Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun pitäis varmaan lopettaa testaaminen jo. 😅 Tänään olis arviolta 4+6. Siinä on rivissä su, ti ja tän to aamun pregcheck. Pitäiskö ton alemman nyt kuitenkin olla vielä tummempi tai jotain, tai verrattuna tohon tiistain keskimmäiseen. Ei pitäis tehdä näitä enää kun ne aiheuttaa vaan huolta näköjään. Viiva tänäänkin alkoi muodostua aikalailla heti kun sain kastettua ton. Äh. Vähän paniikkia ilmassa. Ja se vielä lisää tätä aamun huolta, että illalla kun laitoin lugesteronin, niin siitä parin tunnin päästä mun maha meni ihan sekaisin ja nyt huolettaa jos se on tippunut veks. 😳 Zenimäistä aamua näköjään täältä! 👋🏻
Edit. Lisään vielä toisen kuvan jossa on ti ja tää to.

Liitteet

• 1000097114.jpg
    1000097114.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 44
  • 1000097123.jpg
    1000097123.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 39
Muokattu viimeksi:
Mun pitäis varmaan lopettaa testaaminen jo. 😅 Tänään olis arviolta 4+6. Siinä on rivissä su, ti ja tän to aamun pregcheck. Pitäiskö ton alemman nyt kuitenkin olla vielä tummempi tai jotain, tai verrattuna tohon tiistain keskimmäiseen. Ei pitäis tehdä näitä enää kun ne aiheuttaa vaan huolta näköjään. Viiva tänäänkin alkoi muodostua aikalailla heti kun sain kastettua ton. Äh. Vähän paniikkia ilmassa. Ja se vielä lisää tätä aamun huolta, että illalla kun laitoin lugesteronin, niin siitä parin tunnin päästä mun maha meni ihan sekaisin ja nyt huolettaa jos se on tippunut veks. 😳 Zenimäistä aamua näköjään täältä! 👋🏻😂
Mulla taisi olla aikalailla samanlainen tuo viiva kun testasin 4+6 tosin apteekin omalla testillä joka aika samannäköinen kuin tuo. 😅 Kumminkin en olisi huolissaan, vaikka en toki exspertti ole, mun mielestä näyttää hyvältä viivat! 🙈

Mulla taisi olla aikalailla samanlainen tuo viiva kun testasin 4+6 tosin apteekin omalla testillä joka aika samannäköinen kuin tuo. 😅 Kumminkin en olisi huolissaan, vaikka en toki exspertti ole, mun mielestä näyttää hyvältä viivat! 🙈
Ite näitä kattoo ihan liian kriittisten lasien läpi ja oikeesti pitäis lopettaa testaaminen! Aiheuttaa vaan liikaa huolta. 😳

Ite näitä kattoo ihan liian kriittisten lasien läpi ja oikeesti pitäis lopettaa testaaminen! Aiheuttaa vaan liikaa huolta. 😳
Juu tiiän tunteen tosi hyvin! Tein ite omien testien kanssa ihan samaa.. 😭 Nyt en edes ole uskaltanut (tosin hyvä varmaan) testata enään.

Juu tiiän tunteen tosi hyvin! Tein ite omien testien kanssa ihan samaa.. 😭 Nyt en edes ole uskaltanut (tosin hyvä varmaan) testata enään.
Joo vaikuttaa nyt siltä että tää touhu olis hyvä lopettaa. 🙈 mutta samalla tää on tällä hetkellä ainut konkreettinen asia. 😳

Mun pitäis varmaan lopettaa testaaminen jo. 😅 Tänään olis arviolta 4+6. Siinä on rivissä su, ti ja tän to aamun pregcheck. Pitäiskö ton alemman nyt kuitenkin olla vielä tummempi tai jotain, tai verrattuna tohon tiistain keskimmäiseen. Ei pitäis tehdä näitä enää kun ne aiheuttaa vaan huolta näköjään. Viiva tänäänkin alkoi muodostua aikalailla heti kun sain kastettua ton. Äh. Vähän paniikkia ilmassa. Ja se vielä lisää tätä aamun huolta, että illalla kun laitoin lugesteronin, niin siitä parin tunnin päästä mun maha meni ihan sekaisin ja nyt huolettaa jos se on tippunut veks. 😳 Zenimäistä aamua näköjään täältä! 👋🏻
Edit. Lisään vielä toisen kuvan jossa on ti ja tää to.
Mä luulen että lugeissa on sama kuin cycloissa ja riittää, että imeytyvät 30min 😊 eli jos on vatsa mennyt sekaisin vasta parin tunnin päästä, en olisi huolissaan 😊 mulla alkoi cycloista mennä sekaisin kans raskaana aamuisin ja joskus ehti just ja just mennä 30 min 😅 silti raskaus jatkunut ja nyt onneksi saanut lopetettua cyclot 🙏

Mä luulen että lugeissa on sama kuin cycloissa ja riittää, että imeytyvät 30min 😊 eli jos on vatsa mennyt sekaisin vasta parin tunnin päästä, en olisi huolissaan 😊 mulla alkoi cycloista mennä sekaisin kans raskaana aamuisin ja joskus ehti just ja just mennä 30 min 😅 silti raskaus jatkunut ja nyt onneksi saanut lopetettua cyclot 🙏
En huomannut tätä apteekista kysyä kun niitä viimeksi hain. 😬 Yleensä en nouse yöllä edes vessaan ja sit aamulla ku on noussut, niin sitä on holahtanut ihan kunnolla reisille. 😅 Niinku olis menkat alkanu. 🙈 Ja nyt tänä aamuna sitä ei valunut niin heti hälytystilassa! 😳 Huoh. Mutta laittaahan jotkut aamuin illoin ja tuskin kovin monella on sen aamun jälkeen aikaa makoilla montaa tuntia ettei mitään valuisi minnekään. 🙈

En huomannut tätä apteekista kysyä kun niitä viimeksi hain. 😬 Yleensä en nouse yöllä edes vessaan ja sit aamulla ku on noussut, niin sitä on holahtanut ihan kunnolla reisille. 😅 Niinku olis menkat alkanu. 🙈 Ja nyt tänä aamuna sitä ei valunut niin heti hälytystilassa! 😳 Huoh. Mutta laittaahan jotkut aamuin illoin ja tuskin kovin monella on sen aamun jälkeen aikaa makoilla montaa tuntia ettei mitään valuisi minnekään. 🙈
Mulla oli cyclot aamuin illoin ja max 20min ehti lepäillä aamulla sen laiton jälkeen 😅 seuraavassa kierrossa mulla olis ollut luget 3xpöivässä, yksi lounaalla 🤣 silloin ei kyllä olisi pystynyt mitenkään jäädä "lepäilee".. eli jos otat vaan illalla, niin en kyllä olisi huolissaan 😊

Mulla oli cyclot aamuin illoin ja max 20min ehti lepäillä aamulla sen laiton jälkeen 😅 seuraavassa kierrossa mulla olis ollut luget 3xpöivässä, yksi lounaalla 🤣 silloin ei kyllä olisi pystynyt mitenkään jäädä "lepäilee".. eli jos otat vaan illalla, niin en kyllä olisi huolissaan 😊
No just tää. 😅 Tämä kyllä taas rauhoitti vähän mieltä, kiitos @Jolinda ❣️

Okei tämä on mun viimeinen. Pakko oli tehdä yksi vielä eli hakea kaupasta yksi paketti vielä pregcheckin testejä. 🙊 Pakko oli varmistaa edes tällä tavalla onko vielä raskaana ja nähdä onko viivat lähteneet haalistumaan. No ei onneksi. Mutta ei kyllä vahvistunutkaan, mutta luulen ettei mulla tätä vahvemmiksi mene edes... 😂

1000010083.jpg

Oli jotain varmuutta pakko saada kun huomenna pisimmälle kerenneen raskauden keskenmenon kanssa samat päivät. Eli 6+0... 🥺

Okei koska siinä paketissa 2 ajattelin että tuhlaan toisenkin ettei tarvitse enään miettiä testaamista, niin on se nähtävästi kun pidätin puoli tuntia lisää niin vähän vahvempi. 🙈 Aiemmassa tunnin pidätys. Eli tässä puolitoista tuntia...

1000010085.jpg

Muokattu viimeksi:
Lisään kans vielä kuvaa.. Tuleepa omalta osalta viestejä kolmenkymmenen pottiin että pääsee salaiselle puolelle. 😅
Nuo ylemmät liuskat on tehty ti illalla ja eilen aamulla. En enää muista kumpi on kumpi ku ne meni jo sekaisin. 😅 Mulla oli vielä kaks rfsu liuskaa kaapissa ja tuo alempi on nyt äsken tehty❣️

Liitteet

• 1000097137.jpg
    1000097137.jpg
    2 MB · Katsottu: 31
Nyt loppu ne testit joita oon vertaillu keskenään ja päätin et enempää en nyt osta. Kaapist löyty kuitenki yks pcn puikkotesti jonka tein nyt sit pois ja alkaa olla kyl vahva viiva 🥹🫶🏼 (4+4)

IMG_2866.jpeg

Kaapissa pyörii vielä viikkonäytöllinen digi mut sen kans aattelin ootella ens viikolle et sais sit sen 3+ tuloksen toivon mukaan 🤞🏻

Takaisin