Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En uskaltanut tehdä heti ekaksi sitä clearbluen viikkodigiä joten testasin riittikö 3 tunnin pidätys miten pregheckin testiin. 🙈 Kun heräsin siis puoli 4 ja valvoin hetken niin tuli vessassa käytyä. Tein sitten tämän kun heräsin uudestaan noin 7 aikaa. Vähän pimeä kuva kun vessassa puhelin ei suostunut salamaa pitämään päällä... 🥲

1000010048.jpg

Tuon tuloksen innoittamana tein sen viikkodigin kun olin ottanut muovikippoon virtsaa. 🤣 Niin ainakin samat pitoisuudet oli... Ja taas pimeä kuva valitettavasti. 😵

1000010050.jpg

Niin nyt siis 5+2 ja olisi varmaan eilen jo näyttänyt ehkä ton?? Ainakin epäilen niin...

En uskaltanut tehdä heti ekaksi sitä clearbluen viikkodigiä joten testasin riittikö 3 tunnin pidätys miten pregheckin testiin. 🙈 Kun heräsin siis puoli 4 ja valvoin hetken niin tuli vessassa käytyä. Tein sitten tämän kun heräsin uudestaan noin 7 aikaa. Vähän pimeä kuva kun vessassa puhelin ei suostunut salamaa pitämään päällä... 🥲

View attachment 149894

Tuon tuloksen innoittamana tein sen viikkodigin kun olin ottanut muovikippoon virtsaa. 🤣 Niin ainakin samat pitoisuudet oli... Ja taas pimeä kuva valitettavasti. 😵

View attachment 149895

Niin nyt siis 5+2 ja olisi varmaan eilen jo näyttänyt ehkä ton?? Ainakin epäilen niin...
Ihanaa 😍🙏 varmasti mahtava fiilis nyt ❤️

View attachment 149894

View attachment 149895

Onnea 3+ :sta! 🩷🥳❤️🥰

Tein tänään nyt sunnuntain kunniaksi tämän viikkodigin, 5+4 viikolla ja sieltä se pärähti! 3+ 🙈❤️🥰
Pelotti testata ja jotenkin sitä valmistautui siihen, et se ois ollu edelleen 2-3. En tiedä miksi, jotenkin kai mieli yrittää suojella pettymyksiltä.
Pidätysaika oli 5,5 tuntia.
Isänpäivän kunniaksi ostin miehelle voileipäkakun, juustoleipää ja doris-keksejä. Vietetään nyt sit tälleen pienimuotoisesti ekaa isänpäivää 😊❤️. Sanoin miehelle aamulla, että "vaikka olenkin herneen kokoinen niin olet minulle jo silti tärkeä"

Liitteet

• 20251109_081508.jpg
    20251109_081508.jpg
    312.7 KB · Katsottu: 31
Tänään 4+3, mutta neuvola olisi vasta 10.12…. Varhaisultraan yritän päästä kunnallisella, ja jos ei niin sitten mennään yksityiselle. Ei malta odottaa vielä kuukautta, ennen kuin näkee, onko siellä oikeasti mitään. 🙈

Liitteet

• IMG_5788.jpeg
    IMG_5788.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 47
Tein tänään nyt sunnuntain kunniaksi tämän viikkodigin, 5+4 viikolla ja sieltä se pärähti! 3+ 🙈❤️🥰
Pelotti testata ja jotenkin sitä valmistautui siihen, et se ois ollu edelleen 2-3. En tiedä miksi, jotenkin kai mieli yrittää suojella pettymyksiltä.
Isänpäivän kunniaksi ostin miehelle voileipäkakun, juustoleipää ja doris-keksejä. Vietetään nyt sit tälleen pienimuotoisesti ekaa isänpäivää 😊❤️. Sanoin miehelle aamulla, että "vaikka olenkin herneen kokoinen niin olet minulle jo silti tärkeä"
Paljon onnea! 🩷 Ja vähän sivuten tuota kun kiinnitti huomion, mutta ihanan värinen seinäkö tuo on?? 🫢 Meillä makkarissa vaaleanpunaiset tapetit, mutta laitoin ne ennen kuin miehen kanssa tavattiin ja ennen kuin muutti tänne. Ei varmaan olisi suostunut jos oltaisiin tunnettu ja asuttu yhdessä kun tapetoin makuuhuoneen. 😆 Joten surullista sinänsä jos tai kun muutetaan pois tästä kun vaan 44 neliötä tämä, en varmasti saa vaaleanpunaista makkaria enään...

