Helteestä: Semmoista vaan, että muistattehan juomisen lisäksi myös kivennäisaineet. Esim. banaanista saa kaliumia ja itse oon syönyt nyt magnesium-pillereitä, kun magnesium-hukkaa voi aiheuttaa sekä raskaus, hikoilu että nää mun korkeet sokerit ja lisäksi vielä se supistustenestolääke vaikuttaa kalsiumtasapainoon, mikä voi aiheuttaa magnesium-hukkaa. Olo ollut paljon parempi sen jälkeen kun oon magnesiumia syönyt ja varsinkin niihin sydänkipuihin ja -tykytyksiin on auttanut. Ja kivennäisvesikin olis näillä helteillä parempi kuin pelkkä vesi. Ja natriumia myös hikoillaan pois, joten jotain suolaista saa mielellään nyt syödä.
Mammaliinalle jaksamista oksentelun kanssa. Voisiko olla kyse loppuraskauden pahoinvoinnista? Joillekin kuulemma iskee lopppuraskaudesta sama kuin toisilla alkuraskaudesta ja joillekin sekä että. JOka tapauksessa varmaan kannattaa olla tiiviistä yhteydessä neuvolaan/päivystykseen, jotta vointiasi ja nestetasapainoasi tutkittaisiin ja seurattaisiin.
Omia uutisia: Synnytyskanava ei oo auennut enempää, sanoi ultralääkäri tänään, mikä helpotus! Näyttäis tää akuutti synnytyksen käynnistyminen tosiaan seisahtuneen. Pojun painoarvio oli tänään jo 1700 g eli edelleen keskikokoinen mukula olis tulollaan ja toivottavasti pysyis mieluiten vähintään elokuun lopulle masussa, mutta onneksi painoa jo tuon verran, jos nyt alkaisi jo aiemmin syntymään. Nyt onneksi näyttää aika hyvältä, mutta tarkkana tietysti edelleen saa olla ja hyvin helposti rupeaa edelleen supistamaan, joten lepoa edelleen. Huomenna tulee 32 viikkoa täyteen. Sokruista sain soittoajan viikon päähän. Arvot olleet kunnossa pari päivää, mutta kun en oo oikein ehtinyt/jaksanut syödä kunnon aterioita (helle, sairaan kissan hoito sun muu rumba), niin sillähän nuo ovat pysyneet kuosissaan... Aiemmin paskoja sokeriarvoja lähes päivittäin. Lääkäri ymmärsi tämän ja siksi mietitään lääkitysasia vasta viikon päästä.