Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kans sama tilanne ku @pippuriiina, vika vertailtava testi tehty kaapista ja enää en osta lisää! ❣️Ne oli nyt siinä tältä erää. 😅 Vajaan kahden viikon aikana nää on vahvistunut niin että tän jälkeen on turha tuhlata rahaa. 😅 Kuuluisia viimeisiä sanoja. 🤣
Testiviiva alkoi tänäänkin muodostua ennen kontrollia jotenki senkin taitaa olla merkki että riittänee. 😁🫶🏻

Liitteet

• 1000097188.jpg
    1000097188.jpg
    4.8 MB · Katsottu: 20
Heippa! Uskaltaudun itse vihdoin ekaa kertaa lasketun ajan ryhmään kaikkien vastoinkäymisten jälkeen. Testit on toki herkkiä testejä, mutta vahvistuminen on antanut toivoa, vaikka edelleen on melko epätodellinen olo. Kuvan testit dpo 11 - 14. Seuraava etappi lienee viikkodigi parin päivän päästä jos sais 2-3 jo...

Liitteet

• Screenshot_20251114_072650_Premom.jpg
    Screenshot_20251114_072650_Premom.jpg
    40.4 KB · Katsottu: 42
Itsekin nyt päätän uskaltaa tulla tänne myös kirjoittelemaan 😍
Tänään aamulla plussattiin 3+3 ja varovasti haluan jo innostua tästä testituloksesta.
Olen nyt 3. Kertaa raskaana 7kk sisään. Kkm ovat olleet viikoilla 6 ja 9. Nyt samaan aikaan hieman pelottaa että miten nyt käy, mutta samalla olen jo erittäin innoissani että joko NYT saataisiin vauva syliin asti 😍IMG_0117.jpeg

Ehkä minäkin uskaltaudun tänne. Toissapäivänä tuli elämäni ensimmäinen plussa. Kierrot vaihdelleet 24-28pv ja koska oli niin heikko luotto tähän kiertoon, testasin vasta kp 29/n. dpo 17, kun kuukautisia ei vaan kuulunut. Ja viiva piirtyi samantien! 🥹

Tänään tein uuden testin ja viiva näytti vahvistuneen että uskalsin soittaa neuvolaan. Nyt siis oletettavasti 4+5IMG_5414.jpegIMG_5418.jpeg

Onpa teillä monilla ollut tosi tummia viivoja aikaisin.🤩 Onkohan omani ok.. 🤔 Tokihan nämä ovat yksilöllisiä ja koska kiinnittyminen tapahtunut. Mulla tuli kiinnittymisvuotoa ja kovimmat kramppituntemukset dpo10.
Omat viivat oli herkällä testillä tehtyjä ja voihan joidenkin muidenkin olla niin tummuusvertailu on vähän epäreilu jos sun testi on "tavallinen".

Kuulostaa vähän siltä että on voinut kiinnittyminen olla dpo 10 paikkeilla tai vähän jälkeenkin niin en huolestuisi sinuna 😊

Omat viivat oli herkällä testillä tehtyjä ja voihan joidenkin muidenkin olla niin tummuusvertailu on vähän epäreilu jos sun testi on "tavallinen".

Kuulostaa vähän siltä että on voinut kiinnittyminen olla dpo 10 paikkeilla tai vähän jälkeenkin niin en huolestuisi sinuna 😊
Munkin testit on herkkiä.. Apteekin ultra. Mutta kuitenkin vahvistunut ja olot pysyneet samanlaisina. Pitääkö hän nyt vielä ostaa jotain toista merkkiä vertailun vuoksi.. 😬

Munkin testit on herkkiä.. Apteekin ultra. Mutta kuitenkin vahvistunut ja olot pysyneet samanlaisina. Pitääkö hän nyt vielä ostaa jotain toista merkkiä vertailun vuoksi.. 😬
Apteekin ultrien varmaan pitäis olla parhaasta päästä ja HCG:n nousu on niin yksilöllistä, että varmasti ihan hyvä se on silti. Näytti kuitenkin viiva tummuvan ja se on tärkeintä🩷

Oma tämän aamun dpo 16 -viiva liitteenä. Menkkamaiset olot on huolettaneet, mutta kyllä siellä messissä ollaan🥰

