Heinäkuun höpötykset

heissan !

sikapiikistä ite olen sen joskus ottanut kun sai. En sen enempää aatellut. Mun siskokin otti sen raskaana ollessaan. Mäkin olen astmaa sairastava ja keuhkot ei niin hyvässä kunnossa niin en halunnut sairastaa sitä.

Mäkin näin ihan ihme unia viime yönä. Oon nähny unta että ollaan oltu jossain pirskeissä ja oon juonut siideriä. Ja sitten kun oon ollut pikku hiprakassa siinä niin muistanut vasta että oon raskaana, sitten siinä pillittänyt että oon ihan paska äiti kun en edes muista ja nyt on pikkunenkin kännissä[:D][:D][:D][:D] Ihan ihme uni[:D]

Mulla menee päivät lepäilemällä. Kuumetta pois nukkuessa.
Tiputtelua tuli pari tippaa ja loppui siihen, ei ole takaisin tullut.
Nyt mulla on kadonnut pahoinvointi melkein kokonaan...
Toivotaan ettei nyt meinaa mitään.
Mulla on lekuri aika ens torstaina, saan sen jälkeen tietää
vasta ultra ajan. Toisaalta tekis mieli käydä vielä yksityisellä
ennen sitä..
 
Heippa taas kaikille!!
 
Hirrrmusesti onnea myy77:lle tuplista, aivan ihana juttu!!! Mulla on kummaltakin puolelta serkut kaksosia ja miehen siskot on kaksoset, onhan ne ihania! [:)]
 
Kiitos kannustuksesta ja tsempistä yönsäde, ihanaa!! [:)]
 
Minä kävin tänään siellä neuvolassa, olipas paljon mukavampi kokemus, kuin luulin ja saan onneksi jatkaa samalla "tädillä", vaikka en kuulukaan oikeasti tuohon neuvolaan!! [:D][:D][:D][:D] 
 
N. 2 viikkoa np-ultraan, en malta odottaa, että pääsee näkemään pienokaisen!! [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
 
Lisää neuvolakäynnistä kirjotan tuonne neuvolajuttuihin, mutta erittäin positiivinen kokemus oli kaiken kaikkiaan! Ai niin laskettu aikakin muuttu päivällä, joten nyt se la 22.2. eli menossa tänään 8+2, täytyy vaihtaa se tuohon lillypiehin [:D][:D]
 
Yönsäde:
Nyt kiinni vaan mieheen ku sika limppuun, jos yhtään siltä tuntuu!! [:D] [:D] Ihanaa, että sulla on parempi olo! [:)] Tosiaan soitin sinne neuvolaan, ei pitäis olla huolta siitä rokosta, huh! [:)] Mies on nyt kääntäny Tikkurilan ylösalasin ja ehtiny mulle jotain raskaus-lehtee, mutta ei oo löytäny, raukka. [:D] Pitää siis tyytyä Kaksplussaan... [:)]

Nyt se ukkonen sitte tulee!! [:)] Jyrisee, piti jo repiä johot seinistä, onneks on läppäri ni ei tarvii olla poissa koneelta. [:D] Kamalaa, minkälainen oon. Toivottavasti loppuu jyrinä ennen kuutta, kun tulee 16 and pregnant. Kattooks kukaan muu sitä? Huh mitä meininkiä siinä aina välillä, kunnon teinejä kyllä... Siitä saa ainaki itsevarmuutta omaan äitiyteen, jos ei muuta. [:D] No eilisessä jaksossa oli ihan järkevän olonen se pari.
 
HUOMENTA KROOH PYYH,

...Tänään nousin klo.4.Keitin kahveet,join ja lähdin pihalle oksentamaan [;)][:D][:'(]
Tuli siis ihan karmee olotila..kiitos kaffeen [;)]

JENSKA84: Oleppas hyvä [:)]
Saat kyllä todellakin olla itsestäsi ylpeä [:)][:)]
Vielä tännekin puolelle neuvola onnittelut!!

