Purri
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Vaunuista: Talvea ajatellen suosittelen lämpimästi ISOJA pyöriä :D En oo koskaa kolmipyöräsillä menny, ni en tiiä kuinka pelittävät talvella, mut ainaki nelipyöräsillä isot pyörät oli niin talven pelastus :) Mä kun tykkään tallustella ulkona lähes säässä ku säässä :) Mut talvella bongasin myös semmosia ikäänku minisuksia, mitä jotkut oli kiinnittäny vaunujen etupyöriin.. En vaa onnistunu löytää mistää kaupasta sellasia :(
Miehestä: Joo herra vie yleensä ihan itse roskat ku aikoinaan sovittiin, että se on hänen hommaansa. Mut jostai syystä se nyt sit vetäs herneen nenäänsä noista. Se nyt tuppaa muutenki olee semmonen, et kerää sitä raivoa pikkuriikkisistä asioista melkee kuukauden ja alkaa sit vasta huomauttelee asioista. Sen takia tollaset jutut onki nii raivostuttavia, ku ei sit koskaa tiiä onks ne oikeasti sen raivoamisen syy, vai onko siellä jotai isompaa takana.
Miehestä: Joo herra vie yleensä ihan itse roskat ku aikoinaan sovittiin, että se on hänen hommaansa. Mut jostai syystä se nyt sit vetäs herneen nenäänsä noista. Se nyt tuppaa muutenki olee semmonen, et kerää sitä raivoa pikkuriikkisistä asioista melkee kuukauden ja alkaa sit vasta huomauttelee asioista. Sen takia tollaset jutut onki nii raivostuttavia, ku ei sit koskaa tiiä onks ne oikeasti sen raivoamisen syy, vai onko siellä jotai isompaa takana.