@Kali Joo, kyllä 😄 Makkarin seinä värissä teknoksen "riga romance", kolme vuotta sitten maalattu kun tein koko talon kattavan sisäremontin ja uudistin kaikki 🥰 Miehen kanssa tavattiin puoli vuotta myöhemmin. Nyt oon miettinyt uudistavani tätä vaan menkööt vielä. (Sävy on oikeasti kylmempi ja punaisempi kuin tuossa kuvassa, näyttää kuvassa jotenkin keltaisemmalta 😄)

Onnea! 😍🙏💯 mulla oli ihan sama fiilis kun tein tuota 2-3 viikkodigiä 🙈 aina ajattelemas pahinta 😂😬
Ihanaa kun vietitte siellä isänpäivää jo 🥹❤️ mäki kysyin mieheltä et miltäs tuntuu olla nyt isä muullekin kun meidän koiralle 😂🙈

Upeita plussakuvia täällä! 😍 Melkein tekisi mieli itsekin ostaa vielä toi digi ja saada tuo 3+, mutta katsotaan nyt. 😄

Tänään leffaviivat piirtyivät lähes samantien tikkuun, joten ehkä tässä ollaan turvallisilla vesillä edelleen. 🥰

Liitteet

• IMG_5086.jpeg
    IMG_5086.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 16
Upeita plussakuvia täällä! 😍 Melkein tekisi mieli itsekin ostaa vielä toi digi ja saada tuo 3+, mutta katsotaan nyt. 😄

Tänään leffaviivat piirtyivät lähes samantien tikkuun, joten ehkä tässä ollaan turvallisilla vesillä edelleen. 🥰
Voi miten ihanaa!! 🥰💗 Minäkin mietin digin ostoa!

@KahdenKirjanpito Mulla ois eka neuvola kans 10.12. Ja varasin ultran reilun kahden viikon päähän.

Hei! Oon seuraillut sivusta näitä keskusteluja, mutta nyt vasta tein tunnuksen. Mulla lapsettomuushoidoista alkanut raskaus ja nyt viikoilla 5+3. Mitä mieltä ootte, onko mun paniikki ihan aiheeton, kun tein eilen (5+2) sen Cb:n viikkodigitestin ja edelleen sain tulokseksi 2-3..😪 4+0 tein edellisen kerran ja sillon tuo 2-3 myös. En tiiä kuvittelenko vaan tai onko normaalia vaihtelua, että raskausoireetki ois jotenki vähentyny tai osittain kadonnu, mutta keskeytyneen keskenmenon mahdollisuus kyllä pelottaa nyt aika paljon.🥺 Voi olla että ylireagoinki, mutta olin olettanu, että saisin jo sen 3+ tuloksen ja osa oliki sen vissiin saanu jo tässä vaiheessa.

Hei! Oon seuraillut sivusta näitä keskusteluja, mutta nyt vasta tein tunnuksen. Mulla lapsettomuushoidoista alkanut raskaus ja nyt viikoilla 5+3. Mitä mieltä ootte, onko mun paniikki ihan aiheeton, kun tein eilen (5+2) sen Cb:n viikkodigitestin ja edelleen sain tulokseksi 2-3..😪 4+0 tein edellisen kerran ja sillon tuo 2-3 myös. En tiiä kuvittelenko vaan tai onko normaalia vaihtelua, että raskausoireetki ois jotenki vähentyny tai osittain kadonnu, mutta keskeytyneen keskenmenon mahdollisuus kyllä pelottaa nyt aika paljon.🥺 Voi olla että ylireagoinki, mutta olin olettanu, että saisin jo sen 3+ tuloksen ja osa oliki sen vissiin saanu jo tässä vaiheessa.
En tietty varmaksi voi sanoa, korjatkaa jos olen väärässä, mutta muistelen lukeneeni tältä foorumilta että osa saanut sen 3+ tuloksen 5+5 tai 5+6 vasta. Että en olisi huolissaan ettei vielä näytä sitä se viikkodigi. 🤔 Toki ymmärrän tuon paniikin, koska itsekkin olen todella taipuvainen siihen tässä raskaus asiassa kuten monessa muussakin asiassa... 😓

Mä tein eilen sen ja viikkoja oli 5+4, aiemmin en uskaltanut

En tietty varmaksi voi sanoa, korjatkaa jos olen väärässä, mutta muistelen lukeneeni tältä foorumilta että osa saanut sen 3+ tuloksen 5+5 tai 5+6 vasta. Että en olisi huolissaan ettei vielä näytä sitä se viikkodigi. 🤔 Toki ymmärrän tuon paniikin, koska itsekkin olen todella taipuvainen siihen tässä raskaus asiassa kuten monessa muussakin asiassa... 😓
Joo, oonki miettinyt että onko testattu vaan just myöhempään vasta ekan kerran vai että onko sitte ennen nuita 5+5 jne. tullut vielä sitä 2-3 viikkoa.🤔 Niinpä❤️ mullakin ainoasta edellisestä keskeytynyt keskenmeno vk 9, niin ei sitä osaa enää olla kovin rentona😅

Takaisin