MIMMU87: Heh ja köh [&o][:D]..Mulle sitten iski iltasella jälleen pahaolo ja arvaas vaan,että olinko sitten sessykkäällä päällä [&o][:'(]..no pashan marjat..käänsin vain kauniisti jälleen kylkeä miehelleni ja rupesin nukkumaan [:D][:D]
Nooh,positiivaristi kun ajattelen asiaa,niin kyllä tämä olo kohta tästä vetreentyy ja sessykin alkaa jälleen maittaan [;)]
En ole tuollaista ohjelmaa vissiin ikinä kattonutkaan [8|]?Miltä kanavalta se tulee?
Kattelen aina Fakta kanavalta synnytyssairaalaa..se on kiva [:)]
Tuota 9kk lehteä ei kaikissa kaupoissa olekaan.Meidän tuppukylän kaupassa sitä nyt ei tietenkään olekaan [:D]..sehän olisi ihme ja minä vissiin ainut sitä lehteä ostava [;)]
No,mutta asiaan..Kun käydään Treella joskus,niin Citymarketista löytyy kyseistä lehteä [:)]

OMAA: Tuossa alussa tulikin jo "uutiset" [;)]
Oikeesti..ulkona on paljon mukavampaa oksentaa [:D]..Siellä on raikasta ja samalla voi kuunnella lintujen laulua [;)][:D] *jeps jeps,taas tyhmä juttu [&o]*
Olen siis nukkunut tosi vähän..Nousin jo neljältä,joten ei ihmekään,jos loputkin aivojen rippeet sulavat [;)]

HYVIÄ VOINTEJA [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 9+3
 
Yönsäde kiitos tuosta sikainfluenssa tiedosta. Olenhan mä sen kuullut, silloin syksyllä mitä noi riskiryhmät on,
mutta nyt en jotenkin osannut yhtään ajatella... Mietin vaan, että onko sitä testattu tarpeeksi, että ei aiheuta haittaa sikiölle.

Mutta nyt kun kirjoitit asian noin, niin tottakai sen otan :) Eiköhän sen neuvolasta saa kun vaan pyytää :)

Mulla ei ole kukaan tuttu sitä sairastanut, niin se tuntuu niin kaukaiselta.


Ultra oli tosiaan eilen. Nyt tästä raskaudesta tuli totta! (vaikka varhaisultrassa kävinkin)
Pienen pieni 6 cm pitkä pötkylä siellä heitti kuperkeikkaa ja pyöriskeli.

AIVAN IHANAA <3

ja np oli alle millin.
 
Jess! Varhaisultrassa käytiin eilen: siellähän se pikkunen sydän löi niin vimmatusti! Ja juuri niin pitkällä oltiin kun olin laskenut. Eli tänään alkaa 10. viikko.

Ihanaa saada selvyyden että siellä jokin elää ja voi hyvin. Jopa liikkui hieman tutkimuksen aikana.

Seuraava haaste on selvitä tuon seulonnan. Toivottavasti kaikki hyvin.

Ja huomenna alkaa uusi, täysin savuton elämä. Mies jää lomalle ja yhdessä tuemme toisiamme lopettamaan!

Tekis mieli juhlistaa ultraa lasillisella, mutta ehkä odotan vielä että eka kolmannes on ohi.

Onnea Myy77!! Ihania uutisia!

/Jenni
 
MOIKKA TÄNNEKIN,

BUBBLE: Olehan hyvä vain [:)]
Toivotaan nyt vain,ettei sikainfluenssa rantaudu tänne enään!
SUUREMMOISET NP-ULTRA onnittelut [:)][:)][:)]
Ihanaa,että kaikki oli siellä hyvin!!!!!
ONNITTELUT maagisesta 12-viikon täyttymisestä [:)]!!
Se oli siinä sitten [;)]

JENNI74: Suuremmoiset ultra onnittelut [:)][:)][:)]
Ja tsemppiä tupakoinnin lopetukseen!!

OMAA: Olin jo aamusta visakoivuja karsimassa,kun ei ollut vielä kovaa hellettä ilmassa.
Ihanaa noiden pikkuvilpereiden kanssa on tehdä hommia tuolla metsässä [;)][:-][:D]
No,sain minä siellä jotain aikaiseksi [:)]

Oksensin aamulla kaurapuurot jälleen suoraan pensaaseen [:'(]..Oli tosiaankin ihanaa oksentaa juuri syöty puuro ja mustikkakeitto..yök yök.
Mutta sitten olo helpotti,kun vatsa oli jälleen ihan tyhjä.Söin sitten pienen suolapalan ja painuin mettään..ihmeen hyvin jaksoin.