Liitteet

• 20251116_092824(1).jpg
    20251116_092824(1).jpg
    325.1 KB · Katsottu: 11
Löysin kaapista kuus ovistestiä vielä. 😅 Huvittavaa näissä et tän kierron oviksen aikaan sain hyvä ku positiiviseksi luettavan testin. 😅 Vaikka otolliseen aikaan testasin jatkuvasti.
Nyt tämmönen. 😂 Löysin myös yhden rfsu herkän vielä. En tiedä mitä sille tekis. 🙈

Liitteet

• 1000097300.jpg
    1000097300.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 23
Löysin kaapista kuus ovistestiä vielä. 😅 Huvittavaa näissä et tän kierron oviksen aikaan sain hyvä ku positiiviseksi luettavan testin. 😅 Vaikka otolliseen aikaan testasin jatkuvasti.
Nyt tämmönen. 😂 Löysin myös yhden rfsu herkän vielä. En tiedä mitä sille tekis. 🙈
Mäkin tein ovistestejä nyt kun varmasti raskaana (ainakin toistaiseksi) tosin niitä clearbluen monitoriin meneviä ja sama juttu! 🤣 Testiviiva todella todella vahva ja kontrolli juuri ja juuri näkyvissä tosin! Ja niillä kun ovulaatiota testasin löysin kyllä huipun mutta ei läheskään samalta näyttäneet silloin.

Mäkin tein ovistestejä nyt kun varmasti raskaana (ainakin toistaiseksi) tosin niitä clearbluen monitoriin meneviä ja sama juttu! 🤣 Testiviiva todella todella vahva ja kontrolli juuri ja juuri näkyvissä tosin! Ja niillä kun ovulaatiota testasin löysin kyllä huipun mutta ei läheskään samalta näyttäneet silloin.
Mulla vähä vaihteli aina kiertojen kanssa et joskus sain selkeen posin ja sit taas joskus semmosia tuhnuja että just ja just positiivinen. 😅 Mutta ei tommosta viivaa oo tullu koskaan. 😂

Onpa teillä monilla ollut tosi tummia viivoja aikaisin.🤩 Onkohan omani ok.. 🤔 Tokihan nämä ovat yksilöllisiä ja koska kiinnittyminen tapahtunut. Mulla tuli kiinnittymisvuotoa ja kovimmat kramppituntemukset dpo10.
Mulla oli huomattavasti haaleammat viivat kuin sulla vastaavaan aikaan vaikka testailin herkillä testeillä. Verikokeet viime viikolla kuitenkin väitti että hormonitaso kehittyy niin kuin pitäisikin ja lääkärin mielestä kaikki on hyvin, eli näissä taitaa olla aika isoja eroja henkilöiden välillä. Edelleen tietysti jännittää meidän tapaus, mutta tulevana keskiviikkona saadaan vähän lisää varmuutta varhaisultrassa. Mun mielestä sun viivat joka tapauksessa näyttää hyvältä ja sehän oli tummentunut tosi hyvin :)

Edit: lisäyksenä vielä, että itse sain yhtä vahvat viivat vasta tällä viikolla, eli kun on jo 6 + jotain.

Mulla vähä vaihteli aina kiertojen kanssa et joskus sain selkeen posin ja sit taas joskus semmosia tuhnuja että just ja just positiivinen. 😅 Mutta ei tommosta viivaa oo tullu koskaan. 😂
Niin kyllä mullakin. Välillä tosi vahva ja sit taas välillä just ja just positiivinen ovistestiksi. 😂 Kun tämä kierto oli kyllä eka kun kerkesin tota monitoria käyttämään, aiemmilla testasin eri liuskatesteillä ovulaatiota.

Ja tässä mun esimerkki kun tein äsken sen clearblue monitori ovistestin. 🤣 Toi tummempi siis testiviiva ja jätin ton kotelon pois niin hahmottaa vähän paremmin. 🙊

1000010145.jpg

Kiitos @Snowwie ja @Kali 🤗 Toivottavasti siellä @Snowwie tulevassa varhaisultrassa kaikki on hyvin ja tulee lisää mielenrauhaa. 🙏

Nämä on varmasti yksilöllisiä. Ja nestetasapaino vaikuttaa ym. Mä kans tein vielä ovistestin eilen, kun niitä oli jäänyt, näytti kirkuvan punaista testiviiva. Ja kun olot muuten puhuu raskauden puolesta, niin koitan luottaa siihen. 🙏 Ehkä teen digin vielä viikon päästä varmistukseksi.

Takaisin