Heinäkuun hikoilut!

Sain ens keskiviikoksi(sillon rv 38+2) ajan synnytyssairaalaan vauvan painoarvioon ja käynnistysharkitsemiseen. Nyt vaan toivon et ne käynnistää sillon jos ei ala itestään tapahtuu ennen sitä mitään☺ iso vauva vissiin tulossa niin siksi käynnistämistä mietitään. Mulle se kelpaisi, esikoinenkin käynnistetttiin☺
 
Äippäpolilla käyty ja haluttu sektio aika saatu 20.7. Vauvan painoarvio tällä hetkellä 3300 g eli oletettavasti olisi sirompi mitä esikoinen. Kaikki muutoin ihan kunnossa, mutta sektiosta sai kyllä tapella ja kinastella...
 
Otin eilen rattaat tänne meille sisään varastosta ja pesin päälliset. Sen jälkeen oon vaan tuijotellut niitä, haluan jo päästä käyttää :) Tulee oikein sellanen olo, että mun on pakko saada vauva tähän nyt.
 
Sain ens keskiviikoksi(sillon rv 38+2) ajan synnytyssairaalaan vauvan painoarvioon ja käynnistysharkitsemiseen. Nyt vaan toivon et ne käynnistää sillon jos ei ala itestään tapahtuu ennen sitä mitään☺ iso vauva vissiin tulossa niin siksi käynnistämistä mietitään. Mulle se kelpaisi, esikoinenkin käynnistetttiin☺

Mulla kans tiistaina ultra rv38+2 sairaalassa, ja kovasti toivon myös että sais käynnistyslupaa ens viikolle. Alkaa tuntuun jo tää raskaus tuon taaperon kanssa, ja tosiaan iso pelko että vauva on taas suuri :S

Käynnistettiinkö sulla esikoinen ennen laskettua? Oliko siis tiedossa että iso tulossa?
 
Mulla kans tiistaina ultra rv38+2 sairaalassa, ja kovasti toivon myös että sais käynnistyslupaa ens viikolle. Alkaa tuntuun jo tää raskaus tuon taaperon kanssa, ja tosiaan iso pelko että vauva on taas suuri :S

Käynnistettiinkö sulla esikoinen ennen laskettua? Oliko siis tiedossa että iso tulossa?
Sama täällä että toivon käynnistystä jos ei itestään ennen sitä ala syntyyn. Esikoinen käynnistettiin 39+4 koska mulla oli raskausmyrkytys, vähän lapsivettä ja painoarvio vauvalle 4100g ja seuraavana päivänä syntyi ja painoi 4460g ☺
 
Sama täällä että toivon käynnistystä jos ei itestään ennen sitä ala syntyyn. Esikoinen käynnistettiin 39+4 koska mulla oli raskausmyrkytys, vähän lapsivettä ja painoarvio vauvalle 4100g ja seuraavana päivänä syntyi ja painoi 4460g ☺

Mulla kans oli paino-arvio rv41 4300g ja parin päivän päästä 4100g, mut silti eivät suostuneet käynnistämään :O siks vähän skeptiset tunteet että sais lupaa nytkään... Neuvolasta sanoivat tänään että pysy tiukkana, sillä aiheellista kuitenkin olis. Mut toki sulla on ollu muitakin syitä käynnistää kun koko :)
 
Mulla kans oli paino-arvio rv41 4300g ja parin päivän päästä 4100g, mut silti eivät suostuneet käynnistämään :O siks vähän skeptiset tunteet että sais lupaa nytkään... Neuvolasta sanoivat tänään että pysy tiukkana, sillä aiheellista kuitenkin olis. Mut toki sulla on ollu muitakin syitä käynnistää kun koko :)
Nyt ei kuitenkaan oo mitään muuta syytä kun tuo vauvan paino vaan että käynnistettäs. Ja lääkäri sitä ite ehotti et kun 4kg alkaa lähenee niin käynnistettäs. Mutta Saapa nähä mitä ens ke synnytyssairaalaan lääkäri sanoo.. ☺
 
Nyt ei kuitenkaan oo mitään muuta syytä kun tuo vauvan paino vaan että käynnistettäs. Ja lääkäri sitä ite ehotti et kun 4kg alkaa lähenee niin käynnistettäs. Mutta Saapa nähä mitä ens ke synnytyssairaalaan lääkäri sanoo.. ☺
Toivotaan että saadaan tahtomme läpi! :D lääkäristähän se varmaan on paljon kiinni että minkö tuomion saa... Onneks nyt on aika herkillä, ehkä muutama tippa poskella auttaa asiaa ;)
 
Onko sulla pahakin radi jos sen takia käynnistetään?