Jeps köps..luin juuri vauvakirjasta,että näillä minun viikoillani eli rv9+ pitäisi pahoinvointi alkaa helpottamaan.Ja äidistä voi tuntua,ettei edes olisi raskaana [:D][:D][:D]..joo joo,mulla käy ihan päinvastoin;tuntuu,että olotila vain pahenee.

HYVÄÄ LAUANTAITA KAIKILLE [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 9+4
 
Hellou!

Tänään on etonut ja on pitänyt kyllä yrittää tsempata noiden juomisten kanssa. Vesi alkoi tökkiä samaan tyyliin kuin pahoina krapula-aamuina, joten siirryin kivennäisvesilinjalle.

Kävin hypistelemässä vauvavaatteita, mutten kumminkaan vielä mitään ostanut. Itselle ostin pari paitaa, jotka on sopivan löysiä mahan kohdalta. Voi sitten hyvin yrittää hieman peitellä, jos ei halua heti mahan näkymisen jälkeen kaikille kertoa. Ostin lankaa ja meinasin kutoa nutun ja villasukat[:)]
 
Mulla on kanssa tänään tehnyt pahaa, eikä ole maistunut oikein mikään [:'(] Pieni ongelma on, mun tekee ihan sairaasti mieli kahvia! Ongelmana on että kahvi maistuu tooosi pahalle (en oo muutamaan viikkoon juonu kuin pari hörppäsyä päivän mittaan). Täällä siis keitellään kaffetta, vesi kielellä maistetaan ja se maistuukin ihan p***lta [8|] Sitten taas vähän ajan kuluttua haluan kahvia... Mietin että auttaisiko kahvijäätelö tähän ongelmaan.. Täytynee testata!

Huomasin tuossa että rinnoissa on tapahtunut äkillinen kasvupyrähdys, tursuavat oikeesti ulos rintsikoista.. Joko uskaltais ostaa ihan imetysliivit? On varmaan tukevat ja mukavat näiden kipeiden palleroiden "pidättelyyn" [:D] Tänään on myös masussa tuntemuksia ollut, pientä vihlontaa, mutta ei todellakaan tee kipeää. Paljon oireita tänään, ihanaa tuntea itsensä raskaaksi [:D]

Siinäpä tuli omaa napaa ihan kunnolla [:)] Kaikille mukavaa päivän jatkoa [:)][:)]
 
Helou!
 
Yönsäde:
Se 16 and pregnant tulee MTV:ltä. [:)] Onko ollu minkälaiset olot, ja joko oot miehes kimppuun päässy? [;)] Mulla edelleen tekee tavallista enempi mieli. No, mies ei valita. [:D]
 
Muuta: Sain tänään kerrottua raskaudesta pomolle, joka on reilu 40v mies. Oon ihan liian kiltti, pelkäsin vaan että nää jää täällä kuseen ku pitää löytää amk:n käyny sijainen jne. Mutta hyvin meni kyllä! [:)] Pomo onnitteli ja sano, että jos vähäkään tuntuu ett oon kykenemätön tai väsyny työhön, ni pitää heti saikkua hakea, he saa kyllä tuntilaisia tekemään mun vuorot. Että ei pidä riskeerata millään tavalla vauvaa tai ittee. [:)] Hyvä mieli tuli, nyt voi oikeesti sit olla pois jos siltä tuntuu, eikä tarvii väkisin tehä töitä. Jotenki oon taas ihan hullun väsyny olo, ei mikään oikein huvita. Onneks enää viikko töitä ja sit kahen viikon loma huh! Sitäki vaan stressaan jo etukäteen, että ollaan menossa ens viikolla parin asukkaan kanssa mökille ja siel on ulkohuussi. Viime yönäki juoksi varmaan viis kertaa vessassa. [:D] [&o] No, pitää kykkiä sitte jossain rappusten takana, jos se vessa on kaukana.... Pimeet yöt on jo. [8|]
 
Näin viime yönä raskaus-/vauvaunia taas. Ekassa unessa join alkoholia, ja olin silleen, että eihän se pari paukkua haittaa. Olipa ihana herätä ja huomata, että se oli unta! Tosi ahistava olo oli siinä unessa. Toisessa unessa sain keskoskaksokset. Ne oli niiiiiiiiiiin ihanat, poika ja tyttö, ja sitte harjoteltiin sen pojan kanssa imetystä siinä. Se oli kiva uni. [:)] <3
 
Eipäs tänne muuta sen erikoisempaa. Voikaa hyvin! [:)]
 
