Takaisin