Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon kans pohtinut seuraavan viikkodigin tekemistä, kun täältä sain inspiraatiota (taas 😄😂) että voisi yrittää saada sen raskaana 3+ tuloksen. Niin olisi sitten varmasti kaikki testit tehtynä 😄 onhan se hintava mutta antaa niin mukavaa fiilistä 🥰

Joku oli saanut sen raskaana 3+-tuloksen viikolla 5+3 vissiinkin.
Tein viikkodigin viime sunnuntaina 4+4 ja näytti raskaana 2-3. Tänään mulla on viikot 5+2, en vielä uskalla tehdä sitä, mutta jos viikonloppuna tekisi ja sitten lopettaisi testaamisen 😃 Perjantain kunniaksi apteekkiostoksille 😆❤️
Mä meinasin myös hakea vielä yhden viikkodigin kun se eilinen testailu sillä meni pieleen. 🤣 Jännä olisi nähdä se 3+ tulos! Vaikka olihan se jännää nähdä se 2-3 tuloskin, koska en sitäkään ole edes ennen saanut! 👀

Mun keskiviikko-perjantai testit. 🫶🏻
Ajattelin viikonlopun yli testailla ja sit pitäis olla menkatkin jo myöhässä. 😅
Mulla olis tänään työpaikan pikkujoulut. 🙈 Vielä muutama tunti aikaa keksiä joku hätävalhe miksei viini maistu. 😁 Mikä sekin niin typerää että joutuu asiaa selitellä yhtään kenellekään. 🙄

Musta ei tunnu siltä et olis tärpännyt. Ehkä se oma mieli suojelee kuitenkin? Vaikka sitten taas jossain syvällä jossain on tunne siitä vauvasta. Aika sekavat fiilikset siis. 😅 Mieli laukkailee välillä ens kesässä ja sit tulee semmonen et ei sais ajatella, koska jos tämä ei olekaan toimiva raskaus. 😏 Mulla historiassa reilun kymmen vuoden takaa kaksi rypäleraskautta, joten senkin uusimista pelkään aika kovasti. 😔

Liitteet

• 1000096650.jpg
    1000096650.jpg
    2.8 MB · Katsottu: 57
Mun keskiviikko-perjantai testit. 🫶🏻
Ajattelin viikonlopun yli testailla ja sit pitäis olla menkatkin jo myöhässä. 😅
Mulla olis tänään työpaikan pikkujoulut. 🙈 Vielä muutama tunti aikaa keksiä joku hätävalhe miksei viini maistu. 😁 Mikä sekin niin typerää että joutuu asiaa selitellä yhtään kenellekään. 🙄

Musta ei tunnu siltä et olis tärpännyt. Ehkä se oma mieli suojelee kuitenkin? Vaikka sitten taas jossain syvällä jossain on tunne siitä vauvasta. Aika sekavat fiilikset siis. 😅 Mieli laukkailee välillä ens kesässä ja sit tulee semmonen et ei sais ajatella, koska jos tämä ei olekaan toimiva raskaus. 😏 Mulla historiassa reilun kymmen vuoden takaa kaksi rypäleraskautta, joten senkin uusimista pelkään aika kovasti. 😔
Tosi vahvat viivat 🥰🙏 voi toivotaan että kaikki menisi nyt hyvin ja uskotaan siihen 😍🙏

Alempi keskiviikolta ja ylempi tämän aamuinen, vahvistumista tapahtunut 🥹! Sit toivotaan et tää vahvistuminen vaan jatkuu 🤞🏻

View attachment 149843
Hyvin on vahvistunut! 🩷

Itse jatkoin hullua testailua niillä clearbluen monitoriin kuuluvilla ovistesteillä, ja kontrolliviiva todella haalea mutta testiviivan kohta todella vahva. 😂 Ihan huvittavaa, vaikka eihän siitä voi mitään varmaa päätellä... En viitsi enään ostaa raskaustestejä ja noita mulla ovulaatio monitori testejä on nyt vielä jäljellä ja en niitä tule tarvitsemaan, ainakaan tähän esikoisen yrittämiseen. 🤞 Tosin jos tästä esikoinen saadaan, luulen että mennyt vanhaksi jos aletaan toista yrittämään joskus. Niin samapa se tuhlata niitä... 😆 Ostin nyt vikan viikkodigin, mutta en aamulla joten teen sen ehkä huomenna tai sunnuntaina.