Minulla on insuliini menossa ja silloin mielellään käynnistävät aiemmin. Tosin ruokavaliolla ja lääkkeellä arvot on pysynyt nyt hyvinä. Insuliinin nostoa ennakoitiin 26ky, mut pärjäänkin 14ky :) Tietää vaan tosi tarkkaa syömistä. Paino-arviota on heitetty 3,9kg laskettuun ja toivoisin, ettei anneta kasvaa paljoa yli. Tosin esikoinen painoi yli 4,2 kg, joten voihan se olla ettei ne hätiköi käynnistyksellä. Silloin ei ollut radia. Tiedäpä näitä... :)
 
Ihme masokisti sitä pitääkin olla. Mun vauvalla on tapana pitää iltaisin urheilutreenit (en tiedä tanssiiko se lattareita vai treenaako futista vai molempia samaan aikaan). Huvittavuutensa ohella tää toiminta on usein enemmän tai vähemmän epämukavaa ja jopa kivuliasta ja siksi en ole ollut aina täysin innostunut tästä harrastuksesta. No, tänään tyyppi sitten päätti jättää treenit väliin, niin johan mun oli pakko nousta ylös ja töniä se hereille, kun rupesi ihmetyttämään, mikä sillä nyt on. Nyt on treenit taas käynnissä ja voin mennä rauhallisin mielin nukkumaan. Ai niin, paitsi, että joku myllää mun mahassa, niin etten pysty nukkumaan. <3 39+1, maali häämöttää...
 
Onko kaikki synnyttämässä, kun täällä on niin hiljaista? Vai niin kypsiä koko odotukseen, ettei jaksa enää kirjoitella? :D
 
Ei toivookaan.. vois kyllä jotain jo tapahtua. Selkä alkaa kipuilla ja yöt katkonaisia...
 
No on meitä kaksi sitten kuitenkin. :) Muoks: Tai kolme, ei näkynyt edellinen kommentti vielä kun kirjoitin.
 
Hiljaista on juu. Oon yrittäny nukahtaa nyt tunnin, mutta pimu puljaa meneen niin ahkerasti ettei tästä tuu mitään... Kerrankin kun olis aikasin päässy nukkumaan.

Tuntemuksia kyllä alkaa olemaan! Tiukkoja supistuksia ja painetta alhaalla. Mulla supisteli koko torstai-illan kun muistin että nännien stimulointi voi saada aikaan supisteluita, ja siihen päälle vedettiin miehen kanssa vielä iltajumppa ;) :D eli, hierokaa (tai pistäkää puolisonne) hieromaan nännejä ;)
 
Hiljaista on juu. Oon yrittäny nukahtaa nyt tunnin, mutta pimu puljaa meneen niin ahkerasti ettei tästä tuu mitään... Kerrankin kun olis aikasin päässy nukkumaan.

Tuntemuksia kyllä alkaa olemaan! Tiukkoja supistuksia ja painetta alhaalla. Mulla supisteli koko torstai-illan kun muistin että nännien stimulointi voi saada aikaan supisteluita, ja siihen päälle vedettiin miehen kanssa vielä iltajumppa ;) :D eli, hierokaa (tai pistäkää puolisonne) hieromaan nännejä ;)

Mielelläni kokeilisin tota! Lainaisko joku mulle miestään sitä varten? ;)
 
Ei täälläkään yhtään mitään! Paitsi suurta turhautumista mutta se ei taida synnytystä edistää.
 
Takaisin
Top