pikkutonttu kyllä sitä miettii joka kerta, kun housuihin lorahtaa jotain, että nytkö se sitten loppuu... :) Haluaisin enemmän kuin yhden lapsen. Jotenkin olen aina ajatellut, että haluaisin tytön ensin, jotta hänestä tulisi vahva "isoveli" sitten.. Vähän pakkaa sekoittamaan. Kun useimmiten varmasti ajatellaan vain sen isoveljen olevan se suojelevainen tms. :) Mutta eihän tässä väliä tietty ole sukupuolella, kunhan tulee ja on terve :)
JoLi olipas teillä pitkät häät! Huh. Itse olin lauantaina 10h häissä ja se riitti :) Oikeastaan vähempikin olisi riittänyt tämän väsymyksen kanssa :)
(.) Täällä on selvitty päivän sukulaisen synttärijuhlista. Irvistellen
hörppisin yhden kahvikupposen ja maistoin kaikkea sopivaa syötävää
vähän, ettei kenenkään ihmetykset vaan heräisi
Sen kahden tunnin aikana tuli neljä kertaa sellainen hetki, että etoava
olo yltyi lähelle oksentamista... Toivottavasti en ihan vihreäksi
muuttunut
Ompa outoa huomenna palata kesälomalta töihin, kun koko ajatusmaailma on muuttunut <3
Nimiä ollaan kyllä jo vuosiakin mietitty sillä ajatuksella, että mitkä voisivat olla mahdollisia... Haluamme kolme nimeä lapselle antaa. Olen ajankulukseni luonut noista tykätyistä nimistä sitten yhdistelmiä, josko vaikka jossain kohtaa joku niistä kolahtaisi mieleiseksi :)
Kaksosistakin on ollut täällä puhetta. Minun puolella ei ole tiedossa yhtään kaksosia. Miehen puolella on vain appiukkoni veljellä kaksospojat. Että sen puoleen ei luulisi kaksosiin olevan ainakaan mitään ihmeellisiä mahdollisuuksia. Mutta yhdessä lapsessa on kyllä jo tarpeeksi hoivaamista :)
Äitiyspakkaus otetaan ja mieluusti sillä uudella puu-kuosilla :) Elikkä onko niin, että nuo vanhat valkoiset lootat annetaan ensin ja sitten vasta siirrytään niihin uusiin laatikkoihin?!? Oon pihalla :)