Heinäkuun huvit

vanilj tulkaahan pian tänne odottajien puolelle takaisin ja jatkatte sitten loppuun saakka <3 Jaksamisia!

Evelina Ajankulu tuntuu kauheelta... Tuntuu, että raskaana oltaisiin oltu jo vaikka kuinka kauan.... Varsinkin ekasta positiivisesta testistä on ikuisuus :D
 
Vanilj, olen tosi pahoillani! :( <3
Tsemppiä uuteen yritykseen, täältä lähtee kasa omia ja naapurin jarrusukkia odottamaan kun niitä taas tarvitaan.
 
Voi Vanilj, tuntuu ihan kamalalta teidän puolesta :'( Toivottavasti pian saatte taas parempia uutisia ihan lopullisesti. Voimia!! 
 
Heippa kaikille! Ollaan oltu vähän reissun päällä, joten kirjoitteleminen on ollut hankalaa. Täällä on koko päiväinen pahoinvointi nostanut päätään pari viikkoa sitten ja huomaa taas miten esikoista oottaessa raskaus oli erilainen, silloin voin hieman vain aamusin...  Loppu kokonaan siin vk11-12, toivottavasti tääkin... Ruisleipä on ollu mun paras kaveri koko ajan, kävin tossa Tallinnan reissulla kaverin kanssa ja pelkäsin etukäteen et miten selviin, mut onneks meni hyvin, kun muisti vähän välii kaäydä jossai syömässä jotain ja pitää ruisleipää taskussa. =) Toinen, mitä menee paljon on Appelsiini tuoremehu...  se kans pelastaa nopeesti. =)

Äitiyspakkausesta en vielä tiedä. Toisaalta tuntuu hölmöltä ottaa, kun on kellarissa esikoisen vateita kassi kaupalla... Toisaalta se olis niin ihana saadan ja tutkiskella ja sais kummallekkin omat makupussit ja sillee... Täytyy katto minkä näkönen se on... Se voi kyl olla vähän erilainen kun ennen, kun se on sen kilpailun pakettikin...=)

Isyyspakkauksen tein esikoista oottaessa, sinne tuli vähän kaikkee isä poika juttuja.. esim. kylpy lelu, kun se oli isä poika aikaa ja tutti misä luki isä on paras ja lakuja ja kaikkee sellasta. Mies kyl tykkäs! 

Eka neuvola on meillä vko 10 kun on vissin vähän loma kiireitä neuvolassa ja sit onki melkee heti yltra. =) 

Hei, mikä se ranneke juttu on kun jostai lukasin mutten löytänyt koko juttua?

Vanilj. Pahoittelut minunkin puolesa!
 
Ei varmaan tälläkään kertaa oteta äitiyspakkausta. Ostan äitiyspakkauksen makuupussin, jotakin muuta kautta lapselle muistoksi.

En olekaan vielä itsestäni kertonut tänne. Eli meillä on kohta vuoden ja 4 kuukautta vanha tyttö. Esikoinen oli iloinen yllätys ja tämä raskaus suunniteltu. Mentiin kesäkuun puolivälissä naimisiin ja ehkäisy jätettiin pois touko-kesäkuun vaihteessa. Yllättävän nopeasti tärppäsi, sillä olin varautunut odottelemaan ainakin puoli vuotta. Meidän esikoinen on erittäin temperamenttinen ja kovatahtoinen tapaus, joten vähän jännittää miten kahden kanssa selvitään. Toivottavasti me ei toisen lapsen kohdalla kuulla jo kätilön suusta kommenttia kovatahtoisuudesta tai ei uskalletta tuoda kääröä synnäriltä kotiin ;D

Asutaan Helsingissä vanhalla puutaloalueella 60 neliön kaksiossa, joten ahdasta tulee olemaan kahden lapsen, koiran ja kahden kissan kanssa.

Mulla on ollut poikaolo, mutta samoin oli viime raskaudessa ja rakenneultrassa vauva paljastuikin tytöksi. En osaa sanoa kumpaa toivon enemmän tyttöä vai poikaa, molemmissa olisi puolensa :)

Huomenna ajattelin soittaa aikaa varhaisultraan ja tänään menossa siis 5+3 :)
 
Kaele, pitääkin käydä googlettamassa tuo! On meinaan pari viime päivää ollut vähän etova olo, eikä ruoka meinaa oikein maistua... Ehkä noista sais apua!