Heh joo, unohtui tuosta mun aiemmasta ostoslistasta... ostin tänään myös kahdet uudet rintsikat, kun vanhoista tursuaa ikävästi... no eipä ollut ihme! Kuppikoko muuttui kahdella[;)]
 
HUOMENTA HUOMENTA,

MIMMU87: No arvaas vaan [&o][:D]..Täällä on jatkunut todella kiihkeä jakso *viheltelee viheltelee* [:D]
Mulla siis pahenee vain tämä olotila..eilenkin olin koko päivän ihan kipeä [&:].Yökötyksiä tuli vähän väliä ja ruokaa ei pystynyt syömään.Nestettäkin meni ihan väkipakolla alas.
Eli meillä alkaa uudelleen sessyelämä vasta,kun tämä karmee olotila väistyy.
Tää on ihan metästä tämä selibaatti,kun ei tällaiseen olla totuttu [;)]..muutakuin jokaisen raskauden alussa [:D].Mutta siis normaalistihan meillä kyllä salamoi makkarin puolella [8D][:D]
Toi on ihanaa,että teillä on vipinää kammarin puolella [:)][8D][:)][8D][:)][8D]
Ihana pomo sulla [:)]!!

OMAA: Eipä tänne mitään erikoista [;)]..sama olotila jatkuu.Pieniä hetkiä on päivän aikana,että ei ihan niin paha olo ole.
Huomenna onkin sitten se eka neuvola ja saapi sitten nähdä,että kuullaanko jo ne sydänäänet [:)]

HYVIÄ VOINTEJA!!!!

Yönsäde ja Mini rv 9+5
 
Huomenia!

Ihan outoo ja ikävää lukea, esim. Yönsäteen ja siis muidenkin kauheesta pahoinvoinnista! [&:] Itelläkin on ollu jotain, mut ne on niiiiin pientä, ku vertaa monen muun pahoihin oloihin! Toivottavasti teillä olot helpottaa ja PIAN!! Yönsäde vaikuuttaa vielä niiiin touhokkaaltakin [:D]

Sitä mun piti tulla kertomaan, ku sattu vähä hassu juttu eilen [:)] Menin taloyhtiön naisten saunavuorolle, niin siellä yks jo eläkkeellä oleva perhepäivähoitaja kysy multa, et "joko sinä toista odotat?" [:D] Siis, joo-o 9:VIIKOLLA!! [:D][:D][:D] Jotku ne vaan näkee.

Mukavaa päivää kaikille!
 
Pepiluis: Toi on ihan uskomatonta miten jotku näkee sen heti. Silloin alkuvuodesta kun tein ekaa kertaa positiivisen testin, pyysin äippää meille kyläilemään ja meinasin että kerron sille asiasta. Noh, äippä ei sitten ehtinyt edes ovesta sisään ku totes että eikö niin että oot raskaana? Hieman meinas naurattaa.. Eikä siinä sitten mitään, kun tuosta keskenmenosta oli kulunut noin 2kk, kahviteltiin taas mutsin kanssa. Yht'äkkiä se katto mua jotenki tosi oudosti ja totes että oot taas raskaana mihin itse totesin että en ole. Noh, muutaman päivän päästä tein positiivisen testin.. Tästä ku oon mutsin kanssa puhunut niin se väittää että sen näkee silmistä jos joku on raskaana [:D]

Tosta pahoinvoinnista vielä.. Mun alko eilen tekemään ihan sikana mieli pizzaa. Kävelin sitte lähimpään pizzeriaan sitä hakemaan, mutta kun pääsin kotiin, teki ajatuskin pizzasta tosi pahaa. Söin väkisin yhden palan sitä ja oksensin senkin sitten pihalle [:D] Hyvin käytetty 8€ taas...
 
Meillä töissä myös yks työkaveri, sano että joo, mä arvasin kun kerroin sille olevani raskaana. Ei osannut selittää mistä arvasi, mutta oli täysin varma asiasta. On se hassua :).

Ihanaa kun ilma on vähän viilenny! Alkuviikosta oli tosi hurja ukkonen. Tuli ihan lapsuus mieleen kun tunnin pyöritti ukkosta tuossa ihan yläpuolella. Välähteli ihan koko ajan ja jyrinä oli tosi hurjaa. Se kyl otti suurimman hikipiikin pois tuosta lämmöstä. Eilen oltiin koko päivä Hailuodossa ja siellä oli sellainen normaalin lämmin eikä sellanen trooppinen kuumuusläkähdys. Tänään onki sit taas tuullu ja ollu melkoisen harmaata.

Hansulainen: Mulla on melko usein ihan samanlaista, että tekee hirveesti mieli ja sitten kun saa ruoan nenän eteen niin hyiyäk. On hieman raivostuttavaa varsinkin jos käy just hakemassa vaikka pitsan :P. Eilen illlalla oltiin puistossa parin kaverin kanssa ja sit kun lähdettiin kotiin niin halusin mäkkärin kautta. Hirvee himo oli juustohampurilaiseen ja ranskalaisiin mut sit kun kotiin päästiin niin ukkohan siitä ruoasta suurimman osan söi xP. Ei vaan kyenny.

Mä palasin saikulta töihin torstaina ja jaksoin töissä ihan ok. Hirveesti kyllä tuntuu väsyttävän ja sit meillä on töissä härdelli kun on vielä kunnan kesäpäivystys päällä. Onneks sitä on enää vaan pari viikkoa jäljellä niin pääsee taas normimeininkeihin. Olot on ollu nyt ihan hyvät. Huono olo tulee lievänä enää vain jos ei syö tarpeeksi usein. Oon tosi iloinen ettei kestänyt tuon pidempää ja toivon tuhannesti ettei tuliskaan enää huonoja oloja. Huimausta on ollu tosi paljon ja välillä tulee nopeesti sellanen hirveen voimaton olo vaikka oiskin syöny ja juonu kunnolla. Neuvolaa odottelen kovasti, vielä viikko pitäs jaksaa ootella :).

Adalmis ja möttönen 8+1
 
Aluksi oli pahoja oloja enemmän, ne helpotti syömälä jotain pientä- myslipatukat ja jogurttijuomat ykkösiä :). Kun ei antanut nälän tulla niin paha olo pysyi paremin poissa. Kiloja on kyllä kertynyt jo 3!!(mutta sitä osattiin arvatakin kun olen/olin hieman alipainoinen)

Ensi viikolla pitäisi istua autossa n. 8 tuntia. Siitä en tiedä kuinka käy. Viimeksi 5 tuntia oli aika tuskaa, mutta siitä on jo kuukausi aikaa. Oireet vähentyneet nyt viimeisen viikon aikana. Musta kyllä varmasti jo näkee et oon raskaana, mutta ei töissä ainakaan kukaan kehtaa sitä ääneen sanoa :). Maha pömpöttää varsinkin istuessa, mitä ei ole 5 vuoden työrupeaman aikana ennen ollut. Lisäksi oon vaihtanut kahvin teehen melkein kokonaan.

 
 
Oireista sen verran et olen kokenut; rintojen arkuuden ja välilä kovaa kipua, pahoinvointia, jatkuvaa pissaamisen tarvetta ym.. Mutta yleisesti nämä olleet onneksi eri aikoina. Pahimpana olen kokenut huimauksen, jota vieläkin välillä. Mutta tosiaan oireet helpottaneet jo.
 
Pikakatsaus,

[:)]HYVÄÄ MAANANTAITA KAIKILLE [:)]

PEPILUIS: KIITOS [:)]
Saat olla todella onnellinen,jos et ole kärsinyt kovin pahoista oloista [:)]
Eikö sulla tullut Esikoisestakaan mitään pahempia olotiloja?
Toiset ne näkee vain raskaudet niin hyvin [;)]
Jotkuthan näkevät raskauden äidin silmistä [8|][:)]
Jos mun vatsan joku vieras näkisi paljaana,niin varmasti heti huomattaisiin tämä raskaus.On se niin pömpöllä aamusta iltaan [:D]

OMAA: Mitäs tänne [;)]
Minäkin tosiaan yritän väkipakolla syödä pieniä suupaloja usein,mutta mulla on niin hankala aina tämä pahoinvointi,että oksennan sitten sen pienenkin suupalankin pois [:'(]
Mutta en tietenkään aina,mutta jos väkipakolla yritän syödä.Enhän minä nyt hengissä enään olisi,jos kaikki oksentaisin pois [:D]
Mutta kyllä tämä taas ajallaan helpottaa tämä paha-olo [:)]

Jeps..tänään klo.14.30 on sitten eka neuvola.Jännityksellä odotan,että saanko kuulla sydämen jumputuksen [:)]

VOIKAAHAN HYVIN [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 9+6
 
Yönsäde, mulla oli esikoisesta vielä vähemmän pahoja oloja kun nyt! Sillon en tainnu halailla pönttöö kertaakaan ja tälläkin raskauskerralla tähän mennessä vaan kahdesti ja niistäkin on nyt jo viikko tai kaks [:D]
Toivottavasti teillä kuunnellaan sydänäänet ku meillä ei täällä kuunneltu! [:(]

Jenni74, ookko malttanu olla erossa tupakasta? Itekki lopetin esikoista oottaessa heti ekalla viikolla ko sain tietää raskaudesta. Kaikki alko sit kohta maistumaan iha sika suolaselta [:-][:D] En tiiä kummasta se johtu, tupakoinnin lopettamisesta vaiko raskaudesta. Ehkä molemmilla oli vaikutuksensa [:)] TSEMPPIÄ!

Mites kullakin, ajattelitteko ottaa sukupuolen etukäteen selville? Sehän sitten rakenneultrassa hyvällä tuurilla näkisi [:)] Joka paikassa ne tosin ei taida sitä nykyään kertoo, mikä on toisaalta ihan ymmärrettävää. Kaikki vanhemmat kun ei ilmeisesti ymmärrä että virhearviointejakin sattuu.. Me oltaisiin esikoisesta haluttu tietää, mut Tyttö oli aina sen verran "huonossa" asennossa, ettei siitä saatu varmuutta [:D] Rakenneultrassa joskus 21. viikolla lääkäri vinkkas suuremman mahdollisuuden olevan tytön puolella (sanoi, että sen verran on hatara arvaus, että älkää kertoko muille [:)]) ja sit jokusen viikko myöhemmin kävin KSKS:ssa panikoimassa vauvan liikkumattomuutta (väärä hälyytys) ja siellä sit ultrasivat kans. Tämä lääkäri sanoi näkevänsä pallit, muttei itse pippeliä. Niinpä se sano, et voi nämä olla turvonneet häppäritkin. Ja nepä ne sitten oli [:D] Onneks me ei kumpaakaan lausuntoa otettu mitenkää vakavasti vaan oltiin koko ajan et kumpi vaan voi tulla. Nyt sitten en tiiä kyllä yhtään et kumpaan suuntaan kallistuis!! Mies ois selvittämisen kannalla. Esikoiselta oli päinvastoin aluks, et mä halusin tietää, mies ei. Mut sain sit taivuteltua muuttamaan mielensä [:D] Koska sehän ei onnistus, et toinen vaan tietäs! Ei ainakaan meillä! [:D]

Joko muuten ootte nimilistaa hahmotellu? Tai kuinka moni edes tekee sellasta? [:D] Mä ainaki teen [:D][:D][:D]
 
Heippa odottavat ystävät!

Kivaa kun täällä palstalla keskustelu on aktiivista, tykkään lukea teidän juttuja [:)]

Joku kysyi 16 and prengnantista, mä oon sitä katsellu. Onhan ne mammat siinä melkein puolta nuorempia kuin mä, ja ajatusmaailma hieman eri kuin kolmekymppisellä.. Mut kiva kattoo suloisia vauvoja [:)] 

Eilen tuli ykköseltä kolmen maissa joku ohjelma jossa käsiteltiin raskautta, katsoiko kukaan? Oltiin just kylässä ja sivu silmällä huomasin että siellä ultrattiin ja vauva nyökytteli massussa [:)] Kyläpaikassa ei tiedetä raskaudesta, yritin olla kiinnittämättä huomiota telkkariin [;)] Taisi olla peräti suomalainen ohjelma?

Pepiluis, me tahdotaan tietää sukupuoli! Jo ennen raskautta oltiin jo sitä mieltä. Muutama nimivaihtoehtokin on ollut mietittynä jo vuosia, eiköhän niistä joku meidän pikkuselle sitten tule [:)]

Yönsäde, kerrohan sitten heti neuvolauutiset!! Mulla on ylihuomenna eka neuvola, jee ja jännitys!

Tänään täällä sitten alkoi jo kymmenes raskausviikko, 9+0 ja kaikki edelleen hyvin. Toivotaan että jatkuu samaa rataa helmikuulle asti! Kuten myös teillä kaikilla muillakin [:)]
 
Takaisin
Top