Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onneksi olkoon!No nyt aamulla sitten sain sen 3+ tuloksen viikkodigitestiin (tänään 5+4)! Taisin hätäillä turhaan ja lueskelin myös, että vissiin aika yleistä et osa oireista voi välillä hävitä tai vaihdella. On kyllä helpottunu olo.![]()
Oii wau onnea!Minä ostin muiden ostosten lomassa viikkodigin ja siihen tuli nyt se 3+(5+0)
Mulla taisi olla aikalailla samanlainen tuo viiva kun testasin 4+6 tosin apteekin omalla testillä joka aika samannäköinen kuin tuo.Mun pitäis varmaan lopettaa testaaminen jo.Tänään olis arviolta 4+6. Siinä on rivissä su, ti ja tän to aamun pregcheck. Pitäiskö ton alemman nyt kuitenkin olla vielä tummempi tai jotain, tai verrattuna tohon tiistain keskimmäiseen. Ei pitäis tehdä näitä enää kun ne aiheuttaa vaan huolta näköjään. Viiva tänäänkin alkoi muodostua aikalailla heti kun sain kastettua ton. Äh. Vähän paniikkia ilmassa. Ja se vielä lisää tätä aamun huolta, että illalla kun laitoin lugesteronin, niin siitä parin tunnin päästä mun maha meni ihan sekaisin ja nyt huolettaa jos se on tippunut veks.
Zenimäistä aamua näköjään täältä!
![]()
Ite näitä kattoo ihan liian kriittisten lasien läpi ja oikeesti pitäis lopettaa testaaminen! Aiheuttaa vaan liikaa huolta.Mulla taisi olla aikalailla samanlainen tuo viiva kun testasin 4+6 tosin apteekin omalla testillä joka aika samannäköinen kuin tuo.Kumminkin en olisi huolissaan, vaikka en toki exspertti ole, mun mielestä näyttää hyvältä viivat!
![]()
Juu tiiän tunteen tosi hyvin! Tein ite omien testien kanssa ihan samaa..Ite näitä kattoo ihan liian kriittisten lasien läpi ja oikeesti pitäis lopettaa testaaminen! Aiheuttaa vaan liikaa huolta.![]()
Joo vaikuttaa nyt siltä että tää touhu olis hyvä lopettaa.Juu tiiän tunteen tosi hyvin! Tein ite omien testien kanssa ihan samaa..Nyt en edes ole uskaltanut (tosin hyvä varmaan) testata enään.
Mä luulen että lugeissa on sama kuin cycloissa ja riittää, että imeytyvät 30minMun pitäis varmaan lopettaa testaaminen jo.Tänään olis arviolta 4+6. Siinä on rivissä su, ti ja tän to aamun pregcheck. Pitäiskö ton alemman nyt kuitenkin olla vielä tummempi tai jotain, tai verrattuna tohon tiistain keskimmäiseen. Ei pitäis tehdä näitä enää kun ne aiheuttaa vaan huolta näköjään. Viiva tänäänkin alkoi muodostua aikalailla heti kun sain kastettua ton. Äh. Vähän paniikkia ilmassa. Ja se vielä lisää tätä aamun huolta, että illalla kun laitoin lugesteronin, niin siitä parin tunnin päästä mun maha meni ihan sekaisin ja nyt huolettaa jos se on tippunut veks.
Zenimäistä aamua näköjään täältä!
Edit. Lisään vielä toisen kuvan jossa on ti ja tää to.
En huomannut tätä apteekista kysyä kun niitä viimeksi hain.Mä luulen että lugeissa on sama kuin cycloissa ja riittää, että imeytyvät 30mineli jos on vatsa mennyt sekaisin vasta parin tunnin päästä, en olisi huolissaan
mulla alkoi cycloista mennä sekaisin kans raskaana aamuisin ja joskus ehti just ja just mennä 30 min
silti raskaus jatkunut ja nyt onneksi saanut lopetettua cyclot
![]()
Mulla oli cyclot aamuin illoin ja max 20min ehti lepäillä aamulla sen laiton jälkeenEn huomannut tätä apteekista kysyä kun niitä viimeksi hain.Yleensä en nouse yöllä edes vessaan ja sit aamulla ku on noussut, niin sitä on holahtanut ihan kunnolla reisille.
Niinku olis menkat alkanu.
Ja nyt tänä aamuna sitä ei valunut niin heti hälytystilassa!
Huoh. Mutta laittaahan jotkut aamuin illoin ja tuskin kovin monella on sen aamun jälkeen aikaa makoilla montaa tuntia ettei mitään valuisi minnekään.
![]()
No just tää.Mulla oli cyclot aamuin illoin ja max 20min ehti lepäillä aamulla sen laiton jälkeenseuraavassa kierrossa mulla olis ollut luget 3xpöivässä, yksi lounaalla
silloin ei kyllä olisi pystynyt mitenkään jäädä "lepäilee".. eli jos otat vaan illalla, niin en kyllä olisi huolissaan
![]()

Mäkin ajattelin ostaa sen viikkodigin, mutta testaan vasta ens viikolla, kun on varmempaa saada 3+, vaikka mullakin siis on nyt 5+0.Minä ostin muiden ostosten lomassa viikkodigin ja siihen tuli nyt se 3+(5+0)