Iines: jotenkin ei ollenkaan yllätä, että sillä mantereella on turvakaukalon asennuksen tarkastuspisteitä. Tuntuu, että jenkeissä on paljon kivaa, mitä täältä puuttuu, mutta sitten kanssa melkoinen määrä sellaista..hmm.. aikas turhaa[:D]
Mammaliina: oon kanssa päättänyt, että meille ei hetkeen syntymän jälkeen oteta vieraita, paitsi mummot ja vaari saa tulla, mutta kaverit sitten vasta vähän myöhemmin, että ensin itse on tottunut vähän uuteen asukkaaseen.
Vauvan tarpeisiin on mennyt..
Yhdistelmät~400 (uutena), Pinnasänky 70 (huutonetistä), Taitettava hoitopöytä 0 (sain yhdeltä ihanalta ihmiseltä[;)] ),Hoitoalusta 10, Vaateet ym. harsot, pyllypyyhkeet~ 100 (suurin osa saatu, äitiyspakkaus), Kestot~ 50 (käytettyjä huutonetistä+ muutama uusi), Itkuhälytin 10 (huutonetistä, meil on niin pieni kämppä et en tiä tarviinko), Mobile+ vuodekatos 10 (Huutonetistä+ ikeasta)
Vielä hankkimatta:
Turvakaukalo ~ 150 (miehen täti tosin luvannut hankkia, onneksi), Kertisvaippoja alkuun, Apteekista tarvittavat, Vaipparoskis, Vaippapyykkikori
Puuhamatto (baby showereiden toivelistalla), Kantoreppu/liina (Baby showereiden toivelistalla), Amme (baby showereiden toivelistalla)
Kyllähän noista näyttää ihan kivasti tulevan, vaikka ollaan kanssa kaikkea mahdollista saatu ja oon ahkerasti käyttänyt huutonettiä. Ei olisi uskonut, mutta onneksi nyt jo suurin osa hankittuna. Ihan hyvä oli tehdä invistä tässä vaiheessa, että tietää vähän mitä pitää vielä hankkia..
Aivan loistava tuo Confetti- liikeen linkki. Ihan pakko saada se minni-hiiri aiheinen kakunkoriste. Ja tottakai vaahtokarkki -ideaa saa käyttää ihan vapaasti. Suolasista tarjottavista on enemmänkin päänvaiva, kun tavallinen kakkukahvitus tarjoiluna, mutta joukossa on muutama kasvissyöjä. Oon aatellut myöskin muita tarjottavia vähän niinkuin lastenkutsujen malliin, kun nehän on kuitenkin vauvan ensimmäiset juhlat, vaikkei juhlakalu pääsekään vielä itse käsiksi herkkupöytään, mutta äiti pääsee[:D] Vaahtokarkkien lisäksi on paljon niitä macaron-leivoksia kaikenvärisenä, niin niitä ajattelin kanssa
http://4.bp.blogspot.com/_Mt3HoFUyCNM/SgNNC9xTm3I/AAAAAAAAFsw/FnzU2SQpxWQ/s400/macaron1.jpg
Juhlan paikka, mutta ei vaan jaksa, eikä oo rahaa mitään juhlia[:@]... Sain just viimeisen koulutehtävän valmiiksi ja pakettiin. Nyt voi alkaa oikeasti lomailemaan, vaikkei tää enää ihan lomalta tunnukaan, kipuilujen ja hunounisuuden ja liian kuumuuden takia

Viime yönä ihan tosissani mietin, että pitääkö soittaa kättärille, kun oli melkoiset menkkakuumotukset, häpyluustahäntäluuhun repeää fiilis, etten saanut kipujen takia nukuttua. Päädyin kuitenkin siihen, et odotan vielä tunnin ennenkuin soitan ja sitten olin onneksi nukahtanut. Koko päivän on säännöllisesti kipuillut vatsa, enkä oikein tiedä, että pitäiskö soittaa neuvolaan vai ei, kun ihan normaalia elämää tuntuu asukki kuitenkin viettävän.
Sellaista tällä erää. Huominen piti viettää ihan vaan sohvalla makoillen, välittämättä tästä sotkusta, mutta yksi kaveri onkin tulossa kylään, ihan kiva toisaalta, mutta kohta pitää vähän siivota. Sitten la onkin miehen synttäreiden 2. osa ja su lähden mutsille lomalle ensi viikoksi, josta kotiudun sitten meitin kahvitteluihin mennessä[:D] Sitten alkaakin vaavin odottelu ja viimeiset valmistelut: lakanoiden ompelua+ vähän shoppailua, baby showerit, kampaaja jne.. Toivottvasti sitä lomaa ja lepoakin ehtii johonkin väliin[:D]
Nyt sohvalle hetkeksi vaakatasoon..