Kaele, pitääkin käydä googlettamassa tuo! On meinaan pari viime päivää ollut vähän etova olo, eikä ruoka meinaa oikein maistua... Ehkä noista sais apua!
Evelina, mustakin tuntu, että ensimmäinen viikko, kun olin saanut tietää raskaudesta, kesti ikuisuuden! Sitten joskus katsoin tuosta tickeristä, että eihän mulla olekaan vasta kun 4+5, vaikka oli sellainen olo, että olisi ollut jo kuukausia raskaana! :D
Karol, pitääkin munkin alkaa ottaa ruisleipää mukaan! Oli tosi noloa viime viikolla, kun oltiin kavereiden luona grillaamassa, enkä voinut syödä kuin ihan pienen murusen lihaa ja sen lisäksi söinkin sitten melkein pelkkiä oliiveja ja herneitä. Ens kerralla teen vaikka ruisleivästä bruschettaa ja otan mukaan viemisiksi.. :D
Täällä on viikonlopun riennoista selvitty, grillailtiin ja miekkosen vanhemmat ja veli oli kylässä. Kyllä ihan hävetti, kun miekkonen grillasi ihanat alkupalat ja pihvit ja kaikki, mutta mulle maistui vaan salaatti. :( Eilen aamulla kahvikaan ei maistunut. Kyllä tämä raskaus saa outoja juttuja aikaan! Ja väsymys on tullut melkein kokopäiväiseksi kaveriksi. Eilen heti aamupalan jälkeen olisin voinut mennä takaisin nukkumaan. Torstaina on seuraava lääkärikäynti ja ultra, sitä odotellessa! :)