Pääsinpäs vihdoin taas tänne teidän kuulumisia lukemaan. Meillä on ollut kotona mokkula käytössä aikaisemmin. Nyt taloyhtiön kautta saadaan nopeampi yhteys. Mutta tietenkin mies oli mennyt irtisanomaan mokkulan ennenkuin saatiin uusi yhteys rekisteröityä. Nyt sitten ollaan ilman nettiä kotona, kunnes saadaan uusi yhteys voimaan...
Voi että teillä on ihania ja romattisia miehiä :) Ei omassakaan kyllä ole vikaa, mutta on ihana lukea kaikista tuollaisista romanttisista teoista.
Meriy: Mulla ei ole enää pitkään aikaan mahtunu normaalit housut päälle. Nyt alkaa kinnaamaan jo paitojenkin kanssa. Aika pitkällehän sä olet pärjännyt ilman mammavaatteita :) Toivottavasti teidän juhlat menee omien toiveiden mukaan, kyllä mun mielestä hääjuhlien pitää olla omannäköiset (vaikka ei olisi niitä juhlia välttämättä tarvinnu). Yrittäkää välttää kinaa ja pitää hauskaa, myöhemmin muistatte ne kuitenkin just teidän juhlina.
Raapeli: Onnea poika-ennusteesta ja siitä että kaikki on hyvin :)
Meille tulee kanssa arkkupakastin huomenna. Meillä on kyllä ennestäänkin sellanen jääkaappipakastin, missä pakastinosio on samankokoinen kun jääkaappikin. Mutta miehen mielestä pitää saada kaikki kesän herkut talteen, ja siihenhän ei sitten enää toi pakastin riitä. Se oli sitten käynyt ostamassa meille sellasen pienen arkkupakastimen. Sinne mahtuu sitten mansikat, mustikat, viinimarjat ja kaikki muut. Parasta on, että mies hoitaa myös keräämisen, sienestämässäkin käy vaikka ei sieniä itse syökään. Mutta mulle :)
Nyt se (siis mies) on hulluna innostunut kaikesta luomusta ja on ihan varma, että meillä tehdään kaikki vauvansoseetkin itse... Saapa nähdä :D
Saripink: Mä sain Bolan synttärilahjaksi ja ostin siihen vielä itse hopeisen ketjun. Ketjun kanssa se on mun mielestä paljon siistimpi, kehtaa vaikka töissäkin käyttää.
Mulle oli edelliseen neuvolakäyntiin (1,5 viikkoa sitten) mennessä tullut 6,5kiloa. Viikottainen painonnousu oli jotain 420-450g, ja kuulemma ihan hyvä. Mulla on kesäkuun aikana tapahtunut ihan mahdoton pullataikinaefekti, maha on yhtäkkiä kasvanut valtavasti. Ja nyt taas kasvu hieman rauhoittunut.
Ehkä liittyy tuohon mahan kasvuun, mutta onpa pari viime viikkoa ollut aika tuskaista töissä. Oon siis alalla, jossa istutaan koneen ääressä kaikki päivät, ja nyt on tullut tästä istumisesta alaselkä ja häntäluu niin kamalan kipeiksi. Yhtään ei auta, että jaloittelen ja vaihdan tuolia, kun aamulla on jo häntäluu arka, niin iltapäivällä se onkin jo sitten tosi kipeä. Onneksi enää pari viikkoa lomaan.
Huh, tulipas selostus. Mutta vielä lopuksi: Meillä näkyy jo pikkuisen liikkeet päälle päin <3 Mies on tuntenut potkut jo pari viikkoa, mutta viime viikolla oltiin kesäteatterissa ja kesken näytöksen alkoi kunnon mellastus masussa. Yhtäkkiä huomasin, että mahassa nakyi selkeitä tärähdyksiä potkujen aikana. Vinkkasin siitä sitten miehelle, ja sillä tais mennä koko loppuesitys ihan ohi, tarkkaili vaan masua koko ajan :)