Evelina, mustakin tuntu, että ensimmäinen viikko, kun olin saanut tietää raskaudesta, kesti ikuisuuden! Sitten joskus katsoin tuosta tickeristä, että eihän mulla olekaan vasta kun 4+5, vaikka oli sellainen olo, että olisi ollut jo kuukausia raskaana! :D

Karol, pitääkin munkin alkaa ottaa ruisleipää mukaan! Oli tosi noloa viime viikolla, kun oltiin kavereiden luona grillaamassa, enkä voinut syödä kuin ihan pienen murusen lihaa ja sen lisäksi söinkin sitten melkein pelkkiä oliiveja ja herneitä. Ens kerralla teen vaikka ruisleivästä bruschettaa ja otan mukaan viemisiksi.. :D

Täällä on viikonlopun riennoista selvitty, grillailtiin ja miekkosen vanhemmat ja veli oli kylässä. Kyllä ihan hävetti, kun miekkonen grillasi ihanat alkupalat ja pihvit ja kaikki, mutta mulle maistui vaan salaatti. :( Eilen aamulla kahvikaan ei maistunut. Kyllä tämä raskaus saa outoja juttuja aikaan! Ja väsymys on tullut melkein kokopäiväiseksi kaveriksi. Eilen heti aamupalan jälkeen olisin voinut mennä takaisin nukkumaan. Torstaina on seuraava lääkärikäynti ja ultra, sitä odotellessa! :)
 
Eiffe: Me asutaan juurikin samanmoisella kokoonpanolla samankokoisessa kaksiossa. Rivarissa asutaan ja toinen lapsi tulossa. Mukana menossa iso koira ja kaksi kissaa. On to-del-la ahdasta. Omakotitalo on haaveissa ja toivon mukaan se saadaan ennen tämän toisen lapsen syntymää.
 
Kirjottelen taas parin päivän tauon jälkeen, oltiin tuossa mökillä viikonloppu ja muuten meni mukavasti mut oli kauhee olo aina aamulla :/ tänään aamulla vessassa käydessä huomasin ruskeeta vuotoo ja tottakai hirvee paniikki päälle ja soitin joka paikkaan et mitä nyt, no terveyskeskuksen lääkärillä käynti hiukan rauhoitti ja sano et sydän äänet näky ja oli 128 mut se laite oli tosi huono ja lamppu oli niin huono et ei nähny kohdun suuta tutkia. Laitto sitten lähetteen tuonne naistenklinikalle huomiseksi parempiin tutkimuksiin ni saa mielenrauhan, kuulemma ei tarvi hirveen huolissaan olla et varmistetaan vaan.
 
yassi: Hienoa toimintaa teidän terkkarissa! :) Meillä ei ole terkkarissa edes ultralaitetta. Ja hyvä, et pääset noin nopeasti vielä varmistuttamaan asian. Kuulostaa hyvälle, tsemppiä vielä huomiselle! :)
 
yassi Hienoa, että sykkeet näkyi. Toivottavasti kaikki on muutenkin kunnossa!

Mä soittelin tänään yksityiselle sittenkin alkuraskauden ultraan aikaa. Huomenna pääsemme sitten jo katsomaan miten masussa voidaan. Toivon todella, että kaikki on hyvin. Jännittää ihan hirmuisesti..
 
Kiitos kaikille tuesta :) tänään sit olin naistenklinikalla ja kaikki oli hyvin:) ultrassa näky pienen pieni sikiö 0,37cm <3 sydämmen lyönti kuitenkin näky ja lääkärin mukaan kaikki on hyvin :) tais olla ensi odottajan hysteriaa tää sit mut hyvä et sai varmistuksen :)
 
Voimia kaikille vielä ensimmäisen kolmanneksen loppuun viemiseen ja toiseen kolmannekseen siirtymiseen...eikös olla jo kaikki melkein sen paremmalla puolella?

Ja heille, joilla tämä raskaus päättyi varhain niin voimia ja toivoa arkeen.
 
Evelina, teillä onkin sitten jännä päivä luvassa! :) Kerrohan sitten, että mitä siellä ultrassa näkyi!

yassi, ihanaa, että kaikki on teillä hyvin! :)

JoLi, juu vajaa puolet enää ensimmäisestä kolmanneksesta jäljellä! :) Uskomatonta, että jo parin viikon päästä tällä pikku otuksella on kaikki, mitä se tarvitsee: sydän, kädet, jalat, silmät, korvat, nenä... :) Ja ihan uskomatonta, kun ajattelee, että miten nopeasti se kasvaa! Ensi viikolla se on jo kaksi kertaa sen kokoinen, mitä nyt!
 
Takaisin
Top