Saatiin nyt aika varhaisultraan 19.11. HUS:lla (koska IVF). Sitä ennen ei ole nyt mitään muuta enää, joten jatkan varmaan viivojen kehittymisen seuraamista tässä välissä, jotta voisin uskoa, että siellä pysytään kyydissä. Tuntuu epätodelliselta 🥹

Ostin nyt tänään sitten sen viikkodigin, odottaa joko lauantaita tai sunnuntaita, riippuu milloin uskaltaa ja himottaa tehdä se 🙈😆😃 Tänään työpippalot, ihan kiva lähtä virkistäytymään mutta saa nähdä mitä siellä on tarjolla ruokana ja juomana, jos kovin jouluisia juttuja niin pitääpä katsoa mitä sitä suuhunsa laittaa 😃

Nyt voi taas hetkeksi rauhoittua tämän aamun viikkodigin jälkeen ja alkaa pian lähestyä leffaviivoja 🥰🙏 nyt alkaa tuntua et hitto, meniskö kaikki kuitenkin hyvin ❤️

Dpo 16 ja 4+3 🥰 20251108_052903.jpg

Liitteet

• 20251108_054125.jpg
    20251108_054125.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 27
Muokattu viimeksi:
Meinasin etten testaa enään, mutta kaupassa kävin aamulla jäätelöä ostamassa ja mukaan lähti yksi pregcheckin paketti. 🤣 No ei vielä 5+1 ole vahvempi testiviiva, mutta aikalailla tasavahvat melkein ainakin. Ja no huomenna teen sen clearbluen viikko digitestin. 👀 Vähän kerkesi kuivua ennen kuin otin kuvan tosin...

1000010026.jpg

Niin juu ja pidätystä ei hirveästi taustalla, kun puolen tunnin välein juossut vessassa siitä asti kun heräsin aamulla klo 7. 😂

Meinasin etten testaa enään, mutta kaupassa kävin aamulla jäätelöä ostamassa ja mukaan lähti yksi pregcheckin paketti. 🤣 No ei vielä 5+1 ole vahvempi testiviiva, mutta aikalailla tasavahvat melkein ainakin. Ja no huomenna teen sen clearbluen viikko digitestin. 👀 Vähän kerkesi kuivua ennen kuin otin kuvan tosin...

View attachment 149868

Niin juu ja pidätystä ei hirveästi taustalla, kun puolen tunnin välein juossut vessassa siitä asti kun heräsin aamulla klo 7. 😂
Mahtavaa 😆🥰👍

View attachment 149868

Koskaan ei voi testata liikaa 🙏😂😂 hyvin on vahva viiva ❤️🙏

Ja siis en ollut jotenkin edes hahmottanut tota summaa, kun aina on tullut ostettua joku yks, kaks, kolme testiä kerralla. 😅 Sit katoin s-kauppojen ja k-ryhmän sovelluksista tiedot. 🫠 En oo kehdannut edes puolisolle sanoa. 😂 Mutta, ne on mennyttä ne. 🤣

Äsken kauppareissulla ostin digin. 💸
Meinasin etten digiä tee, kun toisaalta ärsyttää toi "raskaana" sana siinä kun oon ollut useammin jotain muuta ku raskaana positiivisen testin jälkeen, mutta otimpa kumminkin. 😅
Menkkojen pitäis nyt alkaa, ehkä tänään tai huomenna. Ovis oli pari viikkoa sitten, eli ihan legit testi. 🫶🏻
Just katoin vanhoja arkistoja että helmikuussa kun plussasin kohdunulkoisen niin tässä vaiheessa tuli digiin 1-2. 🤷🏼‍♀️

Liitteet

• IMG_20251108_173328.jpg
    IMG_20251108_173328.jpg
    1 MB · Katsottu: 46
Takaisin