Sokerirasituksessa käyty. Hyi hitto, että siellä oli kuuma! Litku meni ihan suosiolla alas, en pyörtynyt, enkä oksentanut, joten olen todella tyytyväinen. Nyt on molemmat kyynärtaipeet paketoitu sideharsolla ja voi että ihmiset tuijotti kun kävin kaupassa näiden tuppojeni kanssa. Oikeasta kynärtaipeesta ei meinannut ensiyrittämällä tulla verta ollenkaan, minuutin aikana suonesta tihkui yhteen putkiloon hyväksyttävä määrä verta, olin hieman ihmeissäni. Vasemmasta tuli sitten huomattavasti helpommin ja lopulta oikeastakin alkoi verta tulla ihan sopivasti. Kotiin lähtiessä sitten alkoi molemmat kyynärtaipeet vuotamaan niin, että oli pakko laittaa kunnon tupot ja sideharsoa. Näitä pitää kuulemma pitää varmuuden vuoksi puolille päivin.
Tossa meidän tk:ssa on myös näin tiistaisin ruokajono ja vähänkö hämmästyin, kun jonossa oli ihmiset hienoissa vaatteissa ja autolla liikenteessä, eikä millään ruosteisilla rotiskoilla, vaan suhteellisen uusilla ja kalliilla autoilla. Tuli sellainen olo, että meidän pienellä perheellä olisi huomattavasti enemmän asiaa siihen jonoon, kuin suurimmalla osalla niistä, jotka siinä jonossa kyhjöttivät. Vähän siinä teki mieli mennä itsekin jonottamaan, kun mies käveli ohitseni Fazerin juustopatonki kassista pilkottaen, olisi kelvannut mullekin. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että kannan viimeiset hiluni lähikauppaan vaikka vasta perjantaina on miehellä palkkapäivä. Hyvillä mielin poistuin kaupasta mansikkavaahtosuukkojen ja kaakaocappucinon kanssa. Maanantaina saan itse rahaa ja sitten pääsen vihdoin ostamaan itselleni 20 kerran uintikortin, niin pääsen lokakuun puoleenväliin asti uimaan kaksi kertaa viikossa. Josko vaikka uidessa vähän polvienseutu vahvistuisi. Pelkään, että kohta hajoaa polvet alta, nyt jo vetävät oikein komeaa naksnaks sinfoniaa portaissa.