Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saitko käynnistys aikaa? ☺Mulla kans tiistaina ultra rv38+2 sairaalassa, ja kovasti toivon myös että sais käynnistyslupaa ens viikolle. Alkaa tuntuun jo tää raskaus tuon taaperon kanssa, ja tosiaan iso pelko että vauva on taas suuri :S
Käynnistettiinkö sulla esikoinen ennen laskettua? Oliko siis tiedossa että iso tulossa?
Noniin! Saapa nähä mitä mulle huomenna sanotaan. :D ja kuin iso jo on kun sillon 30.6 painoarvio oli jo 3.4kg :DTavallaan :D kahden viikon päästä kontrolli-aika, jossa todennäköisesti käynnistetään, silloin rv39+2. Paino-arvio oli nyt 3490g ja jos 200g tulee viikossa, niin iso tulis jos antais taas sinne rv42 mennä.
Ja lääkäri oli aivan mahtava, tuntui että oli ihan aidosti kiinnostunut kuulemaan miltä tuntuu ajatus isosta vauvasta ja synnytyspelosta. Sanoin kuitenkin tulevani nyt perjantaina synnyttämään, niin hän totesi että tuu vasta illalla kun hänen vuoro alkaa :D kovin mielelläni hänen kanssaan synnytyksen kävisinkin läpi.
Paikat oli eilisistä tiukoista supistuksita auennut 2cm, mutta kanavaa oli saman verran vielä.
Eli, tänään tiedossa: nännien ja vyöhyketerapiapisteiden hieromista sekä iltajumppaaja huomenna akupunktioon doulan käsittelyyn. Operaatio pimu pihalle voi alkaa! :D
Ugh. Olen puhunut tältä erää :D tsemppiä kaikille tuskasteleville ja sulle Emppaa huomiselle käynnille! :)
Ei käynnistetty muakaan. Mutta ens keskiciikkona käynnistys jos ei sitä ennen oo itestään syntynyt :)Tavallaan :D kahden viikon päästä kontrolli-aika, jossa todennäköisesti käynnistetään, silloin rv40+2. Paino-arvio oli nyt 3490g ja jos 200g tulee viikossa, niin iso tulis jos antais taas sinne rv42 mennä.
Ja lääkäri oli aivan mahtava, tuntui että oli ihan aidosti kiinnostunut kuulemaan miltä tuntuu ajatus isosta vauvasta ja synnytyspelosta. Sanoin kuitenkin tulevani nyt perjantaina synnyttämään, niin hän totesi että tuu vasta illalla kun hänen vuoro alkaa :D kovin mielelläni hänen kanssaan synnytyksen kävisinkin läpi.
Paikat oli eilisistä tiukoista supistuksita auennut 2cm, mutta kanavaa oli saman verran vielä.
Eli, tänään tiedossa: nännien ja vyöhyketerapiapisteiden hieromista sekä iltajumppaaja huomenna akupunktioon doulan käsittelyyn. Operaatio pimu pihalle voi alkaa! :D
Ugh. Olen puhunut tältä erää :D tsemppiä kaikille tuskasteleville ja sulle Emppaa huomiselle käynnille! :)
Ohoh :-o onpa ihme et ei käynnistetty vaikka kesäkuun lopussa ollu ton kokoinen arvio... Mulla nyt rv 39+5 menossa ja paino arvio oli 3,5 kg ja huomenna aletaan käynnistään... Vähän kyl jänskättää... Pitää siivota tänään ja saunoa vielä :-)Ei käynnistetty muakaan. Mutta ens keskiciikkona käynnistys jos ei sitä ennen oo itestään syntynyt :)
Painoarvio oli jo 3.9kg. . :DOi hienoa! :) paljonko oli paino-arvio? Sitten vaan nännejä hieromaan, sain niillä hyvät supistukset illallaharmi vaan että laantu heti kun meni nukkumaan...
Joo minäkin kyl ootin et ne olis käynnistänyt. Vaan ei paikat ollu tarpeeksi auki että ois ballongilla voinut käynnistää ja sano että annetaan viikon kasvaa ( eli sillon painoarvio on jo yli 4kg) niin jos sais ballongilla sit käynnistettyä. :) toisaalta nyt kiva et tietää et sillon viimeistään alkaa tapahtuun!Ohoh :-o onpa ihme et ei käynnistetty vaikka kesäkuun lopussa ollu ton kokoinen arvio... Mulla nyt rv 39+5 menossa ja paino arvio oli 3,5 kg ja huomenna aletaan käynnistään... Vähän kyl jänskättää... Pitää siivota tänään ja saunoa vielä :-)