ILTAA,
RONNY: Mulla ei edes tullut mieleenkään,että voiko raskaana ollessa mennä joka laitteeseen [:D].
Mutta oma arvioni on,että tässä vaiheessa raskautta kaikki koneet ovat ihan turvallisia [:)]
Sitten,kun maha alkaa olemaan iso,niin tokkopa silloin tulisi mieleenkään mennä mihinkään hurjaan laitteeseen,jossa tulee äkkinäisiä liikkeitä sekä missä turvakaaret puristaisivat masun kohdalta [;)]
Juu,nauratti jälleen ihan itseänikin tuo neuvolan tädin kommentti [:D]..Useasti olen hänen kommenttejaan suodattanut läpi tiheän sihvilän [;)][:D].Hän ei mielestäni ole kauhean järkevä joka asiassa.Monesti olen tiennyt asioista paljon enemmän kuin hän itse.Esim.mitä liikuntaa voi harrastaa raskaana ollessa,terveellinen ruokavalia,raskausdiabeteksestä ja vaikka sf-mitasta.Hän kun enemmänkin menee noiden kirjatietojen pohjalta eikä osaa ajatella asioita yhtään maalaisjärjellä [;)]
Mutta toi oli kyllä pohjanoteeraus,kun hän sanoi,että tokkopa meille nytkään vammaista lasta tulee,kun viisi tervettä jo on [:D] *viheltelee*
Jokainenhan varmaankin tietää sen,että jos vammainen lapsi on tullakseen niin sehän tulee.Sille me vanhemmat emme yleensä mitään mahda ELLEI äiti itse aiheuta vauvan vammaisuutta esim.alkoholia juomalla raskausaikana!
Mutta tokihan tämä ikä vaikuttaa tuohon riskiin saada vammainen lapsi.Kumminkin meillä naisilla alkaa munasolujen laatu heikkenemään jo 35-viiden vuoden iässä ja riski suurenee joka vuodella enemmän ja enemmän.Miesten siittiöiden laatuhan alkaa huonontua vasta 40 ikävuoden jälkeen.
Jeps,eli luulempa,että meikäläinen ainakin nasahtaa tuossa seulassa kiinni..mulla on tätä ikää jo sen verran paljon [&o].Mutta sitä en siis ajattele sen enempää enkä varsinkaan stressaa..otan kaiken vastaan mitä annetaan..tätähän tämä elämä on [;)].
Ja olen lukenut noista seuloista,että ne antavat aika useinkin vääriä vastauksia?
Huh..tulipas taas selitystä [&o]..mutta onneksi sinä olet siihen tottunut [;)][:D]
Hauskaa reissua teille [:)]!!
OMAA: Eipä tänne mitänä ihmeempiä [;)]
Tultiin juuri lasten kanssa vadelmia poimimasta [8D][8D]..Hitsit,kun niitä oli paljon ja ne olivat tosi isoja ja makeita.Huomenna pitää tehdä niistä vadelmakiisseli.
Teki ihan hyvää tuolla pahoinvoinnille nuo tuoreet vadelmat [8D]
Tänään laitetaan teltta pystyyn tuohon pihamaalle..nukutaan siinä sitten yö..jännää [;)]
HYVIÄ ÖITÄ!!!!!!!!!!!!!!
Yönsäde ja Mini rv